Sunrider_Fly
bari14_Fly

סיפור הצלחה ללא גלוטן

מאת: מכון אברהמסון
זמן קריאה: 2 דקות
סיפורה המדהים של מינה שיינברג, שלא ויתרה ורזתה 22 קילו בעשרה חודשים עם אברהמסון! הדיאטה ללא גלוטן וסוכר כובשת אותנו. כתבה שיווקית
Thymoquin_In

לאחר שעברה ניתוח בברך ואינספור ניסיונות לרדת במשקל החליטה מינה שיינברג לבצע שינוי בחייה, לקחת אחריות ובריאותה ולרדת במשקל. עשרה חודשים ו 22 קילו לאחר מכן מוכיחים שהיא הצליחה.

מינה  מספרת על המאבק במשקל ובדיאטות שליווה את חייה "הבעיה הייתה שבכל פעם הצטרפתי לקבוצת הרזיה אבל בשלב מסוים הייתי מאבדת את החשק להמשיך ללכת ולהישקל והייתי מפסיקה עם הדיאטה, ושוב חוזר חלילה" היא מספרת על הקשיים שחוותה.

מינה שיינברג (67) נלחמה במשקל במרבית חייה, אך המפנה הדרמטי שהבהיר לה שמשהו חייב להשתנות הגיע בעקבות ניתוח שעברה בברך לפני כשנה ורופא שקבע נחרצות: או שתוריד במשקל בצורה ניכרת או שההחלמה מהניתוח תהיה קשה או חלילה תכשל לחלוטין. עצם הידיעה שתצטרך לעבור שוב ניתוח והמחשבה על הכאבים הובילו אותה להחלטה ששינתה את חייה.

 

"אחרי שכל כך הרבה פעמים ויתרתי וכל כך הרבה שיטות מהן התייאשתי, החלטתי למצוא את מה שנכון בשבילי. שמעתי המון על מכון אברהמסון והחלטתי לנסות. הגעתי לטיפול וכל השאר היסטוריה". היא מספרת על ההחלטה לפנות למכון אברהמסון על מנת להיגמל מסוכר ולגלוטן ולהפטר מהכאבים המטרידים בברכה ולצאת לחיים חדשים ובריאים יותר.

לאחר הטיפול באברהמסון השילה מינה 22 קילוגרם ממשקלה במשך כעשרה חודשים תוך כדי תהליך ירידה שבמרכזו עמדה ההימנעות מגלוטן וסוכרים. "אני מרגישה הרבה יותר טוב, גם פיזית, טוב לי עם עצמי", היא אומרת ומחייכת בגאווה גלויה. "אני מרגישה שיש לי המון בטחון עצמי. לקחתי החלטה ואני עומדת בה".

מינה עובדת כקוסמטיקאית למחייתה ולכן מייחסת חשיבות רבה לחיצוניותה "באים אלי אנשים לטיפולים ואני מרגישה צורך להיות ייצוגית, להראות שאני מטופחת. עם המשקל העודף היה קשה ליהנות מעצמי, להראות את עצמי, וכשזו העבודה שלך, זה לא פשוט. עכשיו, אחרי שירדתי 22 קילו, ואני מקווה להוריד עוד 10 קילו לפחות, אני יכולה לייצג את עצמי מול אנשים" היא מספרת בגאווה על השינוי שעברה גם בתחום המקצועי.

השינוי הפיסי הוביל כמובן גם לשינוי רגשי "אני מרגישה הרבה יותר טוב, גם פיזית, טוב לי עם עצמי. אני מרגישה שיש לי המון בטחון עצמי. לקחתי החלטה ואני עומדת בה, לא ויתרתי גם כשהיה לי קשה" היא מספרת על האפקט הרגשי של התהליך והירידה במשקל.

כאשר היא נשאלת מהו סוד ההצלחה שלה היא עונה "זה עניין של כוח רצון, הפכתי להיות מאמינה אדוקה בשיטה כי ראיתי תוצאות ואני ממשיכה לראות תוצאות" היא מסבירה את מה שעובד עבורה.

כאשר היא מסתכלת על העתיד, היעדים של מינה מאד ברורים לה "אני מקווה להוריד עוד 10 קילו, זה לא כל-כך פשוט, אבל לא מתכוונת לוותר, בעיקר לאור העובדה שאני רואה שגם אם הירידה נעצרת קצת אני עדיין לא מעלה במשקל ומצליחה לשמור על מה שירדתי". היא מסכמת.

אברהמסון מגיעים ללונדון בסוף החודש וניתן לקבוע תורים.
לפרטים והזמנת תורים
טל לונדון –  + 442035193553
טלפון ישראל   972-9-7469725
אתר לונדון- abrahamson-london.co.uk
אתר ישראל -abrahamson.co.il

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו