supherb_Fly
Laisha_Fly

אוכלים בריא 9 - כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל

יומיים בסימן של בריאות והתחדשות, הרצאות מגוונות בנושאי תזונה, המחקרים החדשים, הטרנדים, סדנאות בישול, דוכני מזון ומוצרי בריאות, מסעדת בריאות והפתעות נוספות
Laisha_In

"אוכלים בריא 9", כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל, יתקיים זו השנה התשיעית ברציפות בתיאטרון גבעתיים. בתוכנית: יומיים בסימן של בריאות והתחדשות, עם הרצאות מגוונות בנושאי תזונה, המחקרים החדשים, החידושים והטרנדים, סדנאות בישול בריא, מבצעי מכירות של דוכני מזון ומוצרי בריאות, מסעדת בריאות והפתעות נוספות. 16-17.11.17 (חמישי-שישי) בתיאטרון גבעתיים.

אוכלים בריא 9 כנס "אוכלים בריא", מייסודם של פורטל התזונה Eatwell כבר הפך לשם דבר ולאבן שואבת עבור אנשים המבקשים להעמיק את ידיעותיהם בתחומי התזונה והבריאות ולאנשים שרוצים לאמץ אורח חיים בריא ועושים את צעדיהם הראשונים. "אוכלים בריא 9", כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל משלב הרצאות מקצועיות מעשירות של מיטב המומחים לצד סדנאות בישול מעשיות המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי, וזאת במטרה להעלות את המודעות הציבורית להשפעת התזונה על איכות החיים ולהביא לקהל ידע עדכני, אמין ונטול אינטרסים של חברות מסחריות. בנוסף להרצאות ולסדנאות, הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של עשרות דוכנים, אשר יציעו מוצרי בריאות מגוונים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא, כלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא.

מיטב ההרצאות והמרצים

בין ההרצאות בכנס: ד"ר מיכאל וואינפס בהרצאה מרתקת אודות תופעת הריקון של תרופות מוכרות, כיצד הן עלולות לגרום לריקון של מאגרי הויטמינים והמינרלים? פאולה רוזנברג תציג את המחקרים החדשים על הקשר בין תזונה לסטרס וכיצד ניתן להשתמש בכוחה העצמתי של התזונה ככלי להתמודדות עם סטרס?  ד"ר אורי מאיר ציזיק בהרצאה על מערכת העיכול והמיקרוביום, ילמד בהרצאתו מדוע התזונה שלנו צריכה להשתנות לפי עונות השנה, הגיל שלנו, מצבנו הנפשי, מצב המיקרוביום ובעיקר לפי תחושות הבטן האישית שלנו?  ד"ר גיל יוסף שחר, בהרצאה חדשה על מתכות וכבדות ורעלים , נשמע איפה אנחנו נחשפים לזה ומה ניתן לעשות על מנת להימנע? בהרצאה של אופיר פוגל נשמע את עיקר הגורמים שעלולים לפגוע בתפקוד המוח, נלמד אילו בדיקות דם עשויות לכוון אותנו לטיפול יעיל ומאילו תרופות כדאי לנו להיזהר. ד"ר מיכאל הרלינג, רופא משפחה, ידבר על החידושים ברפואת האנטיאייג'ינג, על הקולגן והאם ניתן להשלים חסרים ממנו?

רון יפה יסביר בהרצאה מרתקת אודות המחקרים הרבים הקושרים רגישויות למזון למספר רב של סימפטומים ומחלות שונות, כיצד נדע איזו בדיקה תשקף בדיוק את המצב הרפואי שלנו? והאם נוכל לסמוך על תוצאותיה? שרון אייזן תלמד אותנו כיצד נוכל להציב מטרה ולשנות הרגל שיחזיק לכל החיים? הרצאה מרתקת שתיתן לכם תובנות וכלים ליישום מיידי. שרון צור, נטורופת, ילמד אותנו כיצד להגן על הגוף מבפנים ע"י איזון החומציות הפנימית. בהרצאה נלמד ונבין את השינוים החלים בגוף, מחלות המקושרות ומתפתחות במצבי חומציות, נלמד מה הם המזונות, התוספים לאיזון חומציות הגוף וההשפעה הסביבתית. בכנס יהיו 3 הדגמות בישול מרתקות. הראשונה נקראת בישולחיים- תזונה למניעת סרטן ולתמיכה במטופלים אונקולוגיים, אייל שפרינגר וג'סיקה הלפרין משלבים הרצאה עם הדגמת בישול בה נשמע מהו "מזון בריא" עבורנו? נלמד כיצד לקחת את ההחלמה לידיים באמצעות המטבח הביתי? כיצד נוכל לתמוך במתמודדים עם המחלה? נשמע על הדרכים למניעת המחלה ולהקלה על מצבים נפוצים בהם נתקלים מטופלים אונקולוגיים,סדנה בה ניזכר במטבח המלא ריחות, תבלינים וצמחי מרפא. דפנה אמון, בסדנת רו פוד, סלטים , רטבים וממרחים מנצחים, בה נשמע כיצד להכין סלטים וממרחי גורמה מלאי חיים. עינת מזור מגיעה ללמד אותנו כיצד לאפת בריא במציאות מתועשת? מהם רכיבי המפתח להכנת מזונות הקרובים לטבע ורחוקים מעולם מכאני ומתועש?

אוכלים בריא 9מחיר כרטיס יחיד להרצאה/סדנת בישול – 40 ₪. מספר המקומות מוגבל, מומלץ להבטיח מקומות מראש. הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום.

אוכלים בריא 9 – כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל. חמישי, 16.11, בין השעות 22:30-18:00. שישי, 17.11, בין השעות 15:00-9:00. תיאטרון גבעתיים, רמז 40 גבעתיים. הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום. חנייה חינם החל מיום חמישי בשעה 18:00 וביום שישי (על בסיס מקום פנוי).

לפרטים נוספים: 073-2751313 Ben@eatwell.co.il

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו