Thymoquin_Fly
supherb_Fly

רופאים מדברים בריאות

מתי בפעם האחרונה שמעתם את הרופא שלכם ממליץ לכם לעשות יוגה או להפסיק עם הכדורים של הסוכרת והלחץ דם ולקחת במקומם צמחי מרפא? 9 רופאים בעלי גישה רדיקלית וייחודית ירצו בכנס שיתקיים ביום שישי הקרוב, 30.11, בגבעתיים
PassoverFocus_IN

הרופא שלא הכרתם

 

מתי בפעם האחרונה שמעתם את הרופא שלכם ממליץ לכם לעשות יוגה, לצחוק כל בוקר לפחות 10 דקות או להפסיק עם הכדורים של הסוכרת והלחץ דם ולקחת במקומם צמחי מרפא? 9 רופאים בעלי גישה רדיקלית וייחודית ירצו בכנס שיתקיים בסוף נובמבר

כשאתם מגיעים לקופת חולים אתם נפגשים בהרבה רופאים שמכירים שפה אחת – שפת הרפואה – שפה שמדברת בתרופות, חיסונים, זריקות, ניתוחים, רנטגן וכן הלאה. האם זו השפה היחידה שנלמדת בבתי הספר לרפואה?

 

החדשות הטובות הן שיש לנו כיום בישראל יותר ויותר רופאים שהחליפו באופן חלקי או מלא את שפת הרפואה בשפה של בריאות. החדשות היותר טובות הן שתשעה מהם הסכימו לבוא ולשתף אותנו בניסיונם הקליני המוצלח במסגרת אירוע חדש ויוצא דופן "רופאים מדברים בריאות", שיתקיים ב-30 בנובמבר בתיאטרון גבעתיים.

 

לאחר שנים של התעמקות בעולם ההתזונה הבנו שתזונה היא רק חלק מהתמונה הגדולה של הבריאות. לאור תובנה זו ולאור ביקוש הקהל החלטנו להרחיב את תחום קשת האירועים שאנו מקיימים וליצור למענכם כנס נוסף ורב חשיבות העוסק ברפואה משלימה. גם כאן, כמו תמיד גייסנו את אנשי המקצוע הטובים בתחום, רופאים קונבציונאלים מהממסד הרפואי המומחים בתחומים שונים ברפואה משלימה, אשר יביאו מידע עדכני המבוסס על מחקרים חדשים שנעשו בתחום. זוהי התרגשות גדולה עבורנו לשמוע מרופאים מהשורה מידע לא קונבציונלי, ואנו בטוחים כי תפיקו את המירב ממגוון ההרצאות שבחרנו להציג. בואו עם יקיריכם לקבל כלים פרקטיים ולשמוע איך יחד אפשר לחיות בריא יותר.

 

הכנס הוא עוד פרי שיתוף פעולה מוצלח בין פורטל Eatwell והוצאת פוקוס, שהפעם מתהדרים בהשקה של פרוייקט חדש ומיוחד, בו רופאים קונבציונאלים מדברים על רפואה משלימה. גם הפעם האירוע יהיה הפנינג בריאות המשלב הרצאות מרתקות וסדנאות חוויתיות, דוכני בריאות, מסעדות בריאות והפתעות נוספות.

 

בואו לגלות עובדות חדשות על רפואה ובריאות ולהינות מבילוי מהנה, בריאותי ומעשיר.

הכנס רופאים קונבציונאלים מדברים על רפואה משלימה יתקיים ב-30 בנובמבר, יום שישי, בין השעות 8:30-15:30

 

אז מה הולך להיות לנו בכנס הזה?

רופאים מדברים בריאות

 

• רפואה משלימה למניעה וטיפול במחלת הסרטן – אמת, מיתוסים וצרכנות נבונה – מרצה ד"ר עופר כספי, Ph.D. , M.D, מנהל הרפואה האינטגרטיבית, מ.ר. רבין (ביה"ח בילינסון).

 

• יש ריפוי לסוכרת מרצה ד"ר גבריאל קאזנס,M.D., M.D.(H), D.D. Diplomate in  Ayurveda, סופר ומומחה עולמי לתזונה טבעית ופסיכיאטר

 

• הגנטיקה והתזונה, מה משפיע על מה? – מרצה ד"ר עדיאל תל-אורן M.D., D.C., CCN,  DABFM.

 

• היפנוזה רפואית וטיפולי גוף-נפש – מרצה ד"ר דורית גמוס, M.D., Ph.D. מנהלת שרות  רפואה משלימה במרכז הרפואי ע"ש שיבא, תל-השומר ויו"ר מייסדת של החברה לרפואה משלימה בהסתדרות רפואית (הר"י).

 

• מניעת סטרס ומחלות – מרצה ד"ר יקיר קאופמן, נוירולוג התנהגותי מנהל המחלקה  הנוירופסיכוגריאטרית, מרכז רפואי הרצוג, האוניברסיטה העברית – הדסה, ירושלים.

 

• ניקוי רעלים זה לא רק תזונה – מרצה ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של רשת מרפאות כללית רפואה משלימה, מטפל בהומוטוקסיקולוגיה ורפואה אנתרופוסופית.

 

• סגולות היוגה – מרצה ד"ר עדי צוונג-גונן, מנהלת רפואית מכבי טבעי, מטפלת ברפואה סינית ומורה ליוגה

 

• להוסיף שנים לחיים וחיים לשנים: תרומתו של אורח החיים לאיכות החיים ולתוחלת החיים – מרצה ד"ר שמואל רנדור,  N.D.,M.D., רפואה הוליסטית (קונבנציונאלית-כללית ונטורופתית) והדרכת בריאות.

 

• צחוק – התרופה הכי טובה – מרצה ד"ר אוטה לימנט רופאה ומנחת יוגה צחוק הראשונה בארץ, עובדת בי"ח תל השומר.

 

עלות השתתפות בכל הרצאה או סדנה חוויתית  –  49 ש"ח
ברכישת 2 כרטיסים –  80 ש"ח
וברכישת 3 כרטיסים – 100 ש"ח

 

הכניסה למתחם הדוכנים ללא תשלום והחניה לבאי הכנס היא חינם

תיאטרון גבעתיים

 

 

 

 

הבטיחו מקומכם מראש – מספר המקומות מוגבל!

 

כתובת התיאטרון: רח' רמז 40 גבעתיים (דרך השלום פינת דרך יצחק רבין)

 

שעות פעילות הקופה:

ימים א'-ה': 9:00 – 13:00, 15:30 – 20:00 ; יום ו': 9:00 – 13:00

 

*התוכנית כפופה לשינויים

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו