Eat12MiniSite_Migdal
Menta_Migdal

לאכול כמו ספורטאי אולימפי

תזונת הספורטאים המובילים בעולם: סימון ביילס, קיילב דרסל, נאומי אוסקה וקייטי לדקי
במה הספורטאים האולימפיים מזינים את עצמם? צילום: pixabay

במה הספורטאים האולימפיים מזינים את עצמם? צילום: pixabay

המשחקים האולימפיים בטוקיו בעיצומם ואנחנו כדרכנו תהינו -במה הספורטאים המעולים האלה מזינים את גופם כדי להגיע לזהב?

את התשובות המפתיעות מצאנו בסקירה של מגזין “Everyday Health”   ואנחנו מביאים אותן כאן לפניכם.

סימון ביילס: הבריאות הנפשית לפני הכל

סימון ביילס, בת ה-24, שבחרה לפרוש מהתחרות לטובת הבריאות הנפשית שלה, סיפרה באוקטובר 2020 כי היא נמנעת ממעקב אחר האוכל והצריכה הקלורית שלה.

Vinia_Article

"אני אוכלת מה שאני מרגישה שהגוף שלי צריך. אני מנסה לא לאכול יותר מדי או לדאוג בנוגע לזה כי אני תמיד בחדר הכושר.

מעקב אדוק מידי אחר התזונה, ובמיוחד אצל מתעמלות, עלול להוביל להפרעות אכילה, אז אני פשוט אוכלת את מה שאני רואה לנכון".

כך אמרה והוכיחה כי אצלה הבריאות הנפשית תמיד הייתה לפני הכל.

ביילס סיפרה שהיא אוהבת מאוד פחמימות כמו פיצה ופטוצ'יני אלפרדו וגם סלמון וירקות טריים. היא אפילו שותה מדי פעם אלכוהול, חשפה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Simone Biles (@simonebiles)

למאמרים נוספים בנושא תזונת ספורטאים:

תזונה נכונה במהלך אימון

כריסטיאנו רונאלדו: הוא לא שותה קולה, אבל מה הוא אוכל?

עוסקים בספורט? תזונה נכונה יכולה למנוע פציעה

קייטי לדקי: כן לפחמימות

השחיינית האגדית קייטי לדקי סיפרה שגם התזונה שלה כוללת פחמימות. התפריט היומי שלה: טוסט, כריכים ופירות יער וכן חלבון מחזק – בעדיפות  לאגוזים. לאחר אימון היא נוהגת  להתאושש עם שוקו עשיר בחלבון ופחמימות.

נאומי אוסקה: לפתוח את הבוקר עם שייק ירוק

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה מקפידה  על שגרת בוקר הכוללת שייק ירוק עם קייל ותרד. "לפני תחרויות אני אוכלת פסטה רגילה עם זיתים או עוף", סיפרה.

מפתיע, לא?

נאומי אוסקה: מתחילה את הבוקר עם שייק ירוק. צילום: ©zhukovsky123RF.COM

נאומי אוסקה: מתחילה את הבוקר עם שייק ירוק. צילום: ©zhukovsky123RF.COM

קיילב דרסל: אני אוכל כל היום

האלוף האולימפי שקבע באולימפיאדה הנוכחית שיא אולימפי חדש ומרשים בשחיית 100 מטר בסגנון חופשי, חשף כי הוא לא בטוח כמה הוא אוכל כל היום, אך סביר להניח כי בין 8,000-10,000 קלוריות ביום.

זאת בדומה לנתונים שפרסם השחיין מייקל פלפס אודות התזונה שלו בעבר.

"אני בערך כמו סוס: אני פשוט אוכל כל היום, כך שאני אף פעם לא רעב. אני לא רוצה ללכת להתאמן רעב", אמר ל- USA Today.

לאחר אימון הבוקר הוא אוכל ארוחה עם פחמימות, חלבונים, פירות וירקות.

 

 

 

השאירו תגובה: