Trima_saffron

Powered by WP Bannerize

ROT

Powered by WP Bannerize

מאפינס מעולים מקינואה

מאת: אורלי גרובר, ZEBARIE
המאפינס האלו עשויים רק מרכיבים טבעיים, והם יוצאים פשוט מושלמים! הקינואה המבושלת מקנה להם רכות ועסיסיות, בנוסף להרכב החלבוני המלא שלה!
מאפינס קינואה, מתכון של אורלי גרובר, בלוג s zebarie

מאפה המושלם לארוחת בוקר משביעה, חלבונית וגם כייפית וטעימה. זוכרים? קודם כל טעים, ואחר כך בריא.

המרכיבים

אופן ההכנה

את הקינואה יש לבשל מראש: משרים אותה לפחות שעה לפני הבישול. מסננים היטב כדי שכל הספונין, SAPONIN, שעוטפים את הגרגרים ישטפו במים (הספונין הם בעלי הטעם המר והאחראיים לכאבי הבטן – אצל מי שסובלים מהם בעקבות אכיל קינואה).

מבשלים את הקינואה בהרבה מים (כמו פסטה) עד שהגרגרים רכים אך נגיסים – מצב 'אל דנטה' – כמו ספגטי.

שוטפים קלות במים קרים להפסקת הבישול. זהו.

מערבבים היטב את כל המרכיבים, כולל הסילאן, אבל לא רת אבקת האפייה.

כשהבלילה חלקה והתנור חם מערבבים פנימה את אבקת האפייה.

מוזגים את התערובת לתבניות מאפינס או לתבנית לחם. בכל מקרה יש למזוג עד שליש מגובה התבנית.

אופים בתנור שחומם ל-230 מעלות, במשך כחצי שעה.

בודקים עם קיסם שהמאפינס מוכנים.

הגשה

מגישים עם שקדים מושרים וסילאן כזיגוג.

אורלי גרובר, הבלוג zebarie

השאירו תגובה: