supherb_Fly
Thymoquin_Fly

חממו גופכם לחורף - 4 דרכים בריאות לצלוח את הקור

מאת: - חברת אקוסאפ מפתחת ומשווקת תוספי תזונה ייחודיים המבוססים על פטנטים יחודיים. המחויבות שלנו לבריאות אופטימלית באה לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם שאנחנו משתמשים במוצרים שלנו. על ידי שילוב של מדע וטבע, אקוסאפ מציעה פורמולות חדשניות המגובות בפטנטים פורצי דרך בעולם תוספי התזונה.
מחלת הקורונה והמשבר שהגיע בגללה אל העולם, עדיין באוויר. בזמן שאנחנו ממתינים שתסתלק לה מכאן, לאחר כבוד, לנו נותר רק להתרכז בשמירה על החוסן הגופני ובחיזוק המערכת החיסונית. אם נרצה בכך, או לא, הוירוסים האחרים עדיין איתנו ואם זה לא מספיק, גם הגיע תורן של מחלות החורף. איך מתחממים כדי לא להצטנן? הנה 4 דרכים מעולות

בריאות בחורף

Laisha_In

חמים וטעים

הנה, אנחנו מצביעים על הברור מאליו: כשאוכלים מאכלים חמים, תחושת החום מתפשטת בכל הגוף. אם היה חם, זה בוודאי היה מכביד. אבל בימים קרים, תבשיל חם יעשה את העבודה, ויגרום לחמימות להגיע לקצות האצבעות. עם זאת, תופתעו לדעת, שלא לכל אוכל יש פוטנציאל של ממש לחמם את הגוף. אפילו אם טמפרטורת ההגשה עולה על 60 מעלות.

 

לפי הרפואה הסינית, נראה שלרכיבים יש השפעה ממשית על הטמפרטורה שתתקבל בגוף של מי שאוכל את אותו המזון, מפני שישנם סוגים שונים של מזון שנחשבים למקררים ולמחממים. לדוגמה, תה נענע מהביל יקרר את הגוף, ולעומתו צ'אי הודי עם קינמון, אפילו קר, יחמם את הגוף. אף על פי שהתחושה הראשונית שגורם לנו להרגיש משקה או מאכל מסוימים, בזכות טמפרטורת ההגשה שלו, הרכיבים וסוגי המזונות ישפיעו על טמפרטורת הגוף הפנימית לטווח הארוך יותר.

אז מי בקבוצת המחממים? כאמור, קינמון, וגם ג'ינג'ר (זנגביל), פלפל אנגלי, כורכום, גרגירי פלפל (מכל הצבעים), רוזמרין ועוד.

 

ויטמין סי – Common knowledge

כולם כבר מכירים את הקשר בין טיפול ב"צננת" לבין ויטמין סי. שמו של הויטמין הפלאי נקשר עם חיזוק מערכת החיסון כפרט חובה בתחום הידע הכללי.

אמנם סוכני המכירות המוצלחים והמפורסמים ביותר של ויטמין C הם פירות ההדר. אבל דווקא כשאנחנו מצוננים, ומלאים בעודף ליחה שצריך לפנות מן הגוף, פירות הדר מגבירים את העומס שלה בדרכי הנשימה העליונות, ואת תחושת הגודש בסינוסים. כשקם והתפתח תחום תוספי התזונה, הפתרון הפשוט שמצא המדע הוא כמוסות של ויטמין C. אבל על מנת להבטיח שספיגת הויטמין תהיה אופטימלית, צריך להקפיד על כמה דברים חשובים, ביניהם סוג התוסף והאופן בו הוא נלקח.

ויטמין C ליפוזומלי נוזלי מפצה על הפערים שבהם לוקים תוספים אחרים. במחקר קליני שבדק את איכות הספיגה של ויטמין C ליפוזומלי, נמצא שהוא נספג טוב יותר עד פי חמישה מתוספים מסוגים אחרים. הודות לפוספוליפיד שעוטף את הויטמין, ומגן עליו מפני חומציות הקיבה, הויטמין מגיע בשלום אל המעיים, שם הוא נספג באופן מירבי. כדי להוסיף הנאה לחווית הספיגה – יש לו טעם עדין של תפוז. הכי טבעי, לא?

 

ויטמין D

ויטמין D

 

ויטמין D3 – שמש שקרנית

נכון, אנחנו אמנם יודעים לסנתז אותו בעצמנו, כשאנחנו נחשפים לקרני השמש. אבל כבר קרוב לשנה שבקושי ראינו אותה. בין סגר אחד לאחר, ראינו בעיקר את קירות הבית או הסופרמרקט. ואסור לשכוח, שיש סיכון גם בחשיפה לשמש. רוב הסיכויים, שעכשיו, תוך כדי שאתם קוראים, אתם לא ממש משתזפים באמבטיית שמש חמימה. סביר יותר, שאתם יושבים בבית או במשרד תחת הפלורסנט, ומחביאים בשקט חוסר בויטמין D3.

אז בטח אתם שואלים עכשיו – כמה צריך? שעה של שמש? אולי רק רבע שעה? מה קורה כשהשמיים מעוננים? בשעת צהריים, או אחר הצהריים לקראת השקיעה? בבגד ים או בבגדים קצרים? ובכלל – בשביל מה הוא כל כך חשוב, הויטמין די הזה? אין ספק שיש כאן הרבה שאלות. התשובה לשאלה האחרונה, אגב, נמצאת כאן.

כשמשתנים רבים כל כך פועלים אחד לצד השני, קשה לדעת במדויק כמה זמן דרוש לנו לסנתז את רמת הויטמין D3 מחשיפה לקרינת ה-UV, תוך זהירות מספקת מכוויות שמש, הזדקנות עור וסרטן, חלילה. אך המדע שוב נחלץ לעזרתנו, וקבע מהי כמות הוויטמין D3 הדרושה לכל אדם, בחתך גיל. כך, נטילה של תוסף ויטמין D3 מאפשרת לנו להיות רגועים ומוגנים.

לאקוסאפ יש ויטמין D3 נוזלי ליפוזומלי, שהודות למבנה הייחודי, מעניק זמינות ביולוגית גבוהה. בנוסף, להבדיל מתוספי תזונה אחרים בשוק, הוא גם טבעוני. ובשביל תחושת הקיץ והזיכרון הנעים של קרני שמש מלטפות, הוא מגיע בטעם ליים מרענן.

 

כורכום ליפוזומלי – כמו בועית קטנה של שמש

התועלות הבריאותיות של הכורכומין הפכו ידועות בשנים האחרונות, וכבר הזכרנו שמדובר במחמם טבעי. ולמרות זאת, באוכל, לרובנו יימאס די מהר ממנו, בגלל הטעם הדומיננטי והצבע הצהוב-שמש המשתלט.

כורכום

כורכום

 

עם זאת, מכיוון שאי אפשר להתעלם מריבוי היתרונות של שורש הפלא הזה, המדע נחלץ (שוב) לעזרתנו. תהליך הפקה חדשני וייחודי, המשתמש בטכנולוגית PNS (Polar-Non Polar-Sandwich המבוססת על מיצוי שורש הכורכום בשלמותו (הטורמריק), מאפשר לגוף לספוג את רכיבי השורש באופן יעיל. מחקר קליני מצא, של-LIPO TURMERIC, הכורכום הליפוזומלי של אקוסאפ, המשלב את שתי טכנולוגיות הייצור המתקדמות – PNS והטכנולוגיה הליפוזומלית, יש זמינות ביולוגית גבוהה עד פי 16.5 משל כורכומין "נקי" בריכוז של 95%.

גם אם הטעם של הכורכום הוא לא בדיוק כוס התה שלכם, תשמחו לגלות שלכורכום הליפוזומלי של אקוסאפ יש טעם עדין ומתקתק, שמאפשר ליהנות מהתועלות מבלי להרגיש את הטעם האופייני.

 

מאמרים מעניינים בנושא:

על קורונה, ויטמין D ואמנון ישראלי

האם כורכומין מונע דיכאון?

איך ויטמין D משפיע על הבריאות שלנו?

 

כנראה שלא נוכל לסגור את עצמנו בבועה. אפילו לא ליפוזומלית. אנחנו חשופים 24/7 למזיקים מסוגים שונים. לא נותר לנו אלא להגן על עצמנו ככל האפשר, ולחזק את מערכת החיסון, במקומות שמתאפשר לנו. שיהיה חורף שקט ובריאות לכולנו.

צרו קשר עם אקוסאפ – EcoSupp



    * שדות חובה




    רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו