Nadar_Fly
Nadar_Fly

אֲנִי מִבָּנָנָה: ספר ילדים חדש

מאת: הילה סטרוביסקי
זמן קריאה: 2 דקות
אֲנִי מִבָּנָנָה, ספר ילדים חדש שכתבה הילה סטרוביסקי, מתאים לכל מי שרוצה ללמד את ילדיו מדוע כדאי וחשוב לאכול מזון בריא, ואולי אפילו להיזכר בכך בעצמו. הנה טעימה מהספר המקסים הזה
Sunrider_Article

בחברה המודרנית ילדינו חשופים לפרסומות מתוחכמות ונחשפים לסוגי מזון לא בריאים שמשווקים בצורה שמאוד קוסמת להם ולעתים גם לנו. אנחנו רוצים להגן עליהם ולצייד אותם בידע המתאים שיאפשר להם להגן על עצמם מפני מזון זה ולהעדיף מזון בריא.

אבל איך מסבירים לילדים מהי תזונה בריאה ואיזה מזון להעדיף ומאיזה כדאי להימנע? איך משכנעים אותם לאכול דווקא את האוכל הבריא? איך מלמדים אותם לקחת אחריות על גופם ומזונם ולהיות יותר מעורבים? ומתי בפעם האחרונה הילד שלכם ביקש ברוקולי כי זה טוב למוח שלו?

עד היום לא היה כלי שעזר לנו כהורים להסביר ולהדריך את הילדים בנוגע למזונם.

אֲנִי מִבָּנָנָה הוא ספר ילדים חדש שכתבה הילה סטרוביסקי, והוא מתאים לכל מי שרוצה ללמד את ילדיו מדוע כדאי וחשוב לאכול מזון בריא, ואולי אפילו להיזכר בכך בעצמו. לפניכם טעימה מהספר

הספר אינו דורש קריאה רציפה ומחולק לנושאים כמו: 

ממה אני עשוי, מה קורה לי בגוף, מה נכנס ויוצא מהגוף, מה נתן לנו הטבע, אילו חומרים חשובים יש באוכל, כיצד מכינים אוכל, מה מוסיפים למזון, אוכל הוא גם תרופה, כיצד להקשיב לגוף, ועוד. כל נושא מסומן בצורה ברורה, ויש גם סימנייה.

אני מבננה

את הנושאים "באוכל יש חומרים חשובים" ו"להקשיב לגוף" אפשר להקריא בזמן האוכל. את הנושא "הכנת אוכל" אפשר להקריא במקביל להכנת האוכל, להגברת המעורבות של הילד.

כל הנושאים מאפשרים פתח לשיחה עם הילד על תזונתו ויחסו למזון ולגופו ויכולים לעזור להורה להבין איך הילד תופס את המזון ולגבש ביחד רעיונות והבנות שיובילו לאכילה בריאה ולשיתוף פעולה של הילד. הספר יכול לעזור גם במקרים של השמנה ושל אכילה רגשית בכל גיל.

בספר 55 עמודים ובהם איורים יפהיפיים שאיירה ג'סיקה מלו המוכשרת. ניתן להשיג בכל חנויות הספרים.

בקרו באתר www.animibanana.co.il ובדף הפייסבוק של הספר.

אני מבננה

מן הביקורת:

"ספר מקסים וחשוב, כל הכבוד"

פרופ' רפי קרסו

"אחד הספרים היותר חמודים, מלמדים ויפים שראיתי בשנים האחרונות… אני אוהבת את הספר וממליצה לכם" 

מיכל דליות  מתוך תוכנית הרדיו שלה ב103 FM.

"אחלה מתנה לפסח… מתנה שמקדמת את הילד למקום יותר טוב ואת המשפחה"

מיכל צפיר מתוך תוכנית הרדיו שלה ברדיו תל אביב.

מתוך הספר אֲנִי מִבָּנָנָה, ספר לילדים וגם למבוגרים ששכחו למה כדאי לאכול בריא 

אני מבננה

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו