In2024_Fly
In2024_Fly

קל בילד בון – הכל אודות קלציום ההרזיה שיפתיע אתכם

סידן הוא מרכיב על בגופנו. כשכמות הסידן בגוף נשחקת והמוח המזהה חוסר בסידן, הוא שולח איתות לכלי הדם לשאוב סידן מן השיניים והעצמות אל תוך מחזור הדם. איך נכון להתמודד עם התופעה?

גם לחזק את הגוף וגם לרדת במשקל! (123RF)

Thymoquin_In

רבקי, שסבלה מחולשה ממושכת, מצאה אותנו אחרי כשהיא כבר מיואשת – במשך שנה תמימה בדיקות הדם שלה הראו תוצאות שליליות של כמות הקלציום בדם ובגוף. זאת על אף שהיא הייתה ממושמעת מאד וצייתה לרופא בכל המלצותיו. היא כבר ניסתה את כל סוגי הקלציום שיש על המדפים, אבל תוצאות בשטח – אין. מצבה נשאר סטטי שלילי, וכאבי הבטן, התחילו להיות חלק משגרת היום שלה (נמצא קשר ישיר בין נטילת קלציום סינטטי לכאבי בטן, ואבנים בכליות).

המחקרים אודות המרכיב העיקרי במוצר 'קל בילד בון', הגיעו אליה בדרך לא דרך. מרכיב זה, 'קל זי בון',  רשום כפטנט ביומן הבינלאומי של גילויים טכנולוגיים הקשורים לרפואת האדם. הפטנט מבוסס על קיסוס קיודרנגולריס סטם, המשמש ברפואה ההודית המסורתית לריפוי ולחיזוק עצמות פעיל. הוא עושה זאת ב-25% מהר יותר מקלציום  רגיל, ומשפר את צפיפות העצם ב-17% יותר מכל חומר אחר הניטל באותו פרק זמן.

רבקי, החליטה לנסות ולהשתמש במוצר לפי ההוראות דהיינו שלוש פעמים  ביום. ההפתעה הראשונה הייתה היעלמותם של כאבי הבטן לגמרי (כאבים שנוצרו מהקושי בספיגת קלציום סינטטי), אך החששות שהמצב אבוד לא פסקו. יחד עם זאת היא הייתה סקפטית, רמות הקלציום בגופה במצב ירוד – יכול להיות שקיסוס קיודרנגולריס, צמח הודי בלתי מוכר, ישפר את המצב?

איכות חיים חדשה והרזיה תוך מספר שבועות

לאחר חודש ראשון של שימוש בדיקות הדם של רבקי הצביעו על שיפור. השיפור ניכר בעוצמתו אחרי מספר שבועות נוספים של שימוש. היא חשה בשינוי דרמטי בבריאותה, אליו הצטרף בונוס גדול ומפתיע – היא השילה מספר קילוגרמים ממשקלה, וחתמה על הזמנה קבועה של המוצר מידי חודש. כך, כשהיא רעננה, חזקה ורגועה התחילה לעסוק בקניית גרדרובה חדשה. לימים נתפרסם, כי הנוטלים את התוסף כתחליף לקלציום, זוכים בעוד כמה בונוסים על הדרך:

• הצרת היקפים (כיוון שהמוצר מסייע גם לירידה במשקל).
• הטבת מצבי סכרת ותסמונות מטבליות
• ירידה בלחץ דם וכולסטרול גבוה
• כיווץ טחורים
• שיכוך  כאבים
• מניעת סרטן

תוסף סידןהגוף שלנו, ככל הנבראים, צריך איזון מושלם לצורך תפקודו המלא. מערכות הגוף הפנימיות פועלות ללא הפסקה הן במצב של ערנות והן במצבי שינה. חיותו של הגוף מתקיימת בזכות כוח מושך וכוח דוחה – כוח הורס וכוח בונה. המינרל העיקרי המסייע לכלל כוחות אילו הינו קלציום (סידן) שהוא רכיב מרכזי באברי הגוף – ברקמות, בעצמות ובמחזור הדם:

• תאי דם לבנים ואדומים נוצרים באמצעות סידן
• הסירקולציה של הדם ותפקוד הלב דורשת סידן
• מערכת העצבים זקוקה לסידן

ניתן לומר שסידן הוא מרכיב על בגופנו. אי לכך, כאשר כמות הסידן שבגוף  נשחקת והמוח המזהה חוסר בסידן, הוא שולח איתות לכלי הדם לשאוב סידן מן השיניים והעצמות אל תוך מחזור הדם. דבר זה גורם לעצם לאבד מיציבותה וחוזקה.

תהליך בלתי הפיך ובלתי מורגש…

תהליך דלדול העצם נעשה מבלי שהאדם חש בכך, ולרוב כאשר מגלים זאת, השיניים או העצמות בגוף כבר במצב קשה, ולפעמים קשה עד מאד. הפתרון שהציעה הרפואה תוספי סידן, והעשרת הצריכה של מזונות עשירים בסידן, נמצא יעיל רק באופן חלקי. זאת לאור העובדה, שיכולת הספיגה של הסידן נפגמה בשל חוסר הסידן עצמו. כך נוצר מעגל קסמים, ללא פתרון רציני ומשמעותי.

60% מאוכלוסיית ארה"ב וישראל מוגדרת כבעלת עודף משקל. אחוזים דומים משקפים את הסובלים מבעיות אורתופדיה ושברים. אחוזים גבוהים יותר נצפים בכל הקשור לבעיות שיניים וחניכיים. מחסור בקלציום הוא הגורם הישיר לכל בעיות אלה.

במחקר שנערך כבר מזה עשרים שנה ברציפות אודות תופעות מדאיגות אילו, מתקבלת תוצאה מפחידה ועגומה: מדי שנה יש עליה דרמטית במספר הסובלים  בעולם. מדובר במגפות לכל דבר ועניין, מגפות חדשניות ובלתי מוכרות עד למאה השנים האחרונות,  הנובעות  באופן ישיר וברור  מצורת החיים המודרנית, שמונחית מאידיאת  הנוחות, הקלות, והעצלות.

המרכולים עמוסים בתזונה תעשייתית עתירת קלוריות, וחומרים  זולים לתעשיינים. מזון זה מלווה באריזות מפתות ושובות עין ואפוף בפיתוחים טכנולוגיים שאת תוצאותיו חשים בבגדים הלוחצים, או כשנעמדים מול המראה. אך חשוב מכך – תזונה שכזו זו הורסת את יכולתה של מערכת העיכול לקבל ולספוג מזון ראוי ומתאים לגוף.

תוסף סידןמסכי הפלזמה למיניהם, המעסיקים אותנו כיום ללא הפסקה, מספקים חידושים ומיני רובוטים שהוציאו את הפעילות הפיזית שלנו מכלל שימוש. ולזכותה של המודרניזציה יאמר שאנשים צעירים מאבדים שיניים ומספקים תעסוקה למתעסקים בהשתלות  שיניים.

הרופאים, שבמסגרת לימודי הרפואה, שלא למדו לעומק את מדעי התזונה, שולחים  את השמנים לניתוחי קיצורי קיבה, ואת מחוסרי הקלציום משכנעים לקחת קלציום סינטטי. זאת על אף שהם מודעים לעובדה  ששימוש בקלציום סינטטי עלול לייצר בעיות של אבנים בכליות.

מחקר מודרני בצמח מרפא עתיק

המגפה העולמית זירזה מספר חוקרים לחקור קלינית את צמח עץ העצם, ווינגד טריביון, קיסוס קואדרנגולריס, שישמש תמיד ברפואה העתיקה לטיפול במגוון בעיות הקשורות לשלד, לחיזוקו, לאיחוי שברים ועוד. הם בדקו את האפקטיביות של השימוש בצמח זה על תמיכה בעצמות, העצמת צפיפות המינרלים בעצם, ועל ריפוי ואיחוי שברים ועוד.

תוסף סידןבמעבדות מיוחדות ובתנאי מעבדה מחמירים ביותר זוהו החומרים הפעילים בצמח, ולאחר תהליך בוטני ארוך ותשומת לב רבה שהוקדשה למעקב אחרי כל שלב בתהליך, נמצאו תוצאות מחקריות בטוחות ומודרניות. אלה הפכו לנוסחה המבטיחה שיקום מהיר של העצם וצפיפותה: נטילת 800 מ"ג של החומר, שהוגדר כפטנט, CAL-Z-BONE, מעלה באופן משמעותי ומהיר את מסת צפיפות העצם, יותר מכל פורמולת סידן אחרת הקיימת בשוק.

במחקרים נצפה שיפור של למעלה מ-25% בקצב ספיגת הסידן ביחס לפורמולות הקיימות בשוק  כמו כן צפיפות העצם השתפרה ביחס לחומרים מקבילים ב-17%.

'קל בילד בון', של הלסי אנד דלישס, מכיל את נוסחת הפטנט 'קל זי בון', הוא מיוצר במעבדות רפואיות בארה"ב, ובתקנים המחמירים ביותר הנדרשים על ידי שלטונות הבריאות  בארה"ב, המוצר כשר למהדרין.

לפרטים נוספים 03-3746217

https://www.healthy-and-delicio.us/

https://www.vthalsaveon.com/

הכתבה באדיבות הלסי אנד דלישס

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו