Thymoquin_Fly
Nadar_Fly

3 שבועות של שכרון חושים

מאת: ד"ר אלחנדרו חונגר, מתוך הספר 'ניקוי רעלים' בהוצאת פוקוס
זמן קריאה: 4 דקות
בתום השבוע הראשון תרגישו נחשול של אנרגיה ובהירות מחשבה. בסיומו של השבוע השלישי כבר תתחילו להרגיש צעירים, אנרגטיים ונחושים להמשיך בתהליך. מצטרפים לניקוי ?

צילום: pixabay

Nadar_IN

התוכנית לניקוי וטיהור מרעלים צמחה מתוך הניסיון שצברתי בזמן שעזרתי לאנשים רבים להחלים ולממש את יכולתו של גופם לנצל את הפוטנציאל שטמון בו. הם ירדו במשקל, יכולת החשיבה שלהם השתפרה, הם היו מאושרים יותר וסבלו פחות ממחלות וחולאים שהאטו את פעילותם והכבידו בעבר על חייהם.

ניקוי רעלים מציג בפניכם את הקשר בין רעילות ורוב המחלות. הוא מתאר את הדרך שבה רעלים סביבתיים ותזונתיים חודרים לגופכם ומְאכלים אותו מבפנים, ואת השפעתם של רעלים אלה על כל מערכות הגוף, ובעיקר מערכת העיכול.

החברה שלנו טועה ביחסה לסימני הרעילות והתסמינים הראשונים שלה, מתעלמת מהם ולעיתים קרובות מתייחסת אליהם כאל סימני בלאי "נורמאליים" של הגוף, כאילו אי אפשר לעשות דבר כדי להתמודד אִתם. כישלון זה באיתור וזיהוי הסימנים הראשונים משמעותו הופעתם של תסמינים חמורים במועד מאוחר יותר. בדרך כלל מתגברים עליהם בעזרת תרופות וניתוחים, ושוב, הגורם העיקרי, הבסיסי, נותר ללא בדיקה וללא טיפול. בסופו של דבר מערכת אחת או יותר, שאינה מסוגלת יותר לעמוד במעמסת הרעילות, קורסת והתוצאה היא מחלה כרונית, שהטיפול בה דורש השקעה ומאמצים רבים.

הרפואה המודרנית עדיין עיוורת לקשר זה שבין רעילות ומחלה. במקום זה ממתינים רופאים בדרך כלל עד להופעתה של בעיה חמורה, ואז הם פונים בייאוש לאמצעים קיצוניים (תרופות קשות וניתוחים), כדי להתמודד אִתה. אמצעים אלה רק מוסיפים למעמסת הרעילות. במקום להגיע לשורשי הבעיה ולרפא אותה, הטיפול גורם להצטברות משקעים רעילים נוספים שעל הגוף לסלק מתוכו.

ניקוי רעלים מתאר את המערכת שגופו של כל אחד מאתנו מצויד בה, מבלי שנהיה מודעים לקיומה, זו שהתרבות המערבית ורוב הרופאים המודרניים מתעלמים ממנה. הספר מציג בצורה ברורה את ההוכחות המדעיות לקשר בין רעילות ומחלות. הוא מסביר איך גירוי המעיים, שנגרם על ידי רעלים תזונתיים וסביבתיים, עלול ליצור שורה של תסמינים שמעולם לא קישרתם בינם לבין רעילות, כגון אלרגיות תקופתיות, פריחה בעור, דיכאון או פשוט אובדן ההתלהבות לחיים. ניקוי רעלים מפרט מהם רעלים אלה, היכן הם נמצאים, איך אתם נחשפים אליהם ומהי השפעתם על חייכם והבריאות שלכם.

אבל חשוב עוד יותר, ניקוי רעלים מעניק לכם את הכלים להפעלה מחדש של המערכת לטיהור רעלים בגופכם, במלוא כוחה. התוכנית מאפשרת למערכת זו לעבור למצב של ניקוי עמוק ולשקם את יכולתו של הגוף להחלים, לתקן את עצמו ואפילו לחדש את נעוריו. התוכנית פשוטה, בטוחה, והוּכחה מבחינה רפואית כדרך לניצול ידע עתיק ורב-עוצמה בדרכים מעשיות ומודרניות.

הספר מוכיח לכם שתוכנית כזו אינה חייבת לשבש את חיי היומיום שלכם. אתם יכולים לשלב אותה בסדר היום הרגיל, לשפר את בריאותכם ולהגביר את האנרגיה שלכם, תוך סילוק הדרגתי של הרעלים שמונעים את התפקוד האופטימאלי של הגוף והמחשבה.

עומדות בפניכם כמה אפשרויות: אתם יכולים להתחיל בהדרגה בניקוי הראשון ולבצע אותו במשך שבוע אחד בלבד. אתם יכולים לבחור בתוכנית של 14 יום, או לעבור ישירות לתוכנית המלאה בת שלושת השבועות. בין אם תשלימו שבעה, 14 או 21 ימי טיהור, כל יום בתוכנית יעזור לכם להימנע מהצטרפות לסטטיסטיקה שעליה אנחנו שומעים בקביעות. אותה סטטיסטיקה שאומרת לכם שמחלות לב, סרטן ומחלות מודרניות אחרות הן כמעט בלתי נמנעות, ושההזדקנות מביאה אִתה התנוונות, אשפוז ותלות.

מהי התוכנית לניקוי הגוף?


התוכנית לניקוי רעלים שאציע לכם היא תוכנית פשוטה ומעשית שמתאימה מאוד לחיי היומיום. היא הותוותה תוך התייחסות לצורכיהם של אנשים עסוקים, כך שאינכם נדרשים להפסיק את עיסוקיכם הרגילים. היא שונה לחלוטין מתוכניות הטיהור הנפוצות, כגון דיאטת מיצים או צום, או תזונה שמבוססת על מזונות לא מבושלים. שיטות אלה דורשות מרוב האנשים יותר מדי זמן, אנרגיה או תשומת לב. הן מועילות בעיקר לאנשים שכבר ביצעו טיהור באמצעות תזונה במשך חודשים או שנים. תוכניות מרוכזות כאלה עלולות אפילו להיות מסוכנות, משום שסילוק פסולת מהגוף ללא חידוש, בו בזמן, של מלאי המרכיבים התזונתיים שהוא זקוק להם, עלול לגרום להגברת הרעילות ולא להפחתתה.

תוכנית זו בטוחה ויעילה, מאחר שנוצרה בעקבות הבנה מדעית חדשנית של פעולת האיברים, ההורמונים והאנזימים שלנו. היא מבוססת על כמה תפיסות קלות מאוד להבנה:

1. רעלים ומתח משבשים את התפקוד הנורמאלי ואת יכולתו של גופנו לרפא את עצמו.

2. הרגלי אכילה מודרניים ואורח החיים בימינו מזהמים את גופנו ואינם מספקים את המרכיבים התזונתיים שנחוצים לו, כדי לתפקד ברמה הטובה ביותר.

3. על ידי סילוק הגורמים לשיבוש פעילותו ואספקת המרכיבים התזונתיים שחסרים לו אנחנו מאפשרים לגופנו להחלים, מחדשים את מאגרי האנרגיה שלנו ונראים ומרגישים הרבה יותר טוב.

התוכנית לניקוי מתחילה עם דיאטת הימנעות שנועדה להכין את הגוף לקראת הטיהור עצמו. עם תום שלב הדיאטה תתחילו בניקוי שיימשך שלושה שבועות. הבחירה בידכם – לבצע את התוכנית במלואה ולהשלים את שלושת השבועות, או לפעול בשלבים ולהאריך אותה במעט (בכל מקרה, אני ממליץ לעשות זאת פעם בשנה). זכרו שלכל צעד שאתם עושים בכיוון זה יש השפעה חיובית, ולביצוע הטיהור בקביעות תהיה השפעה מצטברת בטווח הארוך.

שלושת השלבים של התוכנית לניקוי הגוף

שבוע אחד. בשלושת עד חמשת הימים הראשונים בתוכנית תלמדו איך להתגבר על התנגדותו של גופכם לשינוי הרגלי שתייה ואכילה רעילים שהושרשו בו, ושאתם רוצים להיפטר מהם. כדאי לכם להשלים לפחות את השבוע הראשון במלואו: עד תום שבוע זה כבר תרגישו נחשול של אנרגיה ובהירות המחשבה, כשרעלים ייפלטו מרקמות שבהן הם לכודים וגופכם ייפטר מהם.

בשבוע זה תאפשרו לגופכם לנצל במלואו את הפוטנציאל להתחדשות, לתיקון וריפוי. תכירו גם מקרוב את אחת ההפרעות שגורמות לרבים כל כך לסבול ממשקל-יתר: רעב. המילים "אני רעב" נפוצות מאוד, אבל רובנו איננו יודעים באמת מה משמעותה של תחושה זו. התוכנית תעזור לכם להבין את מהותה האמיתית.

אני בטוח שעד שתשלימו את השבוע הראשון שלכם יגבר רצונכם להמשיך בדרך זו, כפי שקרה למטופלים שלי שפקפקו בתוכנית. הם הסכימו להקדיש לי רק כמה ימים כדי שאוכיח את התיאוריה שלי, התמידו והצליחו.

שבועיים. נסו להמשיך. קבעו לעצמכם כמטרה לסיים את השבוע השני בתוכנית, משום שכך תפיקו תועלת רבה עוד יותר ממנה. מערכות בגופכם, שנחסמו והאטו את פעילותן, ישפרו את תפקודן, ומערכות אחרות, שנאבקו כדי לעזור לכם להתמודד עם מתקפת העולם הרעיל, ינוחו ויירגעו.

תסמינים שהתמידו זה זמן רב, ושהעידו על חוסר איזון, כגון גירוי בעור, בעיות משקל, אלרגיות וקשיי עיכול, יתחילו להיעלם.

שלושה שבועות. עם השלמת השבוע השלישי תבחינו שגופכם מאט ואולי אפילו עוצר את תהליך ההזדקנות. גופכם ישיל מעל עצמו קילוגרמים עודפים. עור פניכם יהיה מוצק ומתוח, ועיניכם תהיינה צלולות.

תשנו היטב ותיהנו מרמת אנרגיה גבוהה יותר במשך היום. החולים שביניכם יחושו הקלה מחולאים רבים שאתם נאבקים להיפטר מהם, מעצירות לסינוסיטיס לכאבי מפרקים. לעיתים קרובות תואט ואפילו תיעצר התקדמותן של מחלות שנחשבות כרוניות, או שרופאים טוענים שניתן לטפל בהן רק באמצעות תרופות. אתם תרגישו ביכולתו של גופכם להשתקם בכוחות עצמו, ותשכחו ממצבים שבעבר הטרידו אתכם ושהתייחסתם אליהם כאל גזר דין לכל החיים, כגון לחץ דם גבוה או רמת כולסטרול גבוהה.

לאיזון המערכות בגוף השפעה חיובית גם במישור הנפשי והרגשי. מצב הרוח משתפר והמחשבה מתבהרת. אחרי השלמת התוכנית מגלים רבים שפחתה התשוקה שלהם למזון לא בריא, ושמאכלים דלים במרכיבים תזונתיים ומשקאות עתירי קפאין אינם מושכים אותם יותר. רובם מדווחים שעבודתם ומערכות היחסים שלהם השתפרו גם הן. במישור שמעבר לגשמי, השלמת התוכנית במלואה דומה לניקוי משקפיים מלוכלכים: אתם מתבוננים במבט צלול אל העולם שלכם.

 

 

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו