Sunrider_Fly
himalayaKrem_Fly

איזה כורכום מתאים לך?

מי שמבין בתוספי תזונה יודע שלכורכום יש יתרונות רבים, אבל איך לבחור את התוסף הטוב ביותר עבורך? הצצה למה שזמין ובריא על המדף
Thymoquin_In

כולנו שמענו על הכורכום והעובדה שהוא בריא. למעשה, מדובר בתבלין שזוכה לפופולריות כבר יותר מ-4,000 שנים. מה שמעניין הוא שכיום הטכנולוגיה מאפשרת ליהנות מהיתרונות שלו בצורה האופטימאלית ובמגוון דרכים.

 

כורכום ליפוזומלי באריזה חדשה – אקוסאפ

למרות העושר הניכר של הצמח, לצערנו הוא אינו נספג בצורה מיטבית במערכת העיכול. מסבירה ליזה אוגינסקי חדד, נטורופתית בחברת אקוסאפ. "הצמח מסיס בצורה המיטבית בשמן, ואילו מערכת העיכול היא סביבה מימית. מה שהופך את הזמינות הביולוגית שלו לנמוכה, וברוב המקרים איננה מאפשרת לגוף לנצל את שלל התועלות הבריאותיות שלו. על מנת להתגבר על הזמינות הביולוגית הנמוכה, פיתחנו בשנים האחרונות שיטות חדשניות לייצר תוספים.
השיטה הראשונה היא הטכנולוגיה הליפוזומלית המסייעת לתוסף לחדור את מערכת העיכול. הליפוזומים הם מולקולות בעלות מבנה כדורי שהמעטפת שלהם בנויה מאותו חומר טבעי ממנו בנויה מעטפת התא האנושי. חומר זה נקרא – פוספוליפיד. המבנה הייחודי שלו מסייע לחומרים הפעילים לחדור בקלות ובמהירות את תאי האפיתל שבמעי בהם מתרחשת הספיגה, ולפרוק לתוכם את תכולתו.
במקרה של הטומריק שולבה גם טכנולוגיה חדשנית נוספת, טכנולוגית ה-PNS או בשמה המלא Polar Non polar Sandwich . העושה שימוש ברכיבים מסיסי המים שבשורש הטורמריק, העוטפים את מולקולת הכורכומין המסיסה בשמן כמו כריך, כדי לשפר את מסיסותה ואת ספיגתה במערכת העיכול, ובכך מגבירה את מסיסותם וספיגתם במערכת העיכול מרקמת המעי למחזור הדם.
פיתוח תוספים בטכנולוגיות מתקדמות משפרות את הזמינות הביולוגית של הצמח, את הספיגה של התוסף ובכך ממקסמות את התועלת שניתן להפיק מהצמח". מסכמת ליזה.

 

Lipo Turmeric , כורכום ליפוזומלי 125 מ"ל – עלות 139 ₪; ניתן להשיג באתר אקוסאפ, הזמנה טלפונית או בבתי טבע ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.

 

סדרת טיפוח מפנקת עם כורכום וקייל – אהבה

AHAVA מעבדות ים-המלח משיקה סדרת טיפוח חדשה לגוף SUPERFOOD BODY LINE KALE & TURMERIC, הכוללת ארבעה מוצרים המבוססים על מזונות על ומועשרים בתמציות קייל וכורכום: פילינג גוף, קרם ידיים, תחליב גוף וג'ל רחצה סופר-פוד קייל.

המוצרים הראשונים בסדרת מזונות העל של AHAVA, יהיו מבוססים על תמציות קייל וכורכום הידועים בסגולות ההגנה על העור ושמירה עליו מנזקי הסביבה; הקייל הינו ירק עשיר מאוד בוויטמינים (K , C , A), מינרליים, חומצות אמינו, חלבונים, חומצה פולית, חומצה אסקורבית וקרטנואידים. לדברי החברה, מוצרי הטיפוח הכוללים כורכום תורמים משמעותית לשמירה על הזוהר הטבעי של העור.

 

AHAVA סדרת סופר פודס קייל וכורכום צילום טל אזולאי

מסיכת כורכום לפנים – קיהלס

Kiehl's מותג הטיפוח הניו יורקי מציע את Turmeric & Cranberry Seed

Energizing Radiance Masque – מסכת זוהר למראה עור חיוני וקורן, המסייעת בהמרצה של מראה העור. היא מכילה חמוציות וכורכום המסייעים להמריץ ולהעניק מראה אחיד יותר לעור באמצעות פעולת קילוף עדינה.

הקרטיב הכתום – פאלאטס

מייסדת והשפית של פאלטאס, נעמי זיסבלט, רקחה בשנה האחרונה קרטיב ייחודי ובריא.

פאלטאס, קרטיבים טבעיים בעבודת יד, מציעים טעמים מיוחדים ומקוריים ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. פאלטאס מיוצרים בהשראת שיטת הייצור המקסיקנית, לפיה מכינים קרטיבים מפירות טריים עונתיים וחומרי גלם טבעיים בלבד.

בפאלטאס מכניסים בקרטיבים גם רוח מקומית ישראלית והשפעות בינלאומיות מפתיעות, עם דגש על איכות, יצירתיות ושילובי טעמים מקוריים ומעניינים.

בנוסף, קיימים עוד 30 טעמים שונים ומיוחדים במלאי ביניהם: מלבי פיסטוק, קפה ויאטנמי, פירות יער, תה ירוק יפני (מאצ'ה), תותים בשמנת, מנגו לאסי, שוקולד מקסיקני, שוקולד חמאת בוטנים, חלבה, ועוד.

קרדיט: נעמי זיסבלט

 

קצת על קרטיב מערכת החיסון: במסחטת מיצים מקצועית הכניסו צוות פאלטאס, תפוזים, לימונים, גזר, ג'ינג'ר טרי וכורכום טרי. למיץ הזה הוסיפו גם גוג'י ברי שהושרו במים חמים והרי לכם קרטיב פלא! הוא גם טעים וגם מזין ובטוח יגרום לכם להרגיש טוב יותר.

 

Curcumin effect | כורכומין אפקט – ברא

החברה מציעה כורכום עם אפקט משולש בטכנולוגיית CPC להעצמת הספיגה.

כדי להעניק מקסימום נוחות, בברא מציעים טבליה קטנה להקלת הבליעה. התוסף הינו ללא פיפרין ופותח לפי טכנולוגיית מוצר חדשנית מבית ברא צמחים (CPC – Curcumin Phospholipid Complex) מציעה תמצית איכותית של הרכיב כורכומין, בשילוב עם רכיבים פוספוליפידים ממקור צמחי – המיועדים להעצמת ספיגתו.

 

כורכומין לקוויד גל – סופהרב

כורכומין ליקוויד ג'ל של סופהרב עם הפטנט המהפכני ®BCM-95 הוא התכשיר היחידי שמספק 100% תמצית כורכום בזכות השילוב המנצח בין תמצית כורכום איכותית יחד עם שמני כורכום חיוניים- בדיוק כפי שהטבע תכנן. הפטנט הייחודי מביא לשהייה מוכחת של 8-12 שעות בגוף וזמינות ביולוגיות טובה ב-1000% יותר בהשוואה לתמציות כורכומין המכילות 95% כורוכמין. הפטנט נחקר במעל 50 מחקרים לרבות מחקרים קליניים ומוגן בעשרות פטנטים בינלאומיים. ניתן להשיג באריזות של 30 ו- 60 כמוסות ג'ל רכות התורמות לבליעה קלה וספיגה משופרת, בפריסה ארצית בבתי הטבע, רשתות הפארם וקופות החולים.

 

תה כורכום – פומפדור

מותג התה פומפדור משיק חליטת תה בטעם ג'ינג'ר וכורכום, ללא קפאין ועם 100 אחוז רכיבים טבעיים.

תבלין הכורכום בשילוב עם הג'ינג'ר, יוצר משקה טבעי המשלב שמנים אתריים טבעיים הנמצאים בג'ינג'ר ומשתלבים בצורה הרמונית עם יתרונותיו של הכורכום הידוע גם כ- "תבלין החיים".

בעשורים האחרונים, הרפואה המודרנית החלה לזהות את חשיבותו של הכורכום, וכיום ניתן למצוא למעלה מ 3000 מחקרים הבודקים את תכונותיו הרפואיות של הכורכומין ,מהם עולה כי הכורכום משמש למניעה וטיפול במחלות שונות.

שורש הג'ינג'ר מצטיין אף הוא ביתרונות בריאותיים רבים, והוא משמש כמעין ארון תרופות מהטבע.בנוסף, הג’ינג’ר הוא מקור טוב לוויטמינים ומינרלים.

תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים. התוצאה: תערובת תה / חליטה הרמונית באיכות בלתי מתפשרת ומושלמת.

כורכום + – תוסף מבית MORE

התוסף מכיל צמחים שלדברי החברה הוכחו מחקרית כמסייעים להפחתת רמות דלקת, שיקום רקמות ושיכוך כאבי פרקים. הם ממליצים עליו להפחתת דלקות מפרקים וכאבי פרקים, לאלו שסובלים מקרוהן, קוליטיס ועוד מחלות במערכת העיכול.

מרכיבים: כורכומה לונגה, בוסוויליה, זרעי שומר, ויתניה וקמומיל.

תוסף 'תנועה' מבית אמיר גנוסר

סדרת תוספי התזונה של אמיר גנוסר, כוללת בין היתר ליין לספורטאים, שהבולט בהם הוא 'תנועה'. זהו מוצר שנועד לטווח רחב של הפרעות במערכת השלד והעצמות, החל בדלקות, דרך כאבי מפרקים ועד הפרעות ברכיים למשל לרוכבים.

המוצר משלב כמה יסודות צמחיים חיוניים ובהם כורכום, שמשמש כחומר אנטי דלקתי, לצד חומרים פעילים נוספים לשיקום סחוסים רצועות וגידים ולתמיכה במערכת השלד והעצמות. הפורמולה בעלת ציפוי ייחודי לספיגה מושלמת.

 

חליטת כורכום זהב – פוקה

החברה שידועה בזכות החליטות הייחודיות שלה מציעה גם את חליטת הכורכום: שילוב ארומטי של כורכום איכותי, תה ירוק ,לימון ותבלינים. זוהי תערובת מיוחדת ריחנית וטעימה אותה רקח סבסטיאן פול. היא אינה מכילה קפאין ואורגנית.

תוסף כורכום – רוטס

בחברת רוטס מציעים אריזה של 100 כמוסות שמכילות 100% שורש כורכום. בחברה מספרים כי לרוב היתרונות של הכמוסות אחראי הרכיב הפעיל בשורש הכורכום, הנקרא כורכומין שמהווה כ – 3 אחוזים מן השורש. הם מצביעים על היותו נוגד חמצון עם פעילות אנטי דלקתית שמסייע לפעילות תקינה של הגוף.
 התוסף באישור הבד"צ.
רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו