Nadar_Fly
bari14_Fly

מנה עסיסית של יופי: ויטמין C

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
מה הדרך הטבעית להילחם בקמטים והזדקנות? כדאי להכיר את היתרונות של ויטמין C
himalayaKrem_IN

בעשורים האחרונים תופסת תאוצה מגמת האנטי-אייג'ינג. בין חסידי הרצון שלא להזדקן יש את אלו אשר פונים לפתרונות קוסמטיים ויש את אלו שישכבו תחת סכין המנתחים בניסיון להשיב את הנעורים.

אך היום, עולם הבריאות ותוספי התזונה מציע לנו שפע של אפשרויות לשמר את המראה הצעיר והנהדר, ללא תהליכים מסובכים ותוך שאנו מזינים את גופנו במרכיבים החיוניים לו.

העור

העור בנוי משלוש שכבות: אפידרמיס, דרמיס והשכבה התת עורית.

הקולגן הנמצא בדרמיס, הוא חלבון המהווה בסיס לחיבור רקמתי, אשר נותן תמיכה למבנה העור ולכן הכרחי למראה עור צעיר גמיש ורענן. באופן טבעי ייצור הקולגן הולך ופוחת סביב גיל 35. גם החשיפה לשמש, זיהום האוויר וגורמים סביבתיים משפיעים על הפחתה בייצור טבעי של הקולגן.

הקולגן הינו החלבון השכיח ביותר בגוף האדם (מהווה כ-35% מכלל החלבון בגוף) והוא מרכיב נחוץ בעצמות, שרירים, סחוסים, גידים, כלי דם ועור.

ויטמין C הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר לצורך ייצור הקולגן בגוף ולכן על מנת לשמור על עור בריא, צעיר ורענן עלינו לוודא כי אנו צורכים כמות מספקת של ויטמין זה.

ללא ויטמין זה הגוף יחדל מייצור קולגן ובכך נהיה חשופים להיחלשותו הכללית של הגוף. מחסור חמור של ויטמין C עלול להוביל לבסוף למחלת הצפדינה, אשר מתאפיינת בדימומים מהחניכיים וקריסה הדרגתית של כל רקמות הגוף והיא ידועה המחלתם של יורדי ים, אשר בעבר נאלצו לחיות תקופות ארוכות ללא גישה לפירות וירקות.

כיוון שחלבון זה קריטי לשמירה על בריאות ורעננות העור, אנשים המעוניינים לשמור על מראה צעיר צריכים להקפיד על צריכה מספקת של ויטמין C.

ויטמין C וטיפול בבעיות עור שונות

במקביל להיותו גורם משמעותי בשמירה על עור צעיר ורענן, לויטמין C תפקיד מרכזי בשמירה על בריאות העור מפני מחלות שונות ורבות. תכונות אלה ניתנות לו מהיותו נוגד חימצון חזק המגן מפני קרינה ופגיעה חמצונית בעור, מפני התפתחות תאים לא רצויים ואף מפני מחלות כמו אטופיק דרמטיטיס, מלנומה, הרפס זוסטר ועוד.

אז איפה הויטמין C שלי?

ויטמין C נמצא לרוב בירקות ופירות, על כן הם מרכיבי חובה בתפריט היומי.

פירות וירקות מכילים חומרי הגנה רבי עוצמה, ביניהם נוגדי חמצון רבים המגנים גם על העור מפני נזקי השמש. לשיפור מראה העור יועילו במיוחד אלה שמכילים ויטמין C כמו פירות הדר, קיווי, כרוב, פלפל ועוד.

החיסרון הוא שכדי שויטמין C יתפקד באופן יעיל, במיוחד במצבים בהם ישנה הידרדרות במצב בעור, יש לצרוך אותו במינונים גבוהים, אך כיוון שויטמין C בצורתו הרגילה הוא חומצי ומגרה את מערכת העיכול, מתן כמויות גבוהות שלו עלול להוביל לתופעות לוואי לא נעימות.

ויטמין C ליפוזומלי

ויטמין C נוזלי ליפוזומלי מיוצר בטכנולוגיה ייחודית המבטיחה את הספיגה והזמינות הביולוגית הגבוהות ביותר של הויטמין. מדובר בפטנט ייחודי בו כל מולקולה של ויטמין C נעטפת בציפוי של פוסוליפידים – אלה הם אבני הבניין של קרום התא האנושי.

תהליך הייצור הייחודי יוצר מולקולות שומניות עגולות הנקראות ליפוזומים – ואלה מכילות בתוכו את הויטמין.

הציפוי השומני של הויטמין מונע את הגירוי הנוצר במערכת העיכול כאשר נוטלים מינונים גבוהים של ויטמין C. כמו כן, הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף ומונע את התפרקותו בחומציות הקיבה.

מדובר במנגנון ספיגה חדשני ושונה מהותית מכל סוגי ויטמיני C הנמכרים בארץ.

נטילת ויטמין C ליפוזומלי חיונית לתקינותו של תהליך ייצור הקולגן בגופנו וצריכתו מגנה ותורמת לשמירה על בריאות העור ולמראה עור רענן וצעיר יותר, גם בגילאים מתקדמים.

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו