Laisha_Fly
supherb_Fly

שיווק הקלינקה הטיפולית

מאת: רידמן קריירה
זמן קריאה: 2 דקות
שיחה אישית עם רונן וייס, מנכ"ל המכללה לעסקים, שייתן מספר עצות למטפלים. איך נוכל למקסם את הפוטנציאל העסקי של העסק? כיצד רוכשים את הכלים השיווקיים הנדרשים? ואיך יוצרים שפע כלכלי?
supherb_IN

רידמן קריירה

מפגש היכרות לקראת פתיחת קורס העצמה עסקית מתקיים במכללת רידמן, קמפוס רמת אביב, ב-23 בנובמבר. אתם מוזמנים!

כעורכת תוכן ברידמן קריירה בקשתי להיפגש עם רונן וייס מנכ"ל המכללה ודוקטורנט בשיווק. בקשתי מספר עצות של המכללה לעסקים, למטפלים בוגרי רידמן ובכלל לציבור המטפלים.

וייס, דמות כריזמטית, החלטי באשר ליכולת הארגון שהוא עומד בראשו, לסייע לכל עסק ולכל בעל עסק שמתלבט שנאנק תחת העומס שרובץ עליו, ומשווע למעט עזרה וסיוע לצאת מהמעגל ולנסוק לגבהים עסקיים ולהצלחה. המשבר הכלכלי שעבר המשק המקומי, אומר רונן וייס, המיתון, העלייה בהוצאות התפעול, והירידה בפעילות העסקית של בית עסק, הם חלק מהסיבות שכל בעל עסק קטן ובינוני לא יכול להתמודד לבד.

בלתי אפשרי להשתלט לבד על כל התחומים שיווק, מכירות, פרסום, מיתוג וקופירייטינג, תמחור, ניהול פיננסי, אינטרנט, תכנון זמן ותוכנית עסקים שנתית או רב שנתית. בעל העסק זקוק לסיוע ולעזרה מאנשי מקצוע מעולים עם ניסיון והצלחה מוכחת למקסום הפוטנציאל העסקי והתרחבות של העסק.

אם יש לך את הכלים הנכונים, שאצלנו במכללה לעסקים אתה יכול לרכוש אותם?

אם יש לך את המומחים והחונכים לביצוע השדרוג תהיה מוכן לשלב הבא של גדילת העסק, התפתחותו והתרחבותו. לכן, אומר וייס, עדיף לכוון ולפגוע מאשר להפציץ. בכל תחום נכון הדבר – בהשקעת משאבים בפרסום, שילוט, אולמות תצוגה ומכירה, מלאי, עובדים וכו'… אז מה מיוחד במכללה לעסקים?

איננו יועצים היושבים מהצד. בסבלנות ובעקשנות אינסופית, אנו עובדים עם בעלי העסקים סביב השעון, במשך פגישות רבות מנתחים את העסק עד לרמת ה-"DNA" שלו. מגוון מומחי המכללה יעבדו עם בעל העסק ויכוונו אותו – אנחנו המורים והיועצים שלו – מובילים אותו להצלחה.

זה לא תמיד יהיה מחמיא או נחמד – אבל זה ממש לא מהות העניין! במסלול הליווי/תרגול – מחנה אימונים שיווקי שהושק עם רידמן קריירה לאחר הצלחות רבות עושים כסף.
במחנה האימונים שלנו אין פשרות או טיוחים לא מעגלים פינות ולא מבטיחים "יהיה בסדר". את הניהול המקרי והאינטואיטיבי של העסק תחליף מעתה שיטת ניהול אפקטיבית ומקצועית אשר תקיף את כל זוויות העסק שבו אנו מטפלים.

מניסיונכם העצום עם אלפי בתי עסק, מה אתם למדים על שביעות הרצון של בעלי העסק והתרומה להצלחתו?

בעקבות ניסיון של שנים רבות של עבודה עם עסקים מכל הסוגים והמינים אנו למדים על שביעות רצון גבוהה במיוחד ורשימת בעלי העסקים של חבר מביא חבר הולכת ומתרחבת.
בעלי עסקים שחוו את התהליך במכללה לעסקים מדווחים כי בבית העסק שלהם נעשה סוף למקריות, סוף לבלגן סוף "לפול גז בניוטרל", כפי שהם מתבטאים, ובעיקר סוף למומחים ונותני עצות שונים שמשכו את העסק לאינספור כיוונים שונים ובסופו של דבר העסק דרך במקום או חלילה נסגר.

מטפלים רבים שעברו את מסלול ההכשרה של המכללה לעסקים מספרים לנו שהיום קל להם להתמודד עם קשיים המתגלים בתחומים שונים בעקבות הכלים והידע שרכשו, רמת התפקוד שלהם טובה יותר ומעבר לכך שרכשו מיומנויות עסקיות, הם חשים שיש להם בית! הם מתקשרים ומתייעצים, מתעדכנים כל הזמן. אנו לא חוסכים מהם את הידע הכי חדשני והטיפים הכי פרקטיים. יחד אתנו הם מרגישים בבית.

תגיד כמה זה עולה "להרגיש בבית" במחנה האימונים השיווקי?

תתפלא הסכומים אינם בשמיים אבל התוצאות כן. אני סבור שהסכום נמוך מהכסף שבעל עסק מבזבז לעיתים על פרסום לא נכון, על מדיניות לא נכונה, על החלטות שיווקיות מוטעות, שמשאירות אותו בדיוק באותו מקום ממנו התחיל. ההשקעה הנכונה בפיתוח העסק בסיוע המכללה לעסקים מניבה תשואה גבוהה ומיצוב נכון לבעל העסק ולעסק שלו.

 

רונן וייס, דוקטורונט לשיווק, מנכ"ל ה"מכללה לעסקים" מעביר קורס שיווק למטפלים במסגרת המרכז להעצמה עסקית של חטיבת רידמן קריירה. 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו