PassoverFocus_Fly
supherb_Fly

להרגיש סקסית ומשגעת

מאת: עדן פלד, מרפאה בהולותרפיה, נטורופתיה והרבליזם קליני
זמן קריאה: 4 דקות
למי אתן את מספר הטלפון שלי? הקשר בין דייטים ו-ph חומצי או בסיסי, וכיצד לעשות זאת. החוויה שבקריאה וביישום, על פי ספרה של כריס קאר "דיאטה סקסית משגעת"

צילום: pixabay

Laisha_In

"האם אי פעם נסחפת אחרי בן-זוג רעיל שרוקן אותך מאנרגיות? אני כן. בעבר, גברים רעים הדליקו אותי כמו עץ חג-המולד. אם הייתי צריכה לבחור בין הטיפוס המורד חסר המצפון לבחור הנחמד בסוודר ונעלי ספורט, את יכולה לתאר לעצמך מי קיבל את מספר הטלפון שלי. המורדים והמניאקים הם טיפוסים חלקלקים ובלתי-ניתנים לריסון. הם מכירים את המלצרים במסעדות הבשרים הטובות ביותר, רוכבים על אופנועים אירופאיים מהירים ויוזמים קטטות בבארים כדי להגן על כבודך.

בקיצור, הטיפוס המורד גורם לך להרגיש שאת חיה באמת! הכול איתו כיף ומשחקים עד שאת מגלה שהוא בגד בך עם החברה הכי טובה שלך או רוקן את כל חסכונותייך", פותחת כריס קאר, מחברת הספר "דיאטה סקסית משגעת" את הפרק השני, וסוחפת אותי לעולם שמוכר לי כאישה בחברה מודרנית מתחוללת של דייטים ומערכות יחסים, ומשאירה אותי תוהה כיצד זה מתחבר לבריאות שלי, או לעניין בדיאטה. ובכן, קאר פוגעת בול. בשפה שאינה מתחסדת, שאינה מתיימרת להשאיר אותנו עדינות ולא נגישות, היא פורצת את כל הקליפות שלי ומדברת 'דוגרי', ישר ולעניין, ולא משאירה פרות קדושות (ולא חלבון מן החי בכלל).

הספר מציג את התפיסה הבריאותית של קאר, שאגב, בעלת סיפור מרתק משלה שהוביל אותה לעסוק בכל הנושא. תפיסתה של קרי מושתת על עקרונות בריאות בסיסיים, שחלקם מוכרים, אך היא משלבת בין גישות שונות והופכת אותם למקשה אחת שמשדרת בריאות שניתנת להשגה. מה עוד, שקאר עושה זאת בדרך שעוברת לקוראת המבקשת להיות סקסית ומשגעת, ומסבירה לה בצורה חותכת וברורה כי כדאי לה לשמור על בריאותה, לא רק לשם חיים ארוכים יותר, הנתפסים לעיתים כחזיון דמיוני ערטילאי שאינו מתחבר פנימה, אלא למען איכות חיים בטווח הקצר, היכולה להיחוות כבר מבוקר המחרת.

מי הגבר שיזכה במספר הטלפון שלי?

המשך המשל שהתחילה קאר קודם לכן, ממשיך בהקשר הבריאותי השנון, שמלא בהומור ובטוב טעם, ואף עונה לי על השאלה:"איך היסטוריית הדייטים הפתטית שלי קשורה לתזונה שלך? זה פשוט מאוד. מדובר באיזון חומצה-בסיס, שמתייחס לכימיה של הנוזלים והרקמות בגוף ונמדד ב-pH. המורד/מניאק = חומצה. הבחור הנחמד והיציב = בסיס.
הבחור היציב נותן לך אנרגיה. הוא אמין ואת יכולה לסמוך עליו. הבחור היציב מתקשר אלייך אם הוא הבטיח לעשות זאת. הוא זה שיעזור לך להיפטר מחפצים ישנים ויתרגל איתך יוגה. הוא אפילו מתנהג בנימוס למשפחה השרוטה שלך, ויש לו דחף מיני בריא שיכול לטלטל את העולם.
למרות שהטיפוס המורד יכול לעזור לך ליהנות מהחיים, מינון עודף ממנו עלול לרוקן אותך מאנרגיה. בסופו של דבר, דיאטה של מרדנות תשחק אותך. אבל כשאנחנו מכורות לילדים הרעים (ג'אנק פוד, שומן, סוכר ואלכוהול), הבחורים הנחמדים (ירקות ודגנים מלאים) נראים לנו משעממים. אז בכל זאת, תני להם הזדמנות!

התאים בגופך אוהבים את הבחור היציב והבסיסי. כשהתאים שלך חיים בהרמוניה עם הסביבה שמקיפה אותם, הם מקבלים את ההזנה הדרושה להם ומפנים את הפסולת בשקט ובשלווה, מה שמאפשר לך לקיים מערכת יחסים יפה ויציבה עם הבריאות שלך. אולם כשאת אוכלת ושותה זבל (או יוצאת עם בחורים שמתאימים להגדרה הזו), התאים והסביבה הפנימית שלך מזדהמים.
הסוד לבריאות סופר-סקסית הוא pH מעט בסיסי. זה פשוט ומסובך כאחד. זה פשוט מכיוון שהמזון המומלץ לבריאות מיטבית זמין, לא יקר ודורש הכנה מעטה בלבד, וזה מסובך כי כולנו נושאים איתנו מטען פסיכולוגי כבד שמקשה עלינו לשנות הרגלים קבועים.
אבל זכרי, מתוקה: ההחלטות שלך בכל הנוגע לתזונה ולאורח חיים יעזרו או יזיקו לבריאותך ולאיזון העדין של ה-pH בגופך. בפרק זה תלמדי איך להגיע לטווח הבריאות המיטבית. קחי לידייך את מושכות הבסיסיוּת ורכבי אל האופק!"

מבוא ל-pH? כימיה אנושית פשוטה

"אם את כמוני,", כותבת קאר ואני מזדהה (אני מודה), "סביר להניח שוויתרת על לימודי הכימיה בתיכון לטובת פלירטוטים עם בנים ועישון סיגריות (חומציות!) שהצלחת "לשנורר" מחברים. למזלי, חזרתי לספרים ולמדתי את מה שהחמצתי.", ופותחת בהסבר קצר ומעניין על רמת ה-pH בגוף.

רמת ה-pH של חומר מספרת לנו עד כמה הוא חומצי או בסיסי. ערכי ה-pH נעים בין 0 ל-14. רמת ה-pH של חומר נייטרלי היא 7.0. ערכים גבוהים מ-7.0 מייצגים בסיסיוּת וערכים נמוכים יותר מעידים על חומציוּת. ככל שהערך גבוה יותר מ-7.0 כך החומר בסיסי יותר ולכן, רווי יותר בחמצן. ככל שהערך נמוך יותר מ-7.0, החומר חומצי יותר ודל יותר בחמצן.
אוקיי. אבל למה זה חשוב? הגוף המדהים שלך מתוכנת לפעול בטווח צר מאוד של ערכי pH. המצב המיטבי הוא בסיסי מעט, כשרמת ה-pH בדם היא 7.365 בקירוב. רמת ה-pH בדם היא המדד החשוב ביותר, ולכן גם המוגן ביותר, לרמת החומציות בגוף. אפילו תנודה קלה מאוד ברמת החומציות בדם (בסיסי מדי או חומצי מדי) גורמת לסימני מצוקה. לרוב, התסמינים הראשונים הם קלים, וככל שחוסר האיזון נמשך, הם הולכים ומתגברים.

כל בעיות הבריאות – החל בנזלת ועד לפריחה בעור, צרבת, אקזמה, דלקת, דלקת מפרקים, הפרעה בזרימת הדם, עייפות כרונית, תסמונת המעי הרגיש, ירידה בתפקוד החיסוני ואפילו סרטן – קשורות במידה זו או אחרת לסביבה פנימית חומצית. למעשה, רמת pH נמוכה מ-7.0 היא מצב מסוכן ביותר. רמת החמצן יורדת וחילוף החומרים בתאים נעצר בחריקת בלמים. מה זה אומר? זה אומר שהגיע הזמן לבחור מצבה!
הרבה יותר קל לנו להפוך לחומציים מדי מאשר לבסיסיים מדי. הגוף שלנו מתמודד באופן קבוע עם חומצות מוכרות – תוצרי הלוואי של הנשימה, חילוף החומרים, התפרקות התאים ופעילות גופנית. אולם כאשר תזונה ואורח חיים חומציים מוסיפים לעומס המוטל עליו, הוא כורע תחת הנטל. את יכולה לעזור לגופך להתקדם לכיוון הבסיסי. אם תאכלי תזונה בסיסית יותר – ירקות, מיצים ושייקים אורגניים וטריים, נבטים, מיץ עשב חיטה, דגנים מסוימים ומזונות צמחיים נפלאים אחרים, תתמלאי אנרגיה וחיוניות מתפרצת.

נבטים הם הדבר הבא

"מצב חומצי יוצר גם קרקע פורייה לחיידקים רעים, שמרים ופטריות, בעוד סביבה בסיסית מרחיקה את היצורים האלה. אנחנו מניחים שהצטננויות ומחלות נגיפיות תוקפות אותנו כי "נדבקנו במשהו". האמת היא שזיהומים נפוצים רבים נגרמים על-ידי חיידקים המהווים חלק מאוכלוסיית החיידקים הקבועה ששוכנת במערכות הגוף שלנו. כשאנחנו אוכלים תזונה גרועה, אנחנו יוצרים עבורם קרקע מתאימה להתרבות."

מטופלים רבים המגיעים אלי לשינוי תזונתי או כל שינוי באורח החיים, מקשיבים לדברים אך אינם מבקשים הסבר מפורט, וגם אם הם מקבלים כזה, הם לא תמיד מפנימים אותו עד למצב של שינוי הרגלים ואורחות חיים. השינוי מגיע מבפנים, כידוע לכולנו, ואכן, כנשים אנו ממהרות ומתפתות פעמים רבות אחרי נוחיות והרגלי חיים שכביכול יעזרו לנו להפיק את המירב ב-short run, אך האם יש בכך רווח? קרי מעמיקה את הידיעה, כדי שתחלחל ותופיע בפשטות בתוך ההתנהלות היומיומית שלנו, ללא כל התנגדות.

מעבר להשפעה הגופנית שעליה מספרת בשפה משעשעת קאר, ישנה גם ההשפעה הנפשית, שאינה, מסתבר, פחות חשובה. "לא רק התזונה משפיעה על רמת ה-pH שלנו. חוסר פעילות גופנית, כעס, תרופות, סמים, סיגריות ולחץ נפשי הופכים אותנו לחומציים. לחץ אינו סמל סטטוס או אות כבוד. "תעבדי קשה, תהיי קשוחה ותפתרי את הבעיות שלך פעם אחרת" היא גישה שמחוללת שמות ברמת החומציות בגופך. לחץ רגשי משחרר הורמונים יוצרי-חומציות כמו קורטיזול ואדרנלין, שמציפים את המערכת והורסים את הקרקע הפנימית. בנוסף, לחץ גורם לקמטים! כשתהיי בת 60, תצטערי שלא טיפלת בכל הבעיות המחורבנות שלך. צאי לפעולה ברגע זה. זרקי את העוגות, עשי סדר בבלגן שבחייך ותראי איך מחוגי השעון זזים לאחור."

הספר "דיאטה סקסית משגעת" הוא ספר שכיף לקרוא, וכמו הספר, גם השינוי מגיע בכיף ובפשטות. התפיסה של אישה סקסית משתנה מזו הנהנית מתענוגות החיים ללא חשיבה כלל, לאותה אישה הנהנית מבריאות טובה, מראה משגע והרגשה קלילה ומשוחררת, זאת אומרת, אישה סקסית. נבטים נהפכו לקוויאר של אתמול, ופונדו שוקולד המיר את עצמו במשקה קקאו חי אורגאני ובריא להפליא, השומר על עור הפנים ומעניק חיוניות שאין כמותה. מרגיש טוב להיות בריאה וסקסית.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו
  1. יגאל

    PH הוא המדד להכל, הוא המדד העליון של בריאות האדם. תאזן את ה-PH וריפאת סרטן, בכל שלב התפתחותי.

  2. gavriel

    0522958156 ?משנת 1996 ??www.vipmassage.co.il
    כל יום יכול להיות חגיגה מסאזים אישיים וזוגיים מצוין כמתנה.
    לפתוח את הלב להוריד את החומות להתאחד עם המגע.
    תשומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
    *פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
    כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
    מסאזים
    *לארועים.
    *בטבע.
    *אישיים.
    *זוגיים.
    *חוייתיים.
    *בשיתוף בן הזוג.
    *לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.
    מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 8 טכניקות רפואיות וכלליות(צרפתי,שוודי,סיני,תאילנדי,הוואי,משולב,טנטרי,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי).לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
    בוגר-מדיסין,מאסטר ושלוס.
    תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
    *מיקום בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית.