supherb_Fly
Laisha_Fly

אוכלים בריא 2- כנס תזונה

לנוכח ההצלחה של הכנס "אוכלים בריא" הראשון, ממשיך הפורטל שלנו את המסורת ומפיק כנס תזונה ובישול הבריא נוסף. הכנס הקרוב יערך ביום שישי ה-21 במאי בתיאטרון גבעתיים בין השעות 09:00-15:30. פרטים מלאים בכתבה.
supherb_IN


ממשיכים את המסורת!
כנס התזונה היחיד המשלב סדנאות מעשיות לבישול בריא

 


לנוכח ההצלחה של הכנס "אוכלים בריא" הראשון, ממשיכה הוצאת ספרי הבריאות "פוקוס" ביחד עם פורטל התזונה Eatwell וערוץ הבריאות מקבוצת ענני תקשורת במסורת "אוכלים בריא"- כנס התזונה והבישול הבריא. הכנס יערך ביום שישי ה-21 במאי בתיאטרון גבעתיים בין השעות 09:00-15:30.

זהו הכנס היחיד בארץ המשלב הרצאות על תזונה לצד סדנאות מעשיות של בישול בריא ומציג תכנים לא ממומנים. הצלחת הכנס הראשון התבססה על שני מרכיבים עיקריים – שיתוף פעולה מפרה עם בכירי המומחים בישראל בתחום התזונה לצד היכרות מעמיקה עם ציבור שוחרי הבריאות בארץ ואכן הקהל הצביע ברגליים וכל הכרטיסים להרצאות הכנס הראשון אזלו שבועיים לפני קיומו.

המעבר לתזונה בריאה אינה עוד טרנד חולף, יותר ויותר אנשים מהמיינסטרים הישראלי מחפשים מוצרים בריאים יותר על מדפי הסופרמרקטים. נתון זה מוכר היטב לתעשייה והיא מגיבה בהתאם. אך יש לזכור שהיכולת לבחור מזון בריא מחייבת ידע ולימוד מעמיק. הכנס "אוכלים בריא" נוצר מתוך כוונה להביא לקהל הרחב ידע איכותי ואמין שלא נולד מתוך האינטרסים של החברות השונות.

 

בן יקיר

 

לדברי בן יקיר, מנכ"ל פורטל התזונה Eatwell:

"ההתרגשות לאחר הכנס הראשון עדיין לא פגה, כמות הפרגון ושביעות רצון הקהל עדיין מחממות את הלב ומתוך כך אני נרגש בעשייה של הכנס אוכלים בריא 2.  העלאת מודעות הציבור לחשיבותה של תזונה בריאה היא המטרה העומדת לנגד עיניי ומתוך כך המחויבות לתכנים אמינים מחדשים ומהנים. הקשר העמוק שיש לנו, היזמים, עם עולם התזונה הבריאה בישראל הוא קשר כמעט משפחתי ואני שמח מאוד על שיתוף הפעולה הנרחב שאני זוכה לו. שיתוף פעולה זה יחד עם עבודה קשה מבטיח כנס שני, מחדש מעורר וסוחף".

 

שאול טל

 

לדברי ד"ר שאול טל, מנכ"ל הוצאת פוקוס:

"הבעיה הגדולה שאנו ניצבים בפניה היא ההגדרה מהו אוכל בריא באמת, מפני שלרובינו אין את הכלים לבחון את המידע המגמתי שמקורו בחברות המזון.
ההצלחה של הכנס הראשון מעידה על הרצון הרב של הקהל להיחשף למידע אחר על מזון בריא. אני יכול להבטיחכם נאמנה שגם כנס "אוכלים בריא" מס' 2 יחשוף אתכם לאמיתות חדשות על תזונה בריאה, שישנו את אמונותיכם ויפיחו בכם תקווה להתחדשות".


הנושאים והמרצים:

 

 

בנוסף, באירוע יוצגו דוכני מכירה של מוצרי בריאות, מסעדת בריאות, הגרלות ספרי בריאות ועוד.

 

עלות ההשתתפות בכל הרצאה או סדנת בישול הינה – 40 ₪.

הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום והחניה חינם לבאי הכנס.

לרכישת כרטיסים בקופת תיאטרון גבעתיים: 03-7325340 שלוחה 2

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו