PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

אונות ומחלות בכלי הדם

כולם יודעים שסכנה בסוכרת היא קטיעת רגליים אך לא כולם יודעים שסכנה בלחץ דם גבוה היא אין אונות. מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות?

צילום: unsplash

PassoverFocus_IN

מחלות הפוגעות בכלי הדם, העורקיים בעיקר, כגון לחץ דם, סוכר וכולסטרול גבוהים גורמות לעיבוי הדופן של כלי הדם. למה? כי הדופן עובדת כנגד מעמסה ועקב כך מתקשחת ומתעבה.

כלי הדם המועדים לפגיעה נמצאים בכליות, בלב, בקצות הגפיים ובאברי המין. כולם יודעים שסכנה בסוכרת היא קטיעת רגליים אך לא כולם יודעים שסכנה בלחץ דם גבוה היא אין אונות. כשכלי הדם באברי המין מתעבים ומתקשחים תיווצרנה בעיות באונות:

1. ירידה בחשק המיני אצל שני המינים

2. ירידה בפורקן המיני אצל שני המינים

3. ירידה בזקפה אצל הגברים

4. ירידה בגמישות ובהתלחלחות של הנרתיק אצל הנשים

מדוע נוצרת אין אונות במחלות כלי דם?

אין אונות גורמת למתח בנפשו של האדם ולמתח במערכות היחסים האינטימיות, מה שמחריף את המחלות הפוגעות בכלי הדם. מחלות אלה מתגברות בסטרס, ואין אונות יוצרת סטרס. יחסי מין מספקים ומשמחים הוכחו כמפחיתי מחלות בכלי הדם.

התרופות לאיזון סוכר, כולסטרול ולחץ דם שבאות להציל את ליבו של החולה, פוגעות בזרימת הדם בעורקים אל אברי המין, וכך הופכים מצבים של אין אונות לשכיחים בקרב החולים במחלות כלי דם, וכבר אין לדעת אם המחלה או התרופה למחלה יצרו אין אונות. בכל אופן יש גלגל שמגביר את עצמו בין מחלות כלי דם ואין אונות.

במקום להוסיף תרופות לאין אונות על התרופות למחלות כלי הדם, ולהעמיס על גוף החולה עוד תרופות, יש לפתור את מחלות כלי הדם בדרכים טבעיות. כשיתאזנו מדדי הדם ניתן יהיה לגשת לרופא, להבדק, ובהנחייתו להוריד תרופות. אז תסתמן גם עלייה באונות. עלייה שנגרמת הן מאיזוני הדם והן מהורדת התרופות. הטיפול באונות מתחיל מהטיפול בכלי הדם.

הדרכים הטבעיות לריפוי כל מחלה היו מאז ומתמיד: תזונה, תנועה, טהרה, נשימה ומדיטציה או כל נגיעה ברמה ההכרתית. אני קוראת לדרכים אלה מפתחות הריפוי. יש לשלב את חמשת מפתחות הריפוי בכל תהליך של החלמה. גם בהחלמה ממחלות כלי דם. טיפים מתוך מפתח התזונה:

מרכיבי התזונה הטובים לריכוך והגמשת כלי דם

  1. 1. מגנזיום: מינרל הכרחי לחילוף חומרים תקין ובריאות כלי הדם הנמצא ברמות גבוהות ב: פולי קקאו חיים, פולי סויה, נבט חיטה ונבט שעורה, שקדים, קשיו, תרד, מנגולד, שבולת שועל, קליפות תפוחי אדמה, אורז חום, אבוקדו, בננה.
  2. 2. אומגה 3: חומצת שומן חיונית המפסיקה דלקת נמצאת בדגים, ביצים ובשר וגם במעט זרעים: פשתן, צ'יה, קצח ומרווה מרושתת. אומגה 3 נמצאת גם באצות אותן אוכלים דגי הצפון. יש לשים לב ששמן שהופק מבשר דגים בכבישה חמה כבר אינו מכיל אומגה 3, רק כבישות קרות כמו במקרה של האצות.
  3. 3. פלבנואידים: נוגדי חמצון המצויים בפירות וירקות ומקנים להם צבעים אדומים וסגולים וכתומים וצהובים. יש לאכול שפע של פירות יער, ירקות בשלל צבעים, קטניות בשלל צבעים, לשתות יין אדום אורגני ותה ירוק, כורכום, פלפל קאיין.
  4. כמובן שאכילת מזונות אלה צריכה להיות חלק מתפריט שלם טבעי ובריא, התורם לשמירה על משקל גוף בריא, לצידן של פעילויות גופניות ונפשיות.
  5. אני מזמינה אתכם אל תוכניות הריפוי האינטרנטיות שלי, תוכניות שמוגשות לכם אונליין בזמנכם הפנוי בבית. כאן תוכלו לקבל שיעור במתנה מתוכניות אלה.
רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו