keshet_flytop

Powered by WP Bannerize

obari3

Powered by WP Bannerize

היפנים לא טועים – לרדת במשקל בקלות ובבריאות

מאת: עינת סולטן
רוצים לרדת במשקל בקלות ובבריאות וגם לשמור על המשקל החדש שלכם בהנאה? גלו את הסוד שהיפנים מכירים כבר אלפי שנים
הסיב היפני

צילום: unsplash

כיום קיימים למצוא מגוון פתרונות שיעזרו לנו: שינוי דפוסי חשיבה, התמודדות עם אכילה רגשית, תהליכים של ניקוי רעלים, ושינויי תזונתי כאלו ואחרים. לצדם קיימים גם משקאות בריאות המאיצים חילוף חומרים, תוספי תזונה טבעיים התומכים בתהליך הירידה במשקל. כל אלה טובים ויעילים. יחד עם זאת קיים, שחקן חדש-ישן, היכול לשנות עבורכם את כללי המשחק ולעזור לכם לרדת במשקל, לשנות את הרגלי התזונה שלכם בקלות ולשמור על המשקל החדש שלכם. הכירו את הסיב היפני.

מהו הסיב היפני?

הסיב היפני הוא סיב תזונתי טהור לחלוטין בשם גלוקומנן (KGM) והוא מופק מצמח הקונג'אק. זהו צמח הגדל זה אלפי בשנים בסין ביפן ובאינדונזיה. הוא חומר גלם נפוץ המשמש להכנת מזונות בסיסיים (ובריאים) בארצות אלו.

ביפן אוכלים קונג'אק כבר מאות שנים והוא מוכר ביפן כצמח מרפא, המשמש ותמיכה וטיפול במצבים בריאותיים מגוונים. יש בו תכולת סיבים גבוהה במיוחד ולכן לרוב מפיקים ממנו ג'לי, קמח או תחליפי ג'לטין, המתאימים עבור טבעונים. הוא כמעט נטול טעם ויתרונו המרכזי הוא במרקם המיוחד שלו.

כיצד תורם הסיב היפני לירידה בריאה במשקל?

תכולת הסיבים הגבוהה שבו גורמת לקיבה תחושת מלאות ולאותת למוח על תחושת שובע.  תחושה זו מאפשרת שליטה טובה יותר בדחף לאכול מעבר למידה או סתם לנשנש. בצד תכולת סיבים גבוהה אין לו כמעט ערך קלורי. לכן, בשילוב אורח חיים בריא ומאוזן, מדובר במזון בריא ומוכר התורם לירידה קלה יותר במשקל. העובדה שמיליוני יפנים אינם טועים לאורך דורות רבים כל-כך זכתה לגיבוי גם במחקרים מדעיים רבים, שהעלו כי התועלות של הסיב נוגעות להיבטים בריאותיים רבים.

מה הוא עוד יודע לעשות?

הסיב היפני

צילום: unsplash

הקונג'אק מצליח לטפל במגוון בעיות בריאותיות, לצד סיוע בשמירה על המשקל – באורח טבעי לחלוטין. הוא אינו כולל תוספים כלשהם ועבר את המבדקים הבריאותיים המחמירים ביותר. הסיבים התזונתיים שבו מייעלים את פעילות מערכת העיכול ומגדילים את נפח הצואה. לכן הסיב היפני מצוין גם עבור מי שסובל מעצירות. הסיבים התזונתיים גם סופחים כולסטרול ומונעים את ספיגתו במערכת העיכול. כך הם מאטים את קצב ספיגת הגלוקוז מן המזון לדם.

איך אוכלים אותו?

אפשר לצרוך את הסיב היפני במגוון דרכים: באבקה שמפיקים משורש הצמח ואפשר להוסיף אותה לתבשילים שונים לצורך הסמכתם; בקפסולות המכילות את סיבי הצמח. ביפן הקונג'אק הוא אחד מהמרכיבים העיקריים במרק המסורתי אודן, המכיל בנוסף גם אטריות, ביצה קשה ועוד.

מוס שוקול מפתה עם הסיב היפני

הסיב היפני

צילום: unsplash

המרכיבים

2 כוסות חלב שקדים

2 כפית של הסיב היפני

2 כפות של סילאן

1 כפית תמצית וניל

קורט מלח

2 כפות אבקת קקאו לא ממותקת

⅓ כוס יוגורט יווני

הוראות הכנה

 

טעים, בריא ויעזור לכם לרדת במשקל!

השאירו תגובה: