himalayaKrem_Fly
bari14_Fly

חדש: תוסף גוג'י ברי

מאת: דפנה לביא
זמן קריאה: 3 דקות
תוסף גוג'י ברי פלוס מגיע לארץ מהמזרח הרחוק, באמצעות ד"ר זהבית שטנר כתוסף תזונה נוזלי. בין סגולותיו הרבות התוסף מסייע בירידה במשקל ומחזק את המערכת החיסונית. קבלו את הפלא החדש בקבוצת מזונות העל
Nikui_IN

עכשיו בישראל: תוסף גוג'י ברי פלוס – מחוזק

רכש חדש ורענן מגיע לישראל: תוסף גוג'י ברי פלוס! צמח הגוג'י ברי מסייע בראש ובראשונה לאריכות ימים, בריאות, יופי וסגולות רבות נוספות. בשל הרכב הפוליסכרדיים שמצויים בגוג'י, הפרי מלא בסגולות רבות, אשר נבדקו בעשרות מחקרים קליניים בשנים האחרונות:
מדכא תיאבון ומסייע בירידה במשקל.
נוגד הזדקנות בין הטובים בעולם, הממלא בחיוניות ובאנרגיה.
מחזק ומשפר את מערכת החיסון.
מסייע לאזן את רמות הסוכר בדם.
משפר את תפקודי הכבד.
לוכד רדיקליים חופשיים, אנטי אוקסידנט מהחזקים ביותר בטבע.
מגביר את קצב חילוף החומרים.
מוריד רמות לחץ דם גבוה.
משלים חסרים תזונתיים ובכך משפר את גוון העור למראה חיוני וזוהר.
משפר את ההרגשה הכללית.

פרי הגוג'י ברי מדורג במקום הראשון במדד ה- ORAC בארה"ב

מדד זה מאפיין את היכולות האנטי-אוקסידנטיות של צמחים שונים ואת יכולתם ללכוד  ולנטרל רדיקלים חופשיים (אשר מסוכנים לגוף האדם וגורמים נזק לרקמות). ניתן לראות שפרי הגוג'י עולה בכמה וכמה רמות מעל כל שאר נוגדי החמצון שאנו מכירים.

מדוע מזון על?

שפע הוויטמינים, חומצות האמינו והמינרלים שבפרי, מעניקים לו מיידית את המעמד של חלק מקבוצת מזונות העל. בפרי תוכלו למצוא ברזל, סידן, סלניום, אבץ, אשלגן ועוד. לגוג'י סגולות נוספות, הפעם בחרנו להתמקד בשלוש סגולות משמעותיות.

כולנו רוצים להיות צעירים ויפים

אגדה סינית עתיקה מספרת, כי נווד אחד אשר הגיע לכפר סיני, ראה בחורה צעירה רודפת אחר איש זקן. הנווד רץ לעזרת הזקן ושאל את הצעירה מדוע היא מטרידה את הזקן. עונה לו הצעירה, שהוא לא מוכן לקח צמחים מאריכי חיים. "בבקשה הפסיקי זאת, זהו אדם מבוגר, אינך יכולה להטריד אותו כך", ענה לה הנווד. צוחקת הבחורה, עונה לנווד שזהו הנכד שלה. מופתע, הנווד שואל לגילה, עונה לו שהיא בת 125, הנווד המופתע שואל, הכיצד? עונה לו הבחורה שהיא אוכלת את צמח הגוג'י ברי כל יום.

בתקופת שושלת טאנג, שושלת קיסרים סינית מהמאה השישית לספירה נמצא האזכור הראשון לכפר מרוחק שבו תוחלת החיים ארוכה יותר. מסופר על אנשי הכפר אשר היו קוטפים את הפרי ואוכלים אותו יום יום. האנטי-אייג' שיש בגוג'י ברי בא כתוצאה לכמה תהליכים פיזיולוגיים קודם לכן;  הפרי מעכב התפתחות של תאים סרטניים, משפר את הראייה, מסייע בתפקודי כבד והורדת לחץ דם גבוה, השפעתו של הפרי על המערכת החיסונית רבה, ובנוסף, הוא מעלה את רמת האנרגיה הכללית בגוף ומעודד ייצור הורמון גדילה אנושי HGH, התוצאה ברורה: אנטי הזדקנות.

בטיפול עיקבי באמצעות הגוג'י ברי, ניתן לראות הטבה במקרם וטקסטורת עור הפנים והגוף, הפחתה בכתמי פיגמנטציה, טונוס טוב יותר, גוון עור חיוני וזוהר יותר. כמו כן, הפרי משפץ כלי דם ולכן הוא מומלץ לשימוש עבור טיפול בקופרוז (נימי דם) בפנים ובגוף.

חיזוק המערכת החיסונית עם גוג'י ברי

היכולות האנטי-אוקסידנטיות של הגוג'י ברי הן גבוהות, ומוענקות לו על ידי הפוליסכרדים, קרטנואידים, קומרינים, פנולים ועוד. המולקולות הרבות אשר מצויות בפרי, מסייעות בצורה משמעותית בחיזוק המערכת החיסונית ומלחמה במחלות כרוניות. הפרי עולה מעל כל נוגדי החמצון המוכרים בכמה רמות, ומאפשר לכידה של רדיקלים חופשיים באופן משמעותי. תוך כדי כך הפרי מחזק את מערכת הלימפה לפינוי רעלים תקין, ועוזר לשיפור מרקם העור מעודפי צלוליט.

הדובדבן שבקצפת: ירידה במשקל

מחקרים מהשנים האחרונות מראות קשר הדוק בין אכילת הגוג'י ברי, לבין ירידה במשקל. הפרי מטבעו מדכא תיאבון, השלב הראשון בדרך לשינוי בהרגלי התזונה. סגולה נוספת של הפרי היא היותו מגביר באופן טבעי את קצב חילוף החומרים ובכך אנו תוקפים את ההשמנה מכמה כיוונים. כבר היום תוכלו לקרוא המלצות על הגוג'י ברי באתרי הדיאטה הרבים בישראל.

מה ההבדל בין הפרי לתוסף?

מסתבר כי כמעט ואין להשיג בישראל את הפרי הטרי, אלא מיובש בלבד. בתוסף (מיצוי נוזלי/טינקטורה) הספיגה טובה יותר, ריכוז החומר הפעיל גבוה פי חמש מהפרי עצמו, וקל יותר לצרוך אותו, כיוון שהוא מגיע בנוזל, אותו ניתן להוסיף לשייקים או למיץ.

לא מומלץ לנוטלי תרופות ללחץ דם/מדללי דם.
כל המידע המוגש אינו בגדר המלצה רפואית ויש להיוועץ עם רופא או גורם מוסמך לפני השימוש.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו