Laisha_Fly
Thymoquin_Fly

התוסף שתופס: פולי קפה

מאת: ד"ר ראול רודריגז M.D מומחה לרפואה סינית
זמן קריאה: 2 דקות
תוסף התזונה הזה עשוי מפולי קפה ירוק ומחקרים קליניים הוכיחו את יעילותו לא רק בירידה במשקל אלא גם באיזון רמות הסוכר והפחתת התשוקה למתוק. כתבה פרסומית
Laisha_In

במשך שנות עבודתי כרופא בכלל וכרופא סיני בפרט, נתקלתי באלפי מטופלים שסבלו מעודף משקל, על כל המשתמע מכך: דימוי עצמי נמוך, עומס על הברכיים המלווה בכאבים, בעיות לב וכלי דם, כולסטרול וטריגליצרידים, סוכרת ועוד סימפטומים רבים המשפיעים על איכות החיים, הבריאות בכלל וההרגשה הכללית בפרט.

ככלל אני מתייחס לדיאטה כאל תזונה נכונה המשולבת באורח חיים נכון שמיושם במשך שנים רבות כחלק מאורח חיים בריא המביא לבריאות ולהרחקת האדם מן המחלות שמאפיינות כל כך את העולם המערבי, השופע בפיתויים הריקים מערכים תזונתיים ועשירים בערכים קלוריים, עשיר במרכיבים מתועשים, שומנים, סוכרים ונתרן ועני בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

במשך השנים נמנעתי מלהמליץ על תוספי תזונה. ביססתי את הטיפולים בעיקר על תזונה הכוללת ירקות והרבה דגנים מלאים בלבד, קטניות, דגים, ביצים, זרעים לא קלויים – בכמות מוגבלת ופירות בכמות מוגבלת. מדי פעם הייתי מוסיף פורמולה של צמחי מרפא כתמיכה לטיפול ולבעיות נוספות שעלו בתשאול ובאבחון.
עם השנים שמתי לב לכך שכל עוד המטופלים שבאו כדי לרזות שרויים בהשפעת "המפגש עם הדוקטור", הם שומרים על ההנחיות איתן יצאו מהטיפול אך לא לזמן ארוך – ההשפעה הנ"ל מתפוגגת ככל שמתרחקים מהמפגש והשמירה על ההנחיות התזונתיות הופכת  לקשה עד בלתי אפשרית. הנתונים הללו יצרו צורך בחיפוש אחר עזרים שיתמכו בתהליך, יהפכו אותו לקל יותר, פחות מפתה ויתמכו בשינויים המשמעותיים שמתרחשים בגוף.

זה הוביל אותי לתוסף תזונה חדשני שגיליתי בתערוכה בארה"ב אשתקד, תוסף שמתבסס על מחקרים קליניים שהוכיחו את יעילותו לא רק בירידה במשקל אלא גם באיזון רמות הסוכר, הפחתת התשוקה למתוק וחיטוב הגוף.

כל זה בתוסף אחד? האם זה אפשרי? איך זה עובד?

סבטול הינו פרי פיתוח פטנטי של החברה הגדולה בעולם לתמציות בוטניות. תהליך הייצור הייחודי מביא לפרופיל חומרים פעילים העשיר בעיקר במס' סוגים של חומצה כלורוג'נית שעושה שתי פעולות עיקריות במקביל:

1. לאחר הארוחה החומצה הכלורוג'נית מקטינה בצורה משמעותית את ספיגת הגלוקוז מהמעיים ומעברו למחזור הדם לשם שימוש בו ליצירת אנרגיה.

2. כשהגוף רעב לגלוקוז מועברת הוראה לכבד לפרק גליקוגן ממאגרים בכבד לגלוקוז, גם פעולה זאת נחסמת ע"י החומרים הפעילים, דרך עיכוב של אנזים הנקרא גלוקוז 6 פוספטאז. מה שמקטין את רמות הגלוקוז בדם.

3. למעשה פעולות אלו מביאות ל"רעב" של הגוף לחומרים יוצרי אנרגיה ובאין אלה בנמצא הגוף פונה למקורות אנרגיה חליפיים. מחקרים על הסבטול הוכיחו כי הגוף פונה לפירוק שומנים הן מהתזונה אך לא פחות חשוב מפירוק תאי אדיפוס מרקמות שומן – מה שמביא להמסה איטית אומנם, אך משמעותית, עם הזמן, של רקמות שומן ובהמשך גם לאפקט מחטב.

הייתי מאושר מהתגלית וגם ראיתי אפקטיביות בקליניקה אך בכל זאת נשארתי עם צורך בתמיכה נוספת במטופל לפני ארוחת צהריים או ארוחה עיקרית ומרכזית לצורך העניין. כאן מצאתי את צמח ה"קונגאק גלוקומנאן"  הנמצא במוצר הסלימר המוכר והמדובר כיעיל לא רק ליצירת שובע לאורך זמן, אלא גם כמאזן רמות סוכר וליפידים, משפר הרחקת חומרי פסולת ויציאות. הסלימר יודע לספוח פי 200 מנפחו, הופך לג'ל בקיבה, דבר היוצר תחושת שובע לאורך שעות ומפחית את הצורך בארוחה גדולה.

השילוב המושלם הזה הוכיח את יעילותו בחודשים האחרונים בקליניקה שלי על עשרות מטופלים ובעיקר עזר ותמך בהם בתקופה הראשונית של שינוי ההרגלים קודמים, תקופה שבה רבים נושרים מהתהליך.
את הסבטול נוטלים כמוסה אחת לפני ארוחת בוקר וכמוסה אחת לפני ארוחת ערב.

את הסלימר יש ליטול 2 כמוסות לפני ארוחת צהרים. יש להרחיק את המוצר מנטילת תרופות או תוספי תזונה כשעתיים, בגלל יכולת הספיחה המשמעותית שלו.

מבחינתי זה בדיוק השינוי והתמיכה שחיפשתי במשך השנים ולא ידעתי להגדירה במדויק. תהליך התמיכה הזה נותן למטופל לצאת לדרך חדשה ועצמאית גם לאחר ההשתחררות מ"אפקט הביקור אצל המטפל" ולהתמיד בטיפול ולשומרו לאורך זמן.

אני קורא למוצרים בשילוב עם התזונה המבוקשת: הערכה המושלמת לתמיכה בבקרת משקל – היחידה שהוכיחה את עצמה גם במבחן הקליני במרפאתי!

למרכז אמא לרפואה טבעית של ד"ר רודריגז

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו