PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

ניקוי וחיטוי ללא רעלים להורדת רגישות עורית ונשימתית!

חלק מהעלייה המדאיגה בבעיות של מערכת הנשימה והעור בשנים האחרונות מקורה בחרקים שונים ומהשימוש הרב בחומרי ניקוי חריפים. ניקוי וחיטוי הבית בקיטור הוא אחד הפתרונות המומלצים והנוחים ביותר ליישום

ניקיון ללא רעלים, צילום: 123RF

Laisha_In

מעקב אחר התפתחות מחלות ורגישויות בעולם המערבי, מראה עליה מדאיגה בבעיות של מערכת נשימה ועור. חלק מבעיות אלה נובעות מחרקים שונים וחלק מהשימוש הרב בחומרי ניקוי חריפים. ניקוי וחיטוי הבית בקיטור הוא אחד הפתרונות המומלצים והנוחים ביותר ליישום.

חיטוי מזיעה, פטריות, מזון ועוד

במדינה חמה כמו ישראל בגדים, מזרונים, ספות וכו' סופגים את הזיעה והופכים למשטח גידול ללכלוך, פטריות וכו'. הפתרון המומלץ והבריא ביותר הוא ניקוי וחיקוי בקיטור בעוצמה גבוהה, ללא צורך בחומרים כימיים נוספים.

תינוקות וילדים

בשנים הראשונות מתמודדים הורים עם צרכים מגוונים החל מהרטבת המיטה, ועד הדאגה לרצפה נקיה מאלרגנים ולכלוך המאיימים על התינוקות הזוחלים. רוק, הקאות וכו' הם מנת חלקו של כל הורה לאורך שנים אלה, ויש צורך במתן מענה מהיר ואפקטיבי מהסוג שמערכת UNICO מציעה.

ניקוי וחיטוי מחרקים

אף אחד לא אוהב פשפשים, קרדית אבק או חרק המכונה BED BUG, ובכל זאת הם מסתננים לבתים. מסתתרים בין המצעים, במזרונים, בין מסגרות המיטה, סדקים בריהוט ובכל מקום בו מובטחת להם גישה נוחה אלינו.

ניקוי וחיטוי המזרונים והמצעים באמצעות קיטור בעוצמה גבוהה, ובטמפרטורה גבוהה – מאפשר לנו ביטחון מלא במלחמה האינסופית בחרקים, זיעה פטריות וכו' המצטברים בחום ולחות.

שואב-אבק-ומנקה-בקיטור

שואב-אבק-ומנקה-בקיטור-POLTI-UNICO-MCV-20-logo

ניקוי וחיטוי משטחים

כל אחד מאיתנו שמח לחיות במרחב ביתי נקי, ובכל שנה נעשית התקדמות טכנולוגית מרשימה בתחום הניקיון. במקביל אנו חשופים יותר ויותר לילדים, תינוקות, אלרגיים ובעלי רגישויות נשימתיות בעלי תגובה בעייתית לחומרי הניקוי החזקים.

בתחום זה מהווה מערכת UNICO חידוש משמעותי, מצד אחד אפשרות לשאיבה יבשה בטכנולוגיית מולטי ציקלון איכותית המשאירה את האוויר נקי ומצד שני אפשרות לנקות גם את הלכלוך הקשה ביותר באמצעות אלומת קיטור ממוקדת בעוצמה גבוהה וטמפרטורה גבוהה.

מערכת ניקוי וחיטוי POLTI UNICO

שואב האבק ומנקה בקיטור POLI UNICO  האיטלקי, הוא שואב ייחודי בעל מערכת ניקוי וחיטוי אינטגרטיבית חדשנית לבית. POLTI UNICO מתמודד בקלות זהה עם שאיבה של יבש או רטוב, ניקוי יסודי של לכלוך קשה, חיטוי משטחי בד או חרסינות – כל זאת ללא צורך בכימיקלים, וללא איום בריאותי.


לפרטים נוספים: << מערכת ניקוי וחיטוי  POLTI UNICO>>

הכתבה באדיבות Oig

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו