PassoverFocus_Fly
Laisha_Fly

חיזוק לאחר הפלה

מאת: גרי קלברג, נטורופת
זמן קריאה: 2 דקות
האם גם לך הייתה הפלה ספונטנית או יזומה ואת שואלת את עצמך איך לדאוג שזה לא יקרה שוב? חשוב להרגע, לאכול טוב, לישון בנחת ולהעלות את איכות החיים, ובכך את הפוריות
supherb_IN

בסביבתי הקרובה, החלו להיקרות יותר ויותר מקרים של הפלות טבעיות ספונטניות ו/או הפלות בגלל חוסר התפתחות או הפסקת דופק.

אחרי 2 הריונות בריאים ומלאים עם לידות תקינות וילדים בריאים, נשים רבות מנסות להיכנס להיריון ובגלל אורח חיים מערבי ומהיר, לחוץ ומתוח עם ירידה באיכות התזונה לא מצליחות למשוך את ההיריון בצורה תקינה.

לרוב נשים עושות את כל המאמצים ומתייעצות עם גורמים רבים (כולל שינוי של תזונה וקיום יחסים לפני הביוץ וכו'..) ולרוב אותן נשים נכנסות להיריון שוב אך במקרים מסוימים גם ההיריון הזה נגמר בהפלה.

אחרי חודש רופא הנשים ייתן את האישור לכך שהרחם תקינה וניתן לנסות שוב. וכן שוב ההיריון יכול להיקלט אך גם ההיריון הזה נגמר בהפלה ספונטנית.

בשלב זה הגעתי להחלטה שלפני שאמליץ לנסות שוב, הפעם נעשה זאת בחוכמה. במקום לחכות לאישור המיוחל מרופא הנשים שהכול בסדר, הפעם נסתכל על האישה לא רק "כרחם המאחסן ומגדל בו עובר" אלא כאל אישה שעברה 2 טראומות. אם לידה רגילה שבא נולד ילד בריא מהווה טראומה לגוף ולנפש, אזי לידה שמסתיימת בגרידה או בהפלה ספונטנית מהווה טראומה גדולה יותר וזעזוע לגוף ולנפש.

כשלוקחים בחשבון את כל הפרמטרים של גיל, זמן, לחץ ומתח סביב הניסיונות הקודמים והצפייה לבאות, צריך לקחת הפסקה של לפחות 6-3 חודשים. כל 3 חודשים הגוף עובר מחזוריות ויכול באם הוא מקבל את התנאים האופטימאליים להשתקם, לחדש רקמות ולהסתגל לדרישות החדשות שאנו מציבים בפניו.

תחילה יש לבדוק את המטרות והכלים העומדים לפנינו ולתכנן את אסטרטגיית עבודה:

המלצה חמה היא שבנוסף לבדיקות הדם, רצוי לעבור גם בדיקת אירידיולוגיה (אבחון לפי גלגל העין) ולהצליב עם תשאול מקיף של הרגלי חיים ותזונה וזאת על מנת לקבל תמונה מקיפה.

מטרות:

·        הרגעה נפשית והורדת רמות המתח ולחץ.

·        הזנה וחיזוק המערכות הקשורות (חיזוק כללי, מערכת העיכול{ספיגה}.

·        חיזוק הרחם כאיבר.

·        שיפור זרימת דם היקפית וטיפול באנמיה.

·         שינה טובה.

·         חיזוק שרירי הבטן ורצפת האגן.

·        העלאת הויטליות הכללית.

הכלים:

·        איזון בין גוף ונפש – דמיון מודרך, מדיטציה ופרחי באך.

·        שיפור איכות והרגלי התזונה.

·        צמחי מרפא אשר מזינים, מאזנים ומטפלים בכלל מערכות הגוף, מזינים את הדם ומערכת העצבים, מחזקים את דפנות וריריות הרחם ומעשירים את המחסנים בגוף שמהם ניזון לאחר מכן העובר.

·        השלמת תוספי תזונה באם יש חוסרים.

המשך תהליך החיזוק

לאחר 3-6 חודשים (כל מקרה לגופו) של חיזוק ותמיכה בעזרת התהליך הנ"ל ניתן לנסות שוב להתעבר ולהיכנס להיריון. מניסיוני גם כשהגיל הוא פקטור רציני ויש לחץ מצידו של בן הזוג, עדיין כדי לקחת הפסקה בכדי לחזק את גוף האישה.

התוצאה הברורה הינה היריון תקין ואישה חזקה יותר במהלך ההיריון.

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו