bari14_Fly
Nikui_Fly

ענת תבור, דיאטנית קלינית

מיקום: הוד השרון ענת תבור עוסקת ביעוץ אישי לתינוקות, ילדים ומבוגרים, מרצה לתזונה ומנחה סדנאות לשינוי הרגלי אכילה. בנוסף לכך שפית של מזון בריא ויועצת קולינרית למקומות עבודה ולחברות
Sunrider_Article

ענת תבור, דיאטנית קלינית

מיקום: הוד השרון

ענת תבור
ענת תבור

ענת תבור עוסקת ביעוץ אישי לתינוקות, ילדים ומבוגרים, מרצה לתזונה ומנחה סדנאות לשינוי הרגלי אכילה. בנוסף לכך שפית של מזון בריא ויועצת קולינרית למקומות עבודה ולחברות.

יחד עם היותה דיאטנית קלינית עם תארים אקדמיים והמון ידע מקצועי, ענת תבור רואה ומבינה אותך. אני מתאימה את האוכל לאדם ולא את האדם לאוכל.
"אני לא משתמשת ב״שיטות קסם״ או עוקבת אחרי אופנה מתחלפת כלשהי בתזונה אלא מוצאת פתרונות מקצועיים ומותאמים אישית. הייחודיות שלי היא ליישם את הידע העצום שרכשתי במהלך שנות נסיוני ועבודתי במקצוע מאז שנת 1994, על מנת להציע לך את הפיתרון המושלם עבורך ולתת לך את הכלים המתאימים ביותר לך אישית לצורך השיפור המיוחל בכל תחום הנוגע לתזונה."

ענת תבור למדה באוניברסיטה העברית ויש לה שני תארים אקדמיים, בתזונת האדם ובביולוגיה. דיאטנית קלינית בכירה ומדריכת סופרוויז׳ן לדיאטניות מטעם עמותת עתיד (עמותת הדיאטנים בישראל), נכון להיום יו״ר פורום תזונת ילדים של עמותת הדיאטנים בישראל (עמותת עתיד), מטפלת בצמחי מרפא (הוסמכתי במירב) ומנחת קבוצות מוסמכת. על מנת להיות מעודכנת ככל האפשר ולקבל עוד כלים שיעזרו לי לעזור לכם אני לומדת ללא הפסקה בקורסים מקצועיים והשתלמויות.
אני משלבת באופן יחודי ידע מהרפואה המערבית יחד עם שיטות עתיקות ויעילות מהרפואה הסינית וההודית. על מנת לעזור לכם להיות מסוגלים לבצע את השינוי המיוחל אני נעזרת בשיטות מגוונות מעולם הפסיכולוגיה כמו CBT, NLP ועוד.

תחומי המומחיות שלי כוללים:
– תזונת תינוקות וילדים.
– צמחונות וטבעונות.
– סוכרת (כולל סוכרת הריון).
– השמנת יתר במבוגרים וילדים (בגישת ה״נון-דיאט״ – ״דיאטה ללא דיאטה״).
– טיפול בצמחי מרפא במגוון בעיות בריאות.
– יעוץ אישי לשינוי הרגלי אכילה ובישול בבית.
– יעוץ קולינרי ובריאותי לחברות קייטרינג ולחדרי אוכל במקומות עבודה.

לקוחות מוסדיים לדוגמה:
מקומות עבודה – חברות גדולות כגון "פלאפון", "בזק בינלאומי", "שח"ם-מקורות", "אלביט מערכות", "גלידות שטראוס”, ״קומפיולאב״, ״תרו תעשיה רוקחית״.
עיריות – היחידה לבריאות בעיריית הרצליה, מרכז פיסג״ה בחולון.
חברות קייטרינג ומסעדות – ״מטבחי שרת בע״מ״, ״קופי-סטופ״.
מועדונים – "בית הלוחם" באפקה, מועדון העובדים של בנק לאומי, מועדוני ספורט ונופש כגון "בריזה" ו"ימית 2000" בחולון, קאנטרי ל' בת"א, מועדוני הגמלאים בהרצליה, מועדוני גמלאי השוטרים ועוד רבים אחרים.
גני ילדים – כל גני הילדים העירוניים בהרצליה (במסגרת עבודתי עם עיריית הרצליה בפרויקטים הקשורים לחינוך לתזונה).

על מנת לעזור לכל אחד לקבל יעוץ בקלות אני גם נותנת יעוץ במחשב דרך הסקייפ, בזמנים ובשעות נוחים וללא צורך לצאת מהבית.


פרטי יצירת קשר:

מטפלת בקלינקה בהוד השרון ודרך הסקייפ

טלפון: 052-3350121

הערה: הפורטל לתזונה בריאה Eatwell משמש כערוץ פרסומי בלבד ואין הוא ממליץ על מטפל כזה או אחר ואינו נושא באחריות כלשהי למוצר/שירות שניתן ע"י חברה או בעלי המקצוע המפורסמים באתר או בכלל.
אנא הכניסי במה שלא נמצא

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו