In2024_Fly
Laisha_Fly

המאכלים שתמצאו במקרר של המפורסמים

איזו מפורסמת בינלאומית מחזיקה באופן קבוע חומוס במקרר? ומי לא יוצאת מהבית בלי שמן הכמהין שלה? המגזין האמריקאי לבידור "ניקי סוויפט" חשף את המאכלים שתמצאו במקררים של האנשים המפורסמים בעולם

מהו המאכל האהוב על אופרה ווינפרי? צילום:Buzzfuss/123RF.COM©

supherb_IN

מייגן מרקל נותנת לכם טיפ לאנרגיה

מייגן מרקל כבר התבטאה בעבר כחובבת אוכל: "אם אני הולכת לאכול את זה, זה חייב להיות טוב".

לפני שהפכה לנסיכה, היא תפעלה בלוג לייף סטייל שם העידה כי היא נוהגת לאכול מזון צמחוני במהלך השבוע, ומקפידה פחות במהלך סוף השבוע.

ב-2016 היא חשפה במגזין “Best Health” כי במקרר שלה תמצאו חומוס, גזרים, מיץ ירוק וחלב שקדים. בנוסף היא שיתפה כי מדי שבוע היא מכינה פודינג מזרעי צ'יה.

בעבר אמרה: "קל ליפול למלכודת של הקפה, כאשר מגיעה השעה 16:00 ואיתה הירידה ברמת האנרגיה. אבל – אם אני דואגת בבוקר להכין בבלנדר שייק מתפוח, קייל, תרד, לימון וג'ינגר ומביאה איתי את המשקה לעבודה, זה תמיד ייתן לי בוסט של אנרגיה. הרבה יותר מאספרסו".

ב-2018 מייגן מרקל אומנם הוציאה לאור ספר מתכונים, אבל לא תמצאו שם מהמתכונים שלה. הספר מאגד מתכונים של נשים שגרו בבניין מהגרים שנשרף במערב לונדון ונותרו ללא קורת גג. הספר הפך מיד לרב מכר והכנסותיו נתרמו לדיירים הנזקקים. כך הוכיחה מרקל שמזון עבורה זה לא רק לגוף, אלא גם לנשמה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal)

אופרה ווינפרי לא יכולה בלי זה

אחד הדברים שאופרה אוהבת במיוחד זה פטריות כמהין, בכל הווריאציות: פופקורן כמהין, שמני כמהין, גריסי כמהין, גבינת עזים כמהין ועוד ועוד.

אולי העובדה שמדובר בפטריה נדירה כל כך היא שכבשה את אופרה שבעבר כתבה באתר שלה: "למצוא פטריית כמהין, זה כמו למצוא גוש זהב. התחרות עליהן קשה".

אופרה מספרת כי היא לוקחת את שמן הכמהין איתה לכל מקום. "יש לזה טעם אדמתי ועצי. כמעט הכל טעים יותר איתו. אני ממש לא עוזבת את הבית בלעדיו. כשאני מטיילת יש לי צנצנת וכל מי שמתלווה אליי לנסיעה לוקח איתו צנצנת גם. בדרך כלל הבקשה היחידה שלי מבית המלון בו אני מתארחת היא לדאוג למלח כמהין בחדר".

בנוסף, אופרה אוהבת לנסות דברים חדשים ולהמליץ עליהם בעמוד האינסטגרם, כמו כאן לדוגמא, על משקה סופרפודס, על בסיס פטריות מרפא.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oprah (@oprah)

ומה לגבי המפורסמים שלנו?

שירלי גליק על תזונה וחטאים מתוקים

טעים להכיר את מיכל צפיר

מה אוכלת המאמאצחיקית הראשית?

אלישיה סילברסטון – טבעונית זוהרת

השחקנית שעדיין מזוהה יותר מכל עם הסרט קלולס, הפכה לטבעונית חובבת פירות וירקות.

"בעקבות המעבר לטבעונות ירדתי במשקל, הציפורניים שלי חזקות יותר ועורי זוהר. אני מרגישה נהדר ואני נראית טוב יותר מאשר לפני 11 שנים", היא אומרת.

סילברסטון מגדלת מיני ירוקים בגינה, כמו בזיליקום, שעועית ירוקה וקישואים, ואוהבת להכין מהם מטעמים. המתכון האהוב עליה במיוחד הוא מאפינס קישואים.

סילברסטון גם אוהבת מאוד מרקים, חמוצים (בעיקר כרוב כבוש), טופו מצופה בפירורי לחם וגם פודינג טופו.

בראיון שפרסמה לאחרונה באינסטגרם שלה לטובת קידום ויטמינים אורגניים, אומרת סילבסרטון:

"יש לנו את הכוח לעזור לעצמנו. כשאתה אוכל ומזין את עצמך בדברים טובים – אתה מרגיש בהבדל.

הטיפ שלי לאנטיאייג'ינג הוא תזונה. אני מאמינה שסוד היופי הוא לא בסכין המנתחים או בקרם מיוחד, אלא במה שאנחנו מכניסים לתוכנו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alicia Silverstone (@aliciasilverstone)

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו