Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

כרטיסים כבר הזמנתם?

איך נפטרים מאכילה רגשית, איך מזהים אלרגיות למזון ומה אוכלים האנשים הכי בריאים בעולם: אוכלים בריא הרביעי הולך להיות אירוע הבריאות הכי מעניין שתבקרו בו השנה
Thymoquin_In

כרטיסים לאוכלים בריא 4 כבר הזמנתם?

 

לפני ארבע שנים, כשבן יקיר וד"ר שאול טל הגו לראשונה את הרעיון של כנס תזונה שכולל הפנינג הרצאות בנושאי תזונה, סדנאות בישול ודוכני מזון בריאות, הם לא שיערו בנפשם שלאחר הראשון יהיה גם שני ושלישי ואפילו רביעי. אבל המציאות ביקשה, וזה קרה. הצמא הגדול והבלבול הרב שאנשים רבים חווים בנושא תזונה ובריאות הוא רב מאוד. עושר השיטות, המטפלים, הדיאטות, תוספי התזונה והמוצרים החדשים שיוצאים לשוק חדשות לבקרים רק מייצרים עוד ועוד בלבול, ועוד ועוד כיסים מרוקנים.

 

כנסי התזונה "אוכלים בריא" נוצרו על מנת לתת מענה בדיוק במקום הזה. כך קרה בהצלחה רבה בשלושת הכנסים הקודמים וכך, אנו מקווים ומאמינים, יהיה גם בכנס הקרוב, שיתקיים בסוף החודש (31.5 עד 1.6) בתיאטרון גבעתיים.

 

מה זה אוכלים בריא?

כנסי אוכלים בריא הם ללא ספק כנסי התזונה הגדולים ביותר שקיימים כיום בישראל. הם מאגדים תחת גג אחד את מיטב המרצים והעוסקים בתחום, כאשר לכל זה מתלווה תחושת הפנינג גדולה ועשירה שכוללת דוכנים ממינים שונים – החל בבלנדרים לשייקים ירוקים, תוספי תזונה, קדירות כבישה, צמחי מרפא, ספרי בריאות ועוד ועוד. לכל זה מתלווים גם דוכני מזון בריאות טעימים, דוכן שייקים ומיצים והרבה מאוד אנשים סקרנים וצמאי דעת שמסתובבים להם בין כל אלה. לא תשובו הביתה בידיים ריקות.

מה צפוי לנו השנה?

מתוך רצון לגוון ולעניין כמה שיותר אנשים, הרחבנו השנה את מנעד הנושאים שבהם יעסוק הכנס. השנה למשל תתקיים גם הרצאה בנושא אכילה רגשית, נושא חשוב מאוד שנוגע לרבים מאיתנו ברמה כזאת או אחרת, הרצאה בנושא אלרגיות ואי סבילות למזון – עוד סוגיה שנוגעת לכל כך הרבה אנשים שסובלים מבעיות עיכול ומתקשים לשים את האצבע על הבעיה המדויקת, הרצאה בנושא ניקוי רעלים, תשוקות למזון ועוד. פירוט נוסף על ההרצאות תמצאו בהמשך.

אוכלים בריא 3
אוכלים בריא 3. הקהל הצביע
ברגליים

בנוסף להרצאות גם השנה הוספנו סדנאות בישול, בהן המשתתפים זוכים ללמוד כיצד לבשל וגם מקבלים בסיום הסדנה חוברת עם מתכוני הסדנה. השנה בחרנו להציג סדנת בישול חשובה מאוד בנושא רטלין, בה תדגים שפית הבריאות אביטל סבג, שעוסקת בנושא הרטלין זה מספר שנים, כיצד ניתן להאכיל את הילדים בתזונה מאוזנת שיכולה לחסוך את השימוש ההרסני ברטלין. סדנת הבישול שלה תתקיים בשיתוף עם גיא בן צבי, שגם הוא עוסק בנושא וייתן את הפן התיאורטי של העניין.

פיליס גלזר
פיליס גלזר. תוספת מיוחדת לכנס

סדנה חשובה נוספת עוסקת במזונות אנטי דלקתיים ואותה יעבירו יחדיו ד"ר יוסי שבח, שיהיה אחראי לפן התיאורטי ופיליס גלזר, שתהיה אחראית לפן הבישולי ותרקח מנות טעימות שמורידות את רמת הדלקתיות בגוף. עודף דלקתיות בגוף היא בעיה שבמידה זו או אחרת רובנו לוקים בה והיא הסיבה להרבה מאוד חוליים וחוסר איזונים.

גם השנה תתקיים סדנת הרואו פוד של שירלי בר, שהיתה הצלחה מסחררת בשנה שעברה. שירלי בר, שפית רואו פוד, תלמד אתכם להכין מטעמים טבעוניים וחיים שכאשר טועמים אותה, קשה להאמין שהם אכן לא מכילים חמאה, שמנת ושאר חומרים ידועים לשמצה.

איילת נוה בוקר תלמד בסדנת הבישול שלה איך לרקוח תרופות בית טעימות מחומרים פשוטים שקיימים בכל מטבח וד"ר ערן מגון, מוותיקי הרופאים האיורוודיים בישראל, ילמד בסדנת בישול איורוודית, יחד עם דנית אליאב, מהו טיפוס הגוף האיורוודי וכיצד יש לבשל עבור כל אחד מהטיפוסים.

 

אז מה עוד מחכה לנו בהפנינג הבריאות "אוכלים בריא 4"?

אופיר פוגל ילמד אותנו מה אוכלים האנשים הכי בריאים בעולם, אלה שמאריכים חיים עד גיל מאה.

 

ד"ר עדיאל תל אורן, שיקיים השנה שתי הרצאות, יעשה סדר במגוון הדיאטות הקיימות וינסה להסביר מדוע חלקן עובדות בעוד שהאחרות אינן.

ד"ר עדיאל תל אורן
ד"ר תל אורן. מכוכבי הכנס.
הזדמנות טובה לשמוע אותו במחיר
שווה לכל נפש

בהרצאתו השנייה הוא ידבר על הנושא החם ביותר בעולם התזונה כיום: ניקוי רעלים ויסביר מדוע כל ניקוי רעלים שאורך פחות משלושה חודשים אינו באמת ראוי להיקרא ניקוי רעלים

 

ד"ר דינה אייזן, רופאת המשפחה שמקיימת בכל רחבי הארץ ערבי סטנד אפ בריאותיים שזוכים להצלחה רבה, תרצה בכנס על אכילה רגשית ותנסה ללמד אתכם במהלך ההרצאה כיצד להיות סלחניים ואוהבים יותר כלפי עצמכם וכלפי גופכם. נושא חשוב מאוד.

ד"ר דן קרת, שהשתתף עד כה בכל כנסי אוכלים בריא והרצאותיו זוכות תמיד להצלחה רבה, ירצה השנה על נושא חשוב מאוד ושכיח מאוד: אלרגיות ואי סבילות למזון, הרצאה שייטב לכל מי שסובל מעייפות, רגישות בבטן ובעיות עיכול כאלה ואחרות לשמוע ולנסות להבין איזה מהמזונות שהוא אוכל אחראיים לכך

 

זהר צמח וילסון ינסה לתהות על קנקנן של תשוקות המזון שמשפיעות עלינו, ובעיקרן התשוקה לטעם המתוק.

דוכן מזון
דוכני מזון

ד"ר גיל יוסף שחר, שעוסק בתזונת הרמב"ם והרצאותיו הן תמיד כר נפלא להרבה מאוד ידע, ידבר השנה על תזונת ילדים ובני נוער

גילה ארזי תרצה על תוספי תזונה ואייל שפרינגר, מטפל רב פעלים העוסק בתזונה מאקרוביוטית אך חוקר סוגים שונים של תזונות מתרבויות שונות, יסביר כיצד אנרגטיקה של מזונות, בראייה סינית, משפיעה על הבריאות שלנו.

הדוכן של פוקוס
וגם הרבה ספרי בריאות ותזונה נכונה

 

כמו שאתם רואים, הכנו לכם כנס עשיר, מגוון ועמוק. לכם נותר רק לפתוח יומנים ולהזמין לעצמכם כרטיסים. פרטים על הזמנת כרטיסים תמצאו כאן. שימו לב שכדאי לכם להגיע למספר הרצאות, מחיר הכרטיס יורד! בקניית 4 כרטיסים מחיר להרצאה/סדנה יורד ל-33 שקלים.

לסיום, הציצו בסרטון הבא, בו משתתפי אוכלים בריא 3 מספרים על חוויותיהם מהכנס.

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו