himalayaKrem_Fly
himalayaKrem_Fly

חגית אריאלי שיינפלד

"עשה את הטוב עם גופך, כדי שנפשך תשתוקק להישאר בו" מטפלת איורוודית בכירה – מעניקה ייעוץ בנוגע לתזונה ואורח חיים, צמחי מרפא וטיפולי מגע ברוח הרפואה ההודית המסורתית (AYURVEDA).
צרו קשר
* שדות חובה
שלחו
  • אודות
  • גלריה
  • וידאו
  • מאמרים
  • סדנאות
  • המלצות
כתובת
מושב ניצני עוז 4283600
שעות פתיחה
א' – ה' 08:30-15:30 , ו' 08:30-13:00 בתאום מראש
פרטי התקשרות
טלפון: 052-8344741
מייל:
hagitas7@gmail.com
מפה
קישורים נוספים
מתמחה ב:
מעניקה ייעוץ בנוגע לתזונה ואורח חיים, צמחי מרפא וטיפולי מגע ברוח הרפואה ההודית המסורתית (AYURVEDA). מנחה סדנאות לאורח חיים בריא לנשים המתמודדות עם אי סדרים בבלוטת התריס.

נמסטה, מכירים את האנשים שמספרים על ה"מתנה" שקיבלו בעקבות תחלואה במחלה כזו או אחרת? ובכן, אני נמנית עליהם.

במהלך 2008 אובחנה אצלי מחלה אוטואימונית התוקפת את בלוטת התריס ("האשימוטו"). מתוך הבנה כי לרפואה הקונבנציונלית אין מענה עבורי, למעט נטילת תרופות למשך כל ימי חיי, התחלתי לתור אחר פתרונות אלטרנטיביים.

לאחר שהתנסיתי בטיפולים שונים שלא נתנו לי מענה מספק, הרגשתי צורך לחזור ולהתוודע לאיורוודה, אליה נחשפתי לראשונה בשנת 2000.

במהלך השנים האחרונות אני לומדת, חיה, מיישמת את עקרונות פילוסופיה עתיקת יומין זו בחיי ומסייעת לכל המעוניין ליהנות מחכמתה ויתרונותיה לשם שמירה על חיים מאוזנים, מניעת מחלות וטיפול בבעיות בריאות שונות.

במהלך השנים האחרונות אני לומדת, חיה ומיישמת את עקרונות פילוסופיה עתיקת יומין זו בחיי (בשילוב עם כלים נוספים שרכשתי) ומסייעת לכל המעוניין ליהנות מחכמתה ויתרונותיה לשם שמירה על חיים מאוזנים, מניעת מחלות וטיפול בבעיות בריאות שונות.

מהי איורוודה?

האיורוודה (פירושה בסנסקריט "ידע החיים") מתבססת על ההנחה שבני האדם כיצורים חיים, כפופים לאותם חוקי טבע וריתמוס, לפיהם מתנהל העולם ונתונים להשפעתם.

היקום מורכב מחמישה יסודות – חלל, אוויר, אדמה, אש ומים – וכך גם הגוף האנושי.       אם נבחר להתעלם מעקרונות אלו, יווצר בגופנו חוסר איזון, שהוא המקור להתפתחותן של מחלות ודיסהרמוניה בין גוף לנפש. לכן שיטת רפואה עתיקת יומין זו שמה לה למטרה לסייע לנו להסדיר את חוסר האיזון בגופנו, על מנת לשמר את בריאותנו ואיכות חיינו, למנוע היווצרותן של אי סדרים ומחלות ולסייע בהאטת תהליך ההזדקנות. זאת באמצעות הנחיות ספציפיות לשמירה על אורח חיים ותזונה המעודדים בריאות, תוך שימוש בצמחי מרפא, טכניקות להפחתת סטרס, ניקוי וטיהור הגוף מרעלים וטיפולי גוף (עיסויים) וכד'/

עם זאת, כיוון שכל אחד מאתנו נבדל מחברו במבנהו הביוכימי ומגיב לעולם ולאתגרים שהוא מזמן, בדרכים שונות, לא יעלה על הדעת שההנחיות לאורח חיים ותזונה יהיו זהות או הטיפול במחלה יהיה אחיד לכל בני האדם. ייחודה של האיורוודה בין היתר, הוא בהתייחסותה הספציפית ומתן טיפול אינדיבידואלי וייחודי לכל אדם, בהתאם לטבע המולד שלו, צרכיו ואורח חייו – על פי אבחון אישי מקיף. כך גם שני אנשים, אפילו אם יסבלו מאותה מחלה, לעולם לא יזכו לטיפול זהה ע"י הרופא האיורוודי, כיוון שהטיפול מתמקד באדם ולא במחלה.

למי מתאים הטיפול האיורוודי?

הטיפול האיורוודי מתאים לכל אלו המעוניינים לשמר את בריאותם. וכן לסובלים מבעיות בריאות שונות במערכת העיכול, מערכת הנשימה, בלוטת התריס, עודף משקל, בעיות עור, הפרעות שינה, ניקוי רעלים ועוד.

מזמינה אתכם לגלות את עולמה המופלא של הרפואה ההודית המסורתית באמצעות פגישת אבחון, במהלכה אערוך לכם תשאול מקיף ואעניק לכם המלצות לאורח חיים, תזונה, צמחי מרפא וטיפולי מגע – בהתאמה אישית.