Thymoquin_Fly
Nikui_Fly

עוקף את כולם בסיבוב – הבלנדר שטוחן גם Iphone

יותר חכם ויותר בטוח

himalayaKrem_IN

בתור מי שמשתמשת בבלנדר על בסיס כמעט יומיומי, לא צריך לשכנע אותי בהבדל בין בלנדר ממוצע למעולה. ההבדל בין הרמות וטיב הבלנדרים עשוי להיות משמעותי. חובבי הבישול הביתי והמקצועי מבינים כבר מזמן שמדובר בהרבה יותר ממכשיר חשמלי שנועד לטחון פירות, ירקות, אגוזים, קרח וכד' או לספק לנו שייק טעם ובריא.

ישנם בלנדרים שלא ממש מצדיקים את המוניטין שלהם ועושים הכול (בעיקר רעש) חוץ מריסוק, כתישה וערבול יסודיים. ישנם כאלו שהניקוי שלהם הופך לסיוט, עד שחושבים פעמיים לפני שמשתמשים בהם. ויש את אלו שהתכניות שלהן מוגבלות לאופציות שימוש בודדות עד שאתם מוצאים את עצמכם תוהים למה בכלל רכשתם את המכשיר הזה מלכתחילה.

חברת OIG  מביאה לנו לארץ את BLENTEC  – הבשורה החדשה של דור הבלנדרים המתקדם והחדשני, שמהווה פריצת דרך טכנולוגית.

כדי להבין את החדשנות הטכנולוגית המאפיינת את מוצרי בלנדטק, חובה להכיר את טום דיקסון הממציא והיזם העומד מאחורי הפטנטים וההמצאות אשר שינו את שוק הבלנדרים בעולם. חלקכם מכירים אותו ודאי מסדרת הסרטונים הויראליים שהפיק במהלכם חשף את עוצמתו של המערבל שמסוגל להגיע למהירות של עד 300 קמ"ש ולהפוך את מכשיר ה-IPHONE שלכם לערימה של אבק שחור.

מה הופך בלנדרים של BLENDTEC לטובים ביותר?

יותר ערכים תזונתיים – לבלנדר של בלנטק יש מנוע ULTRA HIGH SPEED שנחשב למנוע החזק ביותר בתעשייה. מנוע זה מאפשר טחינה ביתית בדיוק באותה עוצמה ואיכות של מסעדה או עמדת שייקים מקצועית. המנוע יכול לטחון חומרים קשים כמו קרח, פירות קפואים, ירקות וכו' למרקם חלק לחלוטין.

עצמת הכוח הגבוהה של בלנדר בלנדטק, מאפשרת לנו לקבל את הערכים התזונתיים המכסימליים מהמזון שעובד, כולל מירקות עליים כדוגמת תרד, חסה, קייל וכד'. כזכור ירקות עליים מכילים רכיבים תזונתיים המאוחסנים בתאי הצמח, כנראה כסוג של מנגנון הגנה הנועד להגן עליהם מפני רעבונם של בעלי החיים. לכן, כדי לשחרר את הרכיבים הללו מתאי הצמח, חשוב לפרק את הדפנות שלהם. לעיסה כשלעצמה לא תמיד מספקת, אבל שימוש בבלנדר איכותי ורב עוצמה, בהחלט עושה את ההבדל.

יותר מהר – בלנדרים של בלנדטק מצוידים במנוע מקצועי וחזק, סכינים חזקות, ומבנה כד ייחודי המושך את המזון אל הסכינים לטחינה אפקטיבית ויעילה. התוצאה היא טחינה למרקם חלק ואיכותי במחצית הזמן. ואין ספק שמרקם טוב יכול לעשות את ההבדל בין מזון מעורר תיאבון לכזה שפחות מעודד הפרשה של רוק ומיצי עיכול.

יותר תכניות – הבלנדר של בלנטק מגיע עם תכניות אוטומטיות מובנות. לכל פונקציה יש כפתור משלה: להכנת שייק, למרק, לגלידה, למיץ וכיו"ב. עם זאת, לחובבי הנוסטלגיה, תמיד קיימת אופציה ידנית לשימוש במכשיר, בהתאם לדרגות עוצמה משתנות.

יותר חכם – בבלנדטק חשבו על כל הפרטים הקטנים – לא צריך לעמוד ולכסוס ציפורניים בהמתנה לשייק או למרק, כדי לוודא שהמכשיר עושה את עבודתו נאמנה. הבלנדר של בלנדטק יפסיק לפעול כאשר המזון יהיה מוכן. המכשיר מגיע עם תצוגה מוארת שמציינת את הזמן שנותר עד לסיום כל תכנית ותוכנית.

יותר אפשרויות – אם אתם מגבילים את השימוש בבלנדר לצורך הכנת שייקים וסמודיס, אתם עשויים להחמיץ את מגוון האפשרויות שהוא יכול לספק לכם כגון: הכנת מרקים, רטבים, גלידות, גבינות (טבעוניות), ממרחים (חומוס), תחליפי חלב (חלב שקדים למשל), כדורי אנרגיה ועוד.
וחובבי הקוסמטיקה, יוכלו אפילו להכין גם מסיכות טיפוח לפנים, על בסיס רכיבים טבעיים.

ברכישת הבלנדר קבלו חוברת עם 101 מתכונים לשימוש ביתי – מתנה.

יותר אחריות – ב-OIG  מאמינים במוצר שלהם. לכן הם לא מהססים להעניק 8 שנות אחריות (!) לבלנדטק. זוהי תקופת האחריות הארוכה ביותר הניתנת למוצרים בתחום זה בישראל.

יותר תכנון – העיצוב הקומפקטי של הבלנדר מאפשר לכם ליהנות מיתרונותיו, בלי שיהפוך ל"פיל לבן" במטבח שלכם ויתפוס שטח גדול ממשטח העבודה.

יותר עיצוב – הבלנדר של בלנדטק זמין בשלל גוונים מרהיבים, שמוסיפים צבע וחיים למטבח הביתי שלכם.

יותר בטיחות – הסיוט של כל חובב בלנדרים הוא החשש להיפצע עקב שימוש במכשיר. הבלנדר של בלנטק מבוסס על להבים בטיחותיים, עשויים יציקת פלדה, שנחשבים עד 80% עבים יותר ופי 100 חזקים יותר מלהבי בלנדרים אחרים.

יתרון נוסף של הלהבים הוא העובדה שאינם חדים, מה שהופך את המכשיר לבטיחותי וקל יותר לתפעול וניקוי וגם עמיד לאורך זמן.

יותר נקי – מבוסס על חלקים פשוטים לתפעול וניקוי, מה שהופך את חווית השימוש והניקיון בו לפשוטה וקלה יותר.

יותר טכנולוגיה – טום דיקסון וחברת בלנדטק מחזיקים בפטנטים ייחודיים רבים, ביניהם: כד בעל צלע נוספת המכונה WILD SIDEE, פאנל מגע, מכסה ייחודי, מבנה כד המייצר טכניקת טחינה ייחודית ללא צורך בדוחס, מנגנון ייחודי להשקטת רעשים ועוד.

יותר עמיד – נקודת חולשה של בלנדרים רבים היא נקודת החיבור בין כוח המנוע ללהב, בבלנדר של בלנדטק תמצאו מתאם יצוק מתכת שאינו ניתן לשבירה.

יותר חיסכון – במכשיר אחד תקבלו: מעבד מזון (פוד פרוססור), בלנדר, מכונה להכנת גלידה, מרסק קרח וכד', עמיד לאורך שנים ואינו נשחק במהירות.

בלנדרים של בלנדטק משווקים בארץ בארבעה דגמים, בהתאם לצרכים ולתקציב.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו