PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

החדשים שמשדרגים את תזונת הילדים

איך לשפר את תזונת הילדים בלי להכריח אותם לאכול ברוקולי או להתווכח? מוצרים חדשים על המדף נועדו להפוך את השדרוג לקל וטבעי
PassoverFocus_IN

כולנו רוצים שהילדים שלנו יאכלו אוכל בריא יותר, אבל זה לא תמיד פשוט. ריכזנו עבורכם מבחר פתרונות שאמורים להקל עלינו במשימה שלנו – מכוס מיוחדת ועד ספר לילדים. אז האם השינוי הוא משחק ילדים? בואו נגלה.

 

הספר שמעודד ילדים לאכול ירקות  – אורי אוריקון וכח הירקות

אם יש לכם ילדים בררני אכילה או סתם עקשנים-נורמטיביים כדאי שתכירו את הספר "אורי אוריקון וכח הירקות" שמציע דרך אחרת לגשת לילדים עקשניים כדי לעודד אותם לאכול ירקות ללא מריבות.

אורי הוא ילד נבון שנמנע מאכילת ירקות. כשסבתו לא מגיעה למפגש השבועי שלהם הוא חושש שמשהו קרה לה ואולי היא זקוקה לעזרתו.

אורי יודע שלמשימת חילוץ והצלה צריך כוח ולכן נכנס למטבח כדי לאכול. הירקות שמחים על ההזדמנות ומציעים לו, כל אחד בתורו, תכונות יחודיות שיעזרו לו להיות חזק ואמיץ בפעולת החילוץ.

נטע קיילר – הדיאטנית והסופרת

 

הספר יצא בהוצאת עצמית, נכתב ואויר על-ידי נטע קיילר, דיאטנית קלינית שעוסקת בשינוי אורחות חיים.

החזון: מטרת הספר היא לתת כלים להורים להתמודדות מול עקשנות ילדים בענייני אכילת ירקות, באותה העת הוא מנגיש לילדים את היתרונות שבאכילת ירקות.

איך להשיג את הספר? חפשו את אורי אוריקון וכוח הירקות בפייסבוק.

 

הפעלות בריאות לילדים בזום – איריס גרינשפון, מאמנת לשינוי הרגלים לבריאות ילדים ומשפחה

איריס מספרת: "לאחר שנים של עבודה עם ילדים מגיל 6 בחוגים "בריאות בכפיות לילדים", אני שמחה להעביר את החוגים והקייטנות בזום. השיטה מדורגת, נעימה וכיפית, בה לומדים לשפר את אורחות חיינו למקסימום תוך הבנת ההרגלים והאפשרות לשינויים, בגובה העיניים, עם הרבה משחקים באוכל. בנוסף למצגות הנפלאות, מכינים ואוכלים כל מפגש משהו בריא וטעים.

· המפגשים הינם גם עיוניים (נלמד לקרוא תווית, להבין עקרונות מזון ולטפח הרגלים טובים לחיים) וגם טעימים וחווייתיים.  כל מפגש מיוחד ושונה והידע העיוני והקולינארי בו- מתנה לחיים".

מפגשים לדוגמה:

# ש-ו-ק-ו-ל-ד זה טוב או רע?

# מים- הנוזל של החיים

# ירקות-קשת של צבעים

# סלטים מודולריים מסביב לעולם

# אוכל איטלקי מהיר וטעים-

# משחקי השף – הכל חוץ מצלחת רגילה- מי השף בבית?

# רטבים וממרחים שלא חלמתם עליהם, הפעלה צבעונית

#מקסיקו: תרבות, מוזיקה והכנת טורטיות נפלאות

 

החזון: "כמי שחשה שליחות גדולה לשפר הרגלי חיים של ילדים ולגרום להם להעדיף מים על פני מיץ קנוי/ממתק בייתי על פני ממתק מעובד; ועוד, אני מאושרת להמשיך ולעבוד גם עם הילדים שלכם דרך הזום"

 

תוכלו למצוא את איריס בפייסבוק וכן באינסטגרם – irisgreenspoon.

איריס גרינשפון בסדנא פרונטלית – לפני ימי הקורונה

 

הספר שישנה את התזונה של כל המשפחה – פשוט משפחה בריאה

כולנו רוצים להבטיח את בריאותנו ובריאות ילדינו עכשיו ובעתיד. ספר זה הופך מטרה זו לאפשרית וקלה ליישום. בספר זה תמצאו במרוכז את כל הדרוש לכם כדי ליהנות ממטבח בריא למשפחה בריאה.

אילו אוצרות מחכים לכם בספר?

 

הכוס שאמורה לגרום לילדים לשתות יותר, ובכיף – מים בטעמים ללא תוספות

The right cup, כוס פלא המפעילה מניפולציה חושית על מוח השותה, הגורמת לאשליה של שתיית מים מתוקים במגוון טעמים, כשלמעשה אנו שותים מים רגילים לחלוטין!

כוס בטעמים The right cup מהווה את הכוס הראשונה בעולם שגורמת לאנשים לשתות יותר מים ולצרוך פחות סוכר. היא אינה משנה את הרכב המים בה, אם כי מתעתעת במוח השותה לחשוב כי הוא לוגם מים בטעמים כשלמעשה שותה מים רגילים לחלוטין. הכוס מבוססת על העיקרון כי לפי מחקרים מדעיים כ-80% מחוויית הטעם מגיעה מחוש הריח. הכוס ובנויה משלושה חלקים, החלק החיצוני שכולל מעטפת פלסטיק קשיחה ושקופה בטוחה לשתייה (ללא BFA), החלק הפנימי שמגיע בצבעים על פי טעם המשקה הנבחר והחלק העליון הוא טבעת השתייה שכוללת ריח ותמצית טעם בהתאמה לאותו הטעם. השילוב בין הצבע, הריח והטעם, מצליח להביא לכך שהמוח מבין שהוא הולך לשתות מיץ בטעם הנבחר ולמעשה שותה מים רגילים ובריאים!

החזון: הכוס הבריאותית באה על מנת לספק פתרון מידי ומקורי שגורם לשים בצד את כל המשקאות המתוקים ולעבור למים רגילים ובריאים. ללא תוספות ונטולי תוספים.

איך להשיג את הספל? חפשו בגאדג'טשופ באינטרנט.

 

 

יום מתוק באמת – הקורס הדיגיטלי הראשון לילדים בנושא תזונה

קיימת תיאוריה כזו שקשה לעבור לתזונה בריאה כשיש במשפחה ילדים קטנים חובבי מתוק או מתבגרים עקשנים שלא בדיוק מתלהבים לנסות קינואה לאחר יום מפרך של לימודים, אבל ההיכרות עם טלי גוטסמן שוברת את התיאוריה .

טלי גוטסמן אם חרדית לשבעה ילדים בחתך גילאים מגוון ואתגרי מובילית קידום בריאות במערכת החינוך הרימה את הכפפה ובנתה תוכנית לגיל היסודי ומעלה כדי שילמדו ,יבינו ויבחרו בבחירות הנכונות לגביי גופם.

טלי לא הסתפקה בשינוי מטבח ביתה אלא החליטה לקחת את המודעות צעד אחד קדימה ולתרגם את הידע והרצון לבניית תוכנית יישומית וללמד ילדים איך ניתן לעשות שינוי של ממש בכל בית שיבחר בה.

המוצר הדיגיטלי "יום מתוק" מועבר ע"י סרטונים בהם מככבים ילדים שמדגימים ומלמדים בשפה שלהם וכל ילד במשפחה מתקדם בזמן בקצב וברמה שלו.
ילדים כידוע אוהבים לצפות בתכנים שוב ושוב כך אפשר להעביר אליהם מסרים עם סרטונים קלילים ומהנים.

 

המילון לאכילה נכונה ומודעת לילדים – מילון התיאבון

ערכה ללימוד הרגלי אכילה בריאים מתוך הקשבה לתחושות רעב ושובע שפיתחה יעל חן רביע, דיאטנית קלינית בכירה לילדים. זוהי ערכה חווייתית, מאוירת וצבעונית, לזיהוי תחושות רעב ושובע ולהקניית הרגלי אכילה נכונים לכל המשפחה

"מילון התיאבון" מיועד להורים וילדים, דיאטנים ומטפלים בתחום אכילה נכונה לילדים

"אמא בא לי משהו", "אמא אני רוצה עוד חטיף", "אבא אני רעב!", המשפטים האלה נשמעים לכם מוכרים? כדאי שתכירו את "מילון התיאבון". ערכה ייחודית, פרקטית וחווייתית, המנגישה  לילדים ערכי תזונה בריאה ומקנה הרגלי אכילה נכונה, כל זאת באמצעות שיח פתוח בין הורה לילד שמותאם לגיל הילד, משחק ושימוש בסולם רעב ושובע מיוחד לילדים. "מילון התיאבון" נועד על מנת שילדים יגדלו בריאים ושמחים ויתחנכו לשמור על החיבור הטבעי לגופם, באופן שיעזור למניעת בעיות אכילה ומשקל.

 

החזון: יעל חן רביע, תזונאית קלינית לילדים, בשיתוף פסיכולוגית התפתחותית ומפתחת תכנים חינוכיים יצרו ערכה שנועדה להעביר לילדים בצורה ראויה וחיובית מסרים של אכילה בריאה ולפתח אצל כל בני המשפחה מודעות לאיכות וכמות המזון.

איך להכיר את החוברת? חפשו את מילון התיאבון בגוגל.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו