MY_P_FLYL

Powered by WP Bannerize

BODY_B_FLYR

Powered by WP Bannerize

איך חוזרים לשגרה בריאה אחרי פסח?

מיטל קלרפלד, נטורופתית. מטפלת באקנה, ירידה בריאה במשקל וחיזוק הביטחון העצמי על ידי עקרונות התזונה הטבעית התומכת בניקוי רעלים ומשלבת תמציות פרחי באך לאיזון וחיזוק רגשי
מאת: - נטורופתיה – התמחות בתזונה לניקוי רעלים, לטיפול באקנה והרזיה בריאה
חשבת שכדי לחזור להיראות ולהרגיש טוב אחרי פסח חייבים לשנות הכל? הנה כמה "טריקים" שיכולים לשפר את המצב במהירות, ישר אחרי החג
חזרה לשגרה

צילום: RF123

זהו פסח הסתיים, הארוחות, הקינוחים, החופש והטיולים ולא נזכיר את המצות…
הגוף מבקש לחזור לתזונה בריאה וקלילה ואנחנו לגמרי הולכים להקשיב לו. הנה כמה עקרונות שיעשו את העבודה.

 

התחילו את הבוקר בשתיית ליטר מים

כן ליטר שלם של מים חמימים עם מיץ מחצי לימון (אפשר גם בלי לימון).
כמובן, אין חובה לשתות את המים בבת אחת, שתו לאט ובקצב שלכם.
למה ליטר מים? בבוקר אנו קמים בעצם מיובשים לאחר הרבה שעות ללא שתיה ופעמים רבות מבלבלים צמא עם רעב. לכן, דבר ראשון כדאי לשתות. והרבה. אם אתם שותים קפה, כדאי לדחות אותו לפחות לאחר שתיית המים.
למה מים חמימים? בבוקר אנו לא רוצים לתת למערכת העיכול "שוק", אלא לתת לה להתעורר בקצב שלה..לכן מים קרים מידי לא מומלצים.
למה לימון? ללימון תכונות התומכות ברקמת הכבד שהוא איבר ניקוי הרעלים הגדול בגוף  ולמרות טעמו החמוץ הוא מייצר בסיסיות בגוף – תנאי חשוב לבריאות טובה והרזיה.
לאורך כל היום נסו להקפיד על שתיה מרובה שתתרום לחילוף חומרים טוב יותר ולהרגשה טובה.

הרבו באכילת פירות וירקות

לאחר כל המצות, הקינוחים והארוחות הכבדות, הגוף ממש משתוקק למנה גדולה של סיבים, אנזימים , ויטמינים ומינרלים:
– התחילו את הבוקר עם כמה פירות בשלים לקלילות ואנרגיה מרביים,
– אכלו בכל ארוחה סלט טרי גדול כך שהסלט יהווה את מרכז הארוחה ולצדו תוספת בריאה כמו קינואה, אורז מלא, בטטה, טופו או קטנייה אחרת.

  1. הפסיקו לאכול כ-3 שעות לפני השינה
  2. זה יאפשר מנוחה מספיקה למערכת העיכול, יוריד מתחושת הכבדות ויעזור לכם לקום בבוקר בהרגשה הרבה יותר קלילה ואנרגטית.

 

  1. עשו שבוע אתגר ללא סוכר
  2. החליטו שהחל מרגע זה אתם ללא עוגות, עוגיות, שוקולד וכו לפחות למשך שבוע. תוך מספר ימים (שיכולים להרגיש כמו גמילה לכל דבר: עצבנות, חשק עז לאכול…) תראו כמה שקט ואיזון נכנסים לחייכם! הרצון למתוק ירד פלאים ותוכלו לבחור באופציות בריאות יותר בקלות.
    טיפ: נסו להחליף את הסוכר הלבן ב 2-3 תמרים בכל פעם שמאוד רוצים, זה יעזור.

 

שייק

שייק ירוק יסייע לכם לחזור לשיגרה. צילום: PEXELS

 

  1. נסו להכין שייק ירוק לארוחת בוקר
  2. השייק הירוק עשיר בפיגמנט הירוק כלורופיל ובעל יכולת תמיכה בניקוי הרעלים הטבעי של הגוף.
    נסו מתכון פשוט וטעים שכולל:
    2 בננות קפואות
    1 אפרסק/1 תמר
    4 עלי חסה גדולים / חופן עלי תרד טריים
    כוס מים
    הכנה: לערבל היטב בבלנדר ולשתות.

 

לסיכום, נסו לאזן ולהקל על מערכות הגוף בשבועות הקרובים, כך תוכלו לחזור להרגשה טובה וקלילה.. לפחות עד החג הבא..(:

אין בהמלצות להחליף ייעוץ מקצועי, בכל שינוי תזונתי יש להתייעץ עם רופא.
הכתבה באדיבות מיטל קלרפלד, נטורופתית ומתמחה בתזונה לניקוי רעלים, הרזיה וטיפול באקנה; מיטל מעבירה את תכנית ההתחדשות המלאה – סדנת "ניקוי רעלים כאורח חיים" און ליין להרזיה טבעית ללא ספירת קלוריות, לקלילות, הפחתת עייפות, ניקוי עור הפנים ואורח חיים בריא.
לפרטים נוספים
: https://www.takeacourse.online/detoxification-as-a-way-of-life/ref/meitalk10

צרו קשר עם מיטל קלרפלד
* שדות חובה
שלחו
השאירו תגובה: