supherb_Fly
PassoverFocus_Fly

ארטיק קרם אוכמניות

מאת: ענת דרור - שף רו פוד, מאמנת תזונה ומנחת סדנאות לאוכל בריא
זמן קריאה: < 1 דקה
שילוב מנצח של רואופוד, בריאות וטעמי קיץ קרירים ונפלאים

צילום: pixabay

PassoverFocus_IN

זמן הכנה: 5 דקות
מנות: 5

המרכיבים

1 כוס אוכמניות (עדיין יש טריות אצל הירקנים האורגניים אך גם קפואות יתאימו)
1/8 כוס ממתיק נוזלי (אני השתמשתי בנקטר קוקוס)
מיץ מלימון אחד
12 גר' חלב קוקוס  (שומן מלא)

הוראות ההכנה

1. לפני שתתחיל המלצות: (למי ש"חדש" בחלב קוקוס / שמנת): קררו את פחית חלב הקוקוס (קנו חלב מלא ולא לייט) למשך 24 שעות. כשתפתחו את הפחית הקרה תוכלו לראות את השכבה הקרמית שהתגבשה למעלה ושבה תשתמשו במתכון הזה. גרפו את השכבה הקרמית ואת תשמרו מי הקוקוס שנשארו תשמרו בפחית למתכון אחר.

2. בקערה בינונית הכניסו את אוכמניות, לימון וממתיק, ערבבו בעדינות כדי לעטוף / לצפות את האוכמניות. אתם יכולים לבחור להשאיר בחוץ את הממתיק כי קרם הקוקוס נוטה להיות מתוק מספיק לחלק מהאנשים. התאימו את המתכון לבלוטות הטעם שלכם ולצרכים התזונתיים.

3. שימו את קרם הקוקוס בקערת ערבוב בינונית והקציפו עד שמתקבל קצף נוקשה והוסיפו אליו את תערובת האוכמניות תוך כדי הקצפה. חלק מהגרגרים ישברו וישחררו את מיציהם ויצרו את המרקם. אם אתם רוצים את כל האוכמניות שלמות – ערבבו אותן בעדינות בעזרת מרית גומי. אם אתם מעדיפים חלופה מהירה יותר וסגולה יותר – ערבבו את כל המרכיבים יחד בבלנדר.

4. צקו את התערובת לתוך תבניות ארטיק. והקפיאו ל-2-6 שעות, או עד שהתערובת קפאה לחלוטין. כדי לשחרר את הארטיקים – הניחו את התבנית תחת מים חמים למשך כמה שניות ובעדינות שלפו את הארטיק מהתבנית.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו