Nadar_Fly
Thymoquin_Fly

המשקה של גיבורת-העל

מאת: נטע פרדו
זמן קריאה: 2 דקות
ארגון הבריאות העולמי דירג אותו כחלבון מלא. הטעם המתוק שלו אינו מופק מסוכר. הוא נמצא בכל בית שמבשלים בו אוכל בריא. אז מה הוא המשקה העשיר בברזל, בחלבון, במגנזיום ובסיבים תזונתיים וגם טעים בקפה?

מסתבר שחלב אם עדיף על פני תמ"ל, גם אם את חולה. צילום: pixabay

bari14_In

הקינואה, שנחשבת לדגן-על, מפתיעה שוב ומופיעה בישראל כמשקה אורז קינואה, המשלב ערכים תזונתיים גבוהים וטעם ייחודי. קינואה זכתה לעדנה בשנים האחרונות והפכה להיות מצרך מבוקש בקרב רבים בישראל ובעולם. יש לקינואה מקום של כבוד בעולם ומספרים שהיא הייתה קיימת כבר לפני 6000 שנה ואף זכתה למעמד של צמח קדוש אצל בני האינקה, שהגדירו אותה כ"אם כל הדגנים". הקינואה עשירה בחלבון, משלבת בצורה מופלאה את שמונה חומצות האמינו, עשירה בברזל ואין בה גלוטן. זאת כנראה הסיבה שהיא הצליחה להתגנב למטבח של רבים מאיתנו. ולאתגר אותנו במציאת מגוון רחב של מתכונים וטעמים. עד היום, אכלנו את הקינואה, אם בסלט או בתבשיל… אבל עכשיו גילינו את הקינואה גם במשקה תחליף חלב, ניסינו… וזה טעים.

משקה אורז קינואה… למה זה כדאי?

ארגון הבריאות העולמי דירג את איכות החלבון של הקינואה כחלבון מלא הדומה באיכותו לחלב. מכאן, שזה אך טבעי, להמציא בעבורנו תחליף חלב, המבוסס על אורז וקינואה ומעניק לנו את כל הערכים התזונתיים הגבוהים שאנו זקוקים להם. משקה אורז קינואה, הוא מוצר מעודן המועשר בקינואה אורגנית בוליביאנית ואורז איטלקי, 100% צמחי וללא תוספת סוכר. יש לו טעם מתוק שהוא תוצאה של טרנספורמציה אנזימתית שעובר האורז. משקה "אורז קינואה", המשקה האורגני החדש, הופך ל"סטנדרט" של תחליפי החלב הטבעוניים ברחבי העולם וזוכה לפופולריות רבה בגלל טעמו וגם משום שהוא מציע שילוב מוצלח של טבע ובריאות. החיבור בין אורז לקינואה יצר משקה אורגני עשיר בכל חומצות האמינו החיוניות ואף עשיר בברזל, חלבון, מגנזיום וסיבים תזונתיים, ללא חומרים משמרים ותוספים מלאכותיים, ללא סוכר וללא גלוטן או לקטוז.

כמה קינואה?

תחליף החלב "אורז קינואה" השייך למותג קינואה ריאל מאיטליה, הגיע לישראל לפני מספר חודשים והוא משווק ברוב רשתות המזון ובתי הטבע המובילים בארץ. הייחודיות של המשקה, בניגוד לתחליפי חלב אחרים המשווקים בישראל, בריכוז של הקינואה – משקה אורז קינואה החדש, מכיל ריכוז של 10% קינואה! (במשקאות אחרים הריכוז עומד על 2-3% בלבד). המשמעות עבורנו…יותר בריאות! בזכות הקינואה, מתאים משקה אורז קינואה של קינואה ריאל, גם לרגישים לגלוטן, חולי צליאק, טבעונים, צמחונים וכל מי שבריאותו חשובה לו. למותג קינואה ריאל יש גם פסטות אורז קינואה (פוזילי ופנה) שמעניקות לנו את השילוב המצוין וטעימה של בריאות. זו הפסטה היחידה בשוק האורגני המכילה 25% קינואה בוליביאנית אורגנית. הפסטה אינה מכילה גלוטן ומהווה מקור אנרגיה מצוין לספורטאים.

בא לכם לנסות?

משקה אורז קינואה מאד טעים כששותים אותו קר, או כתוספת לקפה. אבל יש אין סוף אפשרויות להשתמש בו במאכלים ומאפים שונים. נסו את המתכונים שלנו בבית!  

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו