PassoverFocus_Fly
PassoverFocus_Fly

אפשר להישאר בריאים ולהבריא ממחלות חשוכות מרפא?

יש רעלים שכשהם מגיעים למסה קריטית הם מפריעים לתפקוד האיברים והגוף פולט אותם החוצה בפעולת חירום. לכך קוראת הרפואה המודרנית "מחלה". כיצד מונעים אותה ואף נרפאים ממנה?

הרב יובל הכהן אשרוב

PassoverFocus_IN

בשורת הבריאות הטבעית המדהימה היא: כן! (לשאלה הנ"ל).

כדי להבין את הבריאות הטבעית יש להתחיל באמירה של הרמב"ם…

"כָּל הַמַּנְהִיג עַצְמוֹ בִּדְרָכִים אֵלּוּ שֶׁהוֹרִינוּ, אֲנִי עַרָּב לוֹ שְׁאֵינוּ בָּא לִידֵי חֹלִי כָּל יָמָיו, עַד שֶׁיַּזְקִין הַרְבֵּה וְיָמוּת, וְאֵינוּ צָרִיךְ לְרוֹפֵא; וְשֶׁיִּהְיֶה גּוּפוֹ שָׁלֵם וְעוֹמֵד עַל בָּרְיוֹ, כָּל יָמָיו–אֵלָא אִם כֵּן הָיָה גּוּפוֹ רָע מִתְּחִלַּת בְּרִיָּתוֹ, אוֹ אִם הָיָה רָגִיל בְּמִנְהָג מִן הַמִּנְהָגוֹת הָרָעִים מִתְּחִלַּת מוֹלַדְתּוֹ, אוֹ אִם תָּבוֹא מַכַּת דֶּבֶר אוֹ מַכַּת בַּצֹּרֶת לָעוֹלָם."
(הלכות דעות ד', ל')

הרמב"ם לפני 800 שנה, שהיה גדול הרופאים, הבטיח שמי שישמור על אורח חיים בריא לא יבוא לידי חולי כל ימי חייו. לא יבוא לידי חולי כל ימי חייו! השאלה הגדולה איך הרמב"ם ידע לערוב לדבר כזה? אז פה מונח הסוד… מהי בעצם מחלה? הסוד של "מחלה" זה הצטברות רעלים בתוך המערכת. הם משבשים את פעילות האיברים, רקמות. הסוד הוא שגוף נקי מרעלים לא חולה ולא יחלה.

רעל מוגדר ככל דבר שנכנס לגוף והוא לא מזון. הגדרה של מזון זה מה שנותן לגוף אנרגיה או חומרי בניה. אי לכך כל דבר שהוא לא מזון הגוף יטפל בו בתור רעל.

לכן, סוד הבריאות השלמה שכל אחד ישמור את עצמו מרעילות. אבל יש רעלים שמגיעים למסה קריטית, שמפריעה ממש לתפקוד האיברים. הגוף מתגייס ופולט אותם החוצה בפעולה, פעולת חירום. לזה הרפואה המודרנית קוראת "מחלה" מחלה זה בעצם הניסיון של הגוף להיפטר ממצבורי רעילות. אם המצבורים הם בכבד אז זה נעשה לדלקת בכבד, אם זה בריאות הוא פולט דרך הריאות – זה מחלת ריאות. אבל מחלה זה לא מקרה חיצוני שנוחת על האדם משום מקום, אלא זה דבר שדוגר הרבה זמן לפני שמתפרץ.

לכן, סוד הבריאות הוא ניקוי רעלים.

הגוף עסוק בזה כל זמן שהוא חי. הגוף באופן טבעי מנקה רעלים כל הזמן, על ידי זיעה, דרך הריאות – בנשימה, דרך המעיים, דרך שלפוחית השתן… כל הזמן מתנקים הרעלים.

סוד הבריאות הוא משוואת רעלים מאוזנת. כלומר, כל הרעלים שנוצרים ומצטברים בגוף במשך 24 שעות נפלטים ממנו באותו יום. אם משוואת הרעלים לא מאוזנת, כלומר מצבור רעלים גובר על ניקוי רעלים, זה מרשם של חולי. זה מרשם של מחלה.

שיטת הבריאות הטבעית, לא מטפלת ב"מחלות" אלא דואגת לכך שהגוף שלנו יישאר נקי והרקמות שלנו יישארו נקיות מרעלים וכך גם לא "יחלה" ואם כבר חולה – יחזור לאיתנו במקרים רבים. זה נעשה על ידי אכילה נכונה ואורח חיים בריא. מהות האכילה הטבעית היא אכילה שהיא כמה שיותר קרובה לטבע. מסתבר שאיך שהבורא תכנן את הטבע, שאומר שמה שנאכל קרוב לטבע, על ניקוי רעלים על ידי מזון טבעי, חי, עם סיבים חיים, ויטמינים ומינרלים מקוריים – שלא השתנו על ידי עיבוד תעשייתי או אחר, הגוף מקבל את כל הכוחות והאמצעים לנקות את עצמו מרעילות. רקמה נקייה לא חולה.

הכתבה באדיבות הבריאות הטבעית מאת הרב אשרוב

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו