Nikui_Fly
Sunrider_Fly

את הגוף כבר ניקיתם?

מאת: אומינה קדמי
זמן קריאה: 2 דקות
אומינה קדמי, יועצת בריאות הוליסטית, מעבירה סדנאות ניקוי רעלים ולאחריהם ליווי אישי צמוד שפותח צוהר לחיים בריאים, מאוזנים ואנרגטיים. עכשיו - כי אין זמן אחר. כתבה פרסומית
Nikui_IN

כתבה פרסומית

החיים עוברים, שנה ועוד שנה, ובמרוץ החיים רבים מאיתנו לוקחים כמובן מאליו את נפלאות גופנו ומתנת חיינו. רבים מאיתנו לא עוצרים לרגע להקשיב. האם הפעולות שלנו, אורח חיינו והדרך בה אנו מזינים את עצמנו, מעצימים אותנו או פוגעים בנו?

רבים מאיתנו חשים כי הקשר עם גופנו הולך ומתפוגג, אנו נוטים להשלים עם מיחושים וכאבים, אנרגיה ירודה ובדרך כלל מתעוררים רק כאשר החיים מכים בנו בעוצמה. אני מאמינה כי יש ביכולתנו לבחור לחיות חיים בריאים, עם אנרגיה זמינה לכל אורך שעות היום, בגוף חזק ובריא, באינטליגנציה גבוהה וחדה, בתחושת איזון, ומתוך חיבור למרכז פנימי ברור אל מול  כל מציאות שבה אנו חיים.

כיצד יוצרים שינוי?

ראשית עלינו להפנים כי שינוי אינו קורה סתם וכי אנו אלו שיוצרים את המציאות של חיינו, אנו האחראים על גופנו ובריאותנו, ואם אנו לא ניזום ונייצר את השינוי, הוא לעולם לא יגיע…

אומינה

אומינה קדמי. עכשיו כי אין זמן אחר

רבים מהאנשים שהצליחו לעצור ולעשות את השינוי, מעידים בוודאות שהשלב הראשון ביצירת שינוי הוליסטי בחייהם היה ניקוי הגוף מרעלים.

 תהליך ניקוי הגוף מייצר אפקט  מיידי על גופנו הפיזי והמנטלי, והוא מהווה סוג של אתחול ואיפוס הגוף המסייע להשתחרר מהתמכרויות פיזיות ורגשיות. תחושת ההקלה היא כמעט מיידית, ולמרות אי הנוחות הזמנית, קיימת תחושה ברורה והבנה עמוקה כי התהליך הוא נכון ומבורך לנו.

 

סופרפודס

סופרפודס. לגוף ולנשמה

תהליך ניקוי הגוף

גופנו וסביבתו הפנימית, ובעיקר המעי הגס, מכילים שכבות של רעלים אשר הצטברו לאורך שנות חיינו כתוצאה מצריכת מזון מעובד, תרופות וחיסונים, מזיהום אויר ומים, וכמובן ממתח ואורח חיים לחוץ.

רעלים אלו הנם המקור לרוב בעיות הבריאות מהן אנו סובלים (או עתידים לסבול), לרמת אנרגיה ירודה ולאי ספיגה של מרכיבים תזונתיים.

שכבות רעלים אלה אינן מסוגלות להתפנות ללא תהליך ניקוי עמוק בו אנו מאפשרים לגוף לשחרר את הפסולת החוצה.

ניקוי הגוף הינו תהליך פשוט וטבעי, בדיוק כפי שאנו מקפידים לרחוץ את גופנו מבחוץ, כך אנו חייבים לשטוף את גופנו גם מבפנים.

בסדנת Body Cleanse אני מעבירה את המשתתפים תהליך עמוק של ניקוי באמצעות צום מיצים, מזונות על (superfoods) וצמחי מרפא (superherbs) אימון יוגה ונשימות, הרצאות והשתלמות באורח חיים בריא ותזונה מאוזנת.


אלו הם שלושה ימים מרוכזים של התחדשות והזנה עמוקה, התחברות לגוף, מנוחה והרפיה, שחרור והבראה כשלאחריהם נפתחת דלת רחבה לאנרגיה בריאה וקורנת.

ליווי ויעוץ אישי לתזונה הוליסטית

תהליך המשלים את תהליך ניקוי הגוף, הינו הליווי האישי. זהו תהליך מתון והדרגתי הפרוס לאורח זמן ארוך יותר בו אנו פועלים לשנות את התזונה ואורח חיינו מתוך התאמה לנסיבות חיינו.

תהליך זה מסייע ותומך בהטמעת השינויים בחיי היומיום והוא כולל פגישות אישיות בנות שעה אחת לשבועיים, בהן תהליך ההבראה והתזונה מותאמים באופן אידיבידואלי ואישי.

תהליך זה הינו תהליך משלים לסדנת ניקוי הגוף ובדרך כלל מומלץ להתחיל את הליוי האישי לאחר תהליך הניקוי, אך בהחלט אפשר להתחיל בו גם ללא סדנת ניקוי.

מדוע עכשיו?

אלה זמנים בהם אנו בוחרים לעשות מהפכות, להתעורר ולעשות שינוי. השינוי הזה מתחיל בכל אחד מאיתנו, בקשר שלנו לגופנו, במה אנו אוכלים ובמימוש  הפוטנציאל הגלום בנו.

זוהי הזמנה מתוך ליבי אליכם לקום ולעשות שינוי, לשדרג את חייכם ולהעניק לעצמכם את המתנה היקרה ביותר.

עכשיו – כי אין זמן אחר.

קצת עליי

יועצת בריאות הוליסטית ותזונה אינטגרטיבית, מובילה סדנאות לניקוי גוף ותומכת באנשים מכל העולם בשינוי תזונתם ואורח חייהם.בשנים האחרונות מובילה את המרכז לניקוי גוף בכפר "פאצמאמא" שבקוסטה ריקה.

בוגרת "המכון לתזונה אינטגרטיבית" בניו יורק "Institute for Integrative Nutrition", בוגרת קורס צמחים ותוספים מטעם ד"ר גבריאל קזאנס.
מורה ליוגה ומוסמכת כמטפלת ע"י המאכז לטאו שיאטסו בישראל.

לפרטים נוספים : אומינה  052-8879945

uminalove‪@‬gmail‪.‬com

בברכה לחיים טהורים ובריאים.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו