Thymoquin_Fly
Sunrider_Fly

רעלים ומה שביניהם

מאת: שלמה דהרמה, מומחה לניקוי רעלים
זמן קריאה: 4 דקות
שיטת MDT לניקוי רעלים, שאותה המציא מאסטר הרייקי שלמה דהרמה, נוגעת בארבעת הרבדים: הפיזי, המנטלי, הרגשי והרוחני. לכל זה מתווספת נטילה של תוספים. השבוע שלמה ירצה באוכלים בריא 5 ויסביר איך כל הדבר הזה עובד
himalayaKrem_IN

במבט אובייקטיבי על חיינו במאה 21 – הם השתפרו פלאים. העולם נהיה כפר גלובלי קטן, אפשר לשוחח באמצעות הטלפון מכל מקום בכל זמן. ויחד עם זה – העולם המערבי רווי בהתקפי לב, פחד ולחץ דם גבוה ומחלות שונות ומשונות מציפות את האנושות.

אנחנו קמים בבוקר וחושבים על כל התוכניות לאותו יום, עבדים לטלפונים הניידים, לאלף ואחד גירויים בלתי פוסקים. כמו עכברי מעבדה שרצים שוב ושוב את אותו סיבוב באותו מקום, רק שהנוף לעיתים שונה. אנחנו מכורים. מכורים לשליטה, למהירות  ומכורים להרגלים שלנו.

המאה ה-21 עם כל הפלאים הטכנולוגיים שהיא הביאה איתה הביאה איתה גם את תעשיית המזון המהיר והמהונדס. קמים בבוקר שותים קפה בדרך לעבודה ורגע לפניי  עוצרים באיזו מאפייה מקומית בשביל להספיק לנשנש משהו לפני שנכנסים לפקק היומי, במהלך יום העבודה רובנו עוצרים בכדי לאכול באיזה מזנון מהיר או משהו קטן רק בשביל לסתום את הקיבה שדורשת קצת הזנה – למי יש זמן להשקיע באוכל כשהטלפון לא מפסיק לצלצל והמסך מהבהב מולנו בריצוד עצבני ומזכיר לנו עוד כמה עבודה נותרה לנו לעשות וכמה מעט זמן  נשאר.

פעמים רבות נגיע הביתה ופשוט לא יהיה זמן או שהעצלנות תשתלט עלינו ונמשיך באותה גישה – נחמם משהו קל ונגיש שיצא מתוך המקפיא רק בשביל להשתיק את הקיבה. ככה  יצרנו את פח הזבל הפרטי שלנו.

פח הזבל הפרטי שלנו

בעידן המודרני, מאז המהפכה התעשייתית, האדם עבר לייצר מזון בצורה יותר מכנית  ושיטתית. מושגים כמו הנדסה גנטית, הדברות כימיות, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח מלאכותיים הם חלק ממזונות רבים שאנחנו צורכים ומתחת לאריזות הנוצצות המונחות על מדפי הסופרמרקט  אפשר  למצוא לא  מעט רעלים.

נכון , תגידו שכל אלו מאושרים על ידי משרד הבריאות ושאר גורמים מסחריים שאומרים לכם " זה מאושר , זה אכיל " – עדיין בכל מוצרי המזון התעשייתי הזה מתרכזים רעלנים רבים אשר אינם מותאמים למערכת העיכול והגוף הפיזי שלנו מתקשה לעכל אותם ואינם מותאמים  לפירוק יעיל בגוף האדם , זה אומר שלאט לאט כל אחד מאיתנו צובר רעלים.

אותם רעלים והפסולת הזו נדבקים לדפנות מערכת העיכול (קיבה, המעי הדק והמעי הגס)
ומחלישים את הרקמות שעליהן הוא נמצא ולמעשה גורם לדלקות ולחוסר תפקוד מלא של איברים אלו.

רעלים בתוך הוורידים 

המחשב והאייפון נהיו פתאום הרבה יותר יקרים מהגוף הפיזי שסופג את הלחצים. המזון התעשייתי שלא ממש עושה עם גופנו חסד והטכנולוגיה המרצדת שמצמיחה עוד ועוד " ילדי רטלין". במילים פשוטות, אנחנו מתייחסים לגוף שלנו כמו פח זבל ובמזון שאנחנו אוכלים מצויים היסודות למחלות רבות שהולכות ומתעצמות במאה ה-21.

הרפואה המודרנית מספקת לנו פתרון נקודתי לבעיות, כלומר שהמחלה כבר קיימת הרפורמה נותנת לנו מניעה או בעצם רק עוצרת את מה שמקנן בגוף אך לא נותנת פתרון שורשי עמוק.

כמה זה עולה לנו?

אוקיי, אז אנחנו צורכים רעלנים ממזון תעשייתי, איך זה משפיע? איך כל אחד ואחת מכם  מושפעים מהמזון הזה באופן ישיר רק שאינכם מודעים לשלל התופעות שנגרמות מאכילת מזון המשופע ברעלים.

עייפות, כבדות וחוסר אנרגיה • כאבי ראש • הצטננויות תכופות • אלרגיות ובעיות סינוסים • ריח רע מהפה • עיכול בעייתי המתבטא בנפיחות, גזים, כאבי בטן, עצירות, שלשולים, טחורים וכו`  • אקנה • זיכרון חלש וקושי להירדם.

החדשות הרעות הם שאם אתם סובלים מתופעות כאלו ודומות ,ייתכן מאוד שגופכם ספג כמות של רעלנים וזו דרכו להתמודד עם פירוקם בגוף. החדשות הטובות הן שאתם יכולים באמצעות תהליך ניקוי רעלים ומעבר לתזונה בריאה המותאמת לגוף להפטר מכל התופעות המטרידות האלו ואפילו בקלות…

אוכלים בריא, אבל כלום לא השתנה?

כמעט בכל מגזין קיימות היום כתבות על מזונות בריאים יותר כאלו שיעשו חסד על הגוף הפיזי שלנו ואם לא יעשו חסד לפחות יהיו בלתי מזיקים. אך רובנו מתחילים בתהליך כזה או אחר של מעבר לאוכל בריאותי עם פחות רעלים, אך הטיפול הוא מאוד נקודתי.

אז למה טיפול נקודתי אינו יכול להצליח? פשוט מכיוון שהגוף הפיזי קשור קשר ישיר לגוף הנפשי  והרגשי לא ניתן לטפל בעצמנו מאספקט של מזון בלבד.

כמו כל התמכרות (כן, להזין את עצמכם יום יום במשך שנים ברעלנים – זו התמכרות) גם ניקוי  הגוף חייב להתבצע במספר מימדים.

בניגוד לרפואה המודרנית אשר עוסקת במתן פתרון למחלות לאחר שכבר התעוררו והן מקננות לנו בגוף, הרפואה האלטרנטיבית מציעה מניעה מראש , כלומר טיפול בגוף והזנתו במזון אשר יסייע לנו לשמור על בריאותנו כדרך חיים וביצירת הרגלי תזונה שונים וטובים יותר לגוף הפיזי והנפשי.

 איך מטהרים את הרעלים בגוף בכמה מימדים?

בעקבות כל זאת, פיתחתי טכניקה אשר מביאה בחשבון את מספר הרבדים והמימדים בהם גוף האדם מתפקד ומשלב את כל הרבדים כאורח חיים.

MULTI DIMENTIONAL THERAPY =  MDT

MDT נוגעת בארבעת הרבדים: הפיזי , המנטלי , הרגשי  והרוחני

הרובד הפיזי – ניקוי מערכת העיכול – המעי הגס והדק ע"י הנעה של הגוף – יוגה, פילטיס וריקודים.

רובד רגשי – בעזרת רפואת דופק טיבטית – מיקוד, ריכוז ועבודה עם קול וצליל נשחרר חסימות ישנות שהיצטברו במערכות הפנימיות בגופנו.

רובד מנטלי – הרצאות על תזונה וידע על תזונה בתדר חדש

רובד רוחני – שקט ומדיטציה

טיהור הרעלים מתבצע ע"י צום ושתיית מיצי ירקות ופירות – שיקיים עם "חומרי ניקוי" טבעיים,  עשבי מרפא, מינרלים וויטמינים.

תנועה ותרגילים מדויקים, המחזקים את הגוף ומפעילים את מערכות הגוף והאיברים השונים, כדי לזרז את תהליך  הניקוי ולהגביר את תחושת החיוניות.

תהליכי  רגיעה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד  וריכוז.

הייעוד והשליחות בעבודתי נובעים מהרצון והצורך להגביר את המודעות לגוף בכל הרמות ולהעביר את ההבנה שבעזרת טיהור העבר, אכילה נכונה ותפעול נכון של הגוף אפשר לחיות בשלום, בחברה יצירתית ואוהבת, נקייה ממחלות.

לאחר תהליך ניקוי הרעלים הרב מימדי מתעורר רצון טבעי, קריאה פנימית של הגוף לשמירה על אורח חיים בריא יותר בכל הרבדים.

אלפי אנשים כבר חוו טיהור, פריחה ובריאות משגשגת בהנחייתי. גם לכם מגיע 4 ימים של חזרה לגוף בריא ואנרגטי וחיים לפי הנוסחה:

המשולש הקדוש: 33% תנועה 33% תזונה בריאה 33% מדיטציה  1% תעשו מה שבא לכם 🙂

אודות שלמה דהרמה

שלמה דהרמה מפתח סדנת ה-Bodyflow המבוססות על טכניקת MDT

שלמה דהרמה החל את דרכו הרוחנית בשנת 1990 במרכז  הבינלאומי לתרפיה ומדיטציה –פונה (הודו)  בו שהה כ-4 שנים ולמד רפואת דופק טיבטית, אירידולוגיה רגשית מנטאלית. שלמה דהרמה הוא גם רייקי מאסטר.

השכלתו בנושאי תזונה נרכשו באמצעות קורסים של ברנרד ג'נסן – מומחה עולמי לטיהור  הגוף מרעלים ותזונה מאוזנת ובריאה.

בעבר הקים שלמה את אחת מקליניקות הראשונות בארץ בתחום טיהור הגוף מרעלים בת"א וקליניקה נוספת פתח בכפר האקולוגי "פאצ'ה מאמא" בקוסטה ריקה, בתחום ניקוי הרעלים מהגוף בטכניקת ה-MDT.

שלמה פיתוח את סדנת Bodyflow המבוססות על טכניקת ה-MDT בשנת 2007 ומאז הנחה את הסדנא באירופה, מקסיקו, ברזיל וקנדה לעשרות קבוצות.

שלמה שב לישראל בתחילת 2011 והחל להעביר את הסדנאות גם בארץ, כאשר בעבודתו מנחה אותו האמונה והידיעה שכאשר אנו מודעים למזון ולהשפעתו נוכל לחיות בחברה בריאה יותר.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו