himalayaKrem_Fly
Laisha_Fly

המסע הטבעוני יצא לדרך!

מאת: עדן פלד, פסיכותרפיה הוליסטית, נטורופתיה, הרבליזם קליני
זמן קריאה: 2 דקות
קמפיין המסע הטבעוני שנערך על ידי עמותת ויגן פרנדלי ותנו לחיות לחיות יצא לדרך ב- 06/04/14 בקמפיין ארצי בן חודש ימים למען בעלי חיים
himalayaKrem_IN

במהלך הקמפיין יתגייסו מאות אוהבי חיות טבעוניים למסע שיעבור בכל הערים הגדולות ברחבי הארץ בצורה מיוחדת – על גלגלים. לטובת העניין שכרנו משאית ענק במשקל 7.5 טון, שכל מטרתה היא חשיפה והעברת המסר הטבעוני למען בעלי החיים.

המשאית תמותג במדבקות ענק במסרי הקמפיין תציע בארגז שני פתחים עם מסכי ענק אשר יקרינו בכל תחנה בה תעמוד המשאית סרטונים בנושא טבעונות. מאיכויות המזון הטבעוני ועד תחקירים המתעדים את הנעשה לבעלי החיים בתעשיות השונות.

מסע ההסברה החל בתל אביב בתאריך ה- 06/04/14 בשעות הערב ויצא לכיוון קריית שמונה. מאותו יום הוא המשיך תוך כדי שהוא יעצור ב- 26 ערים שונות . בכל עיר תהיה עצירה אחת או שתיים שבמהלכה מתנדבי הקמפיין יפנו לעוברים ושבים ויסבירו להם אודות הקמפיין וחשיבותו.

המסע יכלול:

1. חשיפה לסרטונים בנושא טבעונות שיוקרנו על מסכי ענק בכל אחד משני הפתחים של המשאית.
2. דוכני הסברה שיוקמו בערים השונות שבהם תעצור המשאית.
3. טעימות ממזון טבעוני.

מתוך יומן מסע:

יום שני- 7/4/14, תל חי בצהריים מתחם ביג קריית שמונה בערב.

תל חי

הגענו למכללת תל חי באזור הצהריים. תחילה לא רצו לתת לנו להכנס עם אוכל ועם המשאית אולם בסוף הצלחנו להתמקם עם דוכן הסברה וטעימות בתוך קמפוס תל חי. למרבה ההפתעה לא היו סטודנטים רבים בקמפוס אולם אותם אנשים שכן היו והגיעו לדוכן היו מאוד פתוחים להקשיב להפנים וללמוד.
אירוע מיוחד ומרגש ביותר נרשם כאשר לאחר הסברה של שגב לאחת מהסטודנטיות אותה סטודנטית פשוט החלה לבכות ולמרר בבכי שהיא לא רוצהה לקחת חלק בתעשיות יותר.
ראויים לציון כל המתנדבים הנפלאים שהגיעו לעזור ולתמוך היום יישר כח!

מתחם ביג

המתחם היה ענק עם מאות אנשים שהסתובבו שם בכל רגע. החננו את המשאית במרכז החניון ופתחנו דוכן הסברה וטעימות בצמוד למשאית. אל המקום הגיעו כ10-15 מתנדבים לעזור עם ההסברה והתפעול.
מיד עם הגעתנו הגיח מנהל המתחם וביקש לסלק אותנו מהמקום. לאחר שיג ושיח בינו לביני הצלחתי לשכנע את מנהל התחנה שייתן לנו קצת זמן להפיץ את מסר הטבעונות. במשך כשעה (בזמן שהמשאית התארגנה) התמקדנו בטעימות ובהסברה.
השולחנות היו עמוסים באוכל טבעוני מצויין והמתנדבים התפרסו באופן ראוי להערכה לאורך כמעט כל המתחם.

בשעה 6 וחצי התחלנו להקרין את הסרטון על גבי מסך המקרן. ההקרנה עברה בהצלחה מבחינה טכנית ואישורים. תחילה הקרנו את הסרטון- בשר לא מה חשבתם. יש כמה שיחות מעניינות שהוקלטו במצלמה.
כל הכבוד לכל המתנדבים המקסימים שהגיעו השקיעו ואפילו הביאו אוכל טבעוני מעולה!

נשמח לראותכם בנקודות השונות.

לכל מי שמעוניין להתנדב ולהצטרף מוזמן לפנות אל אורנה: ahimsa001@gmail.com

 

שיהיה לכולנו בהצלחה!

צוות ויגן פרנדלי ותנו לחיות לחיות

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו