himalayaKrem_Fly
bari14_Fly

עתליה דלל, נטורופתית

מיקום: הרצליה ואזור השרון בוגרת מכללת סמינר הקיבוצים, התמחות של שנתיים בקליניקה לניקוי רעלים. נטורופטית N.D ומאמנת לאורח חיים בריא. התמחות בהמכרויות לסוכר, ניקוי רעלים, בעיות מערכת העיכול, ירידה בריאה במשקל ויישום אורח חיים בריא ומאוזן. מטפלת בנוסף בטיפולי הילינג לאיזון גוף והנפש
Nikui_IN

עתליה דלל

 

מיקום: הרצליה ואזור השרון

 

עתליה דלל (צילום: עתליה דלל)
עתליה דלל (צילום: עתליה דלל)

 

כאשר הגיעה עתליה דלל ללימודי הנטורופתיה מיד הרגישה שהגיעה הביתה, הפאזל הושלם. "מאז אני קמה כל בוקר ויותר אוהבת את מה שאני עושה, מסוקרנת ורואה תוצאות נפלאות שמשנים לאנשים את החיים".

 

"הגעתי לתחום ממקום אישי שעזר לי לרפא מקומות מסוימים בחיי, ידעתי וקיבלתי את כל התשובות שגוף ונפש הם אחד ויש לטפל ולדאוג לשניהם במידה שווה תוך שיתוף פעולה ביניהם".

 

"בעידן שלנו, במיוחד כשהשפע וההיצע כ"כ גדולים ומפתים, אני מלמדת לבחור בתבונה מתוך תשומת לב לכל מה שהגוף שלנו זקוק, אני גם מלמדת שאוכל יכול להיות טעים גם שהוא בריא, טבעי וטרי. צעד צעד,

 

בהקשבה מלאה וסבלנות לשינוי ניתן לראות את תגובת הגוף לשחרר רעלים וסימפטומים לא רצויים ולמגר את השורש"

 

"הטיפול שלי כולל תשאול מעמיק הכולל בדיקות דם, התייחסות אישית לאורח חיים של כל אדם ובניית תפריט והקניית הרגלים חדשים לאיזון גופני ומנטלי. אני מלווה לאורך כל שלושת החודשים הראשוניים של השינוי עד שנטמע. במקרים מסויימים מוסיפה צמחי מרפא ובמידה הצורך גם תחזוק עם תוספי מזון".

 

כמו כן מטפלת גם במשפחות -״ שינוי המטבח המשפחתי״- הטיפול כולל בדיקה יסודית של מוצרי היסוד במטבח, לימוד על חומרי הגלם המזינים והדרכה צמודה ומעבירה בנוסף סדנאות לבישול בריא.

 

חלק בלתי נפרד מהקליניקה שלי זה טיפולי הילינג מופלאים התורמים לאיזון הגוף והנפש.

 


פרטים ליצירת קשר עם עתליה דלל:

 

טלפון נייד: 050-7662889

 

אימייל: atalia.dalal@gmail.com

 

כתובת פייסבוק :
www.facebook.com/pages/עתליה-דלל-נטורופתיה-ואיזון-גוף-נפש/315583391845443

 

 

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל. 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו