Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

סערה בכוס תה: מה חדש ובריא בתה?

לרגל יום התה הבינלאומי, הצצה למבחר חידושים חמים בתחום
Laisha_In

התה הוא משקה בריא ופופולרי כבר אלפי שנים, מסקרן לראות איך בכל שנה מחדש צצים חידושים טעימים ובריאים בתחום, שלא נח לרגע.

 

ג'ינג'ר בריא וחם – פומפדור

מותג התה הבינלאומי פומפדור (TEEKANNE), מציג לחורף 2020 חליטת צמחים בטעם ייחודי: ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין, עם 100 אחוז רכיבים טבעיים.

תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".

בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ 3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות של הכורכומין, מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות.

שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע. בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

 

תה מרענן – רשת משקאות הבריאות, B-FRESH

מציעה מגוון משקאות החמים על בסיס תה מקולקציית המשקאות  החדשים  לחורף 2019/20, בין המשקאות:

 

משקה ונילה מאצ'ה; צילום אסף דהום

משקה ונילה מאצ'ה; צילום אסף דהום

 

רשת B-FRESH הוקמה בשנת 2014. הרשת מתמחה במכירת משקאות בריאות באופן הכנה ייחודי. B-FRESH משתמשים במוצרים בפיתוח וייצור בלעדי, בשיטות הכנה ובמכונות מיוחדות שפותחו על-מנת להעניק חדשנות לקהל בישראל וחווית שתיה ייחודית ובריאה.

 

תה ירוק בעשרה טעמים – Twinings

 Twinings, מותג התה האנגלי האיכותי, המתמחה בייצור ופיתוח תה מאז 1706.

התה של החברה האנגלית נחשב למותג השני בגודלו בעולם, ונושא את החותמת הרשמית של בית המלוכה  הבריטי משנת 1873 ועד היום.

תה ירוק ב-10 טעמים: תה ירוק, תה ירוק יסמין, תה ירוק לימון, תה ירוק מנטה, תה ירוק ג'ינג'ר, תה ירוק לימון ודבש, תה ירוק ארל גריי, תה ירוק פירות אדומים, תה ירוק אננס, תה ירוק מנגו וליצ'י.

 

תה הרים מטייוואן

יזם ישראלי בשם ארטיום השיק לאחרונה חנות אונליין למכירת תה ייחודי:  עם תה הרים שמגדלים בטייוואן, "מי שמכיר את השוק יודע שתה טייוואני נחשב בין הטובים בעולם אם לא הטוב", מסביר ארטיום.

 

משקאות חורף חדשים בארקפה

לקראת החורף ארקפה משיקה משקאות חמים בטעמים מיוחדים, וחליטות תה בטעמים שונים.
המשקאות נעשים מחומרי גלם טבעיים ואיכותיים ובכל משקה יש מרכיב של סופר פוד (מזון על, בעל יכולות ריפוי והזנה רבות ) עם ערכים בריאותיים.
חליטות התה העשויות מצמחי מרפא גלילית ומעלים שלמים בעבודת יד.
ניתן יהיה להנות מחליטות תה שונות, תה ירוק, בדואית, לואיזינע, צ'אי מנאלי, כורכום והדרים, פירות יער, ג'ינג'ר לימון ודבש, תה שחור.

Detox tea
רכיבים: מקל קינמון, ג'ינג'ר טרי, נענע, תפוז, דבש וכורכום.
*גרסה טבעונית- במקום הדבש – סילאן.
משקה טעים גדוש סגולות רפואיות עם המון יתרונות בריאותיים.
נוגד חמצון, מעודד סילוק פסולת ורעלים מהגוף, מחזק מערכת החיסון, תורם לירידת נפיחות בבטן ומעודד תחושת שובע! עושה פלאים לשיער ולעור. מרגישים – שבעים, רעננים ואנרגטיים.

Cacao boost
רכיבים: קקאו, מייפל טבעי, צ'ילי, חלב אורז שקדים.
*המשקה טבעוני.
משקה בריא, טעים, מפנק, הצ'ילי מוסיף טוויסט של חריפות קלה מעניינת. משקה יתרונות בריאותיים: משפר זיכרון, מגביר את תחושת השמחה והאנרגיה, מחזק את מערכת החיסון, מוריד סיכון למחלות לב, מפרק שומנים ואנטיאייג'ינג, נחשב לטוב לספורטאים. (טבעוני, אורגני).

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו