Powered by WP Bannerize

Powered by WP Bannerize

נתרן - SODIUM \ NATRIUM

מאת: ד"ר ראובן ברק (M.D) וענת צחור
מידע בנושא נתרן מתוך הספר "מדריך מפה לריפוי טבעי" מאת ד"ר ראובן ברק (M.D) וענת צחור בהוצאת מפה

מקורות לנתרן :

נמצא בכל המזונות.

תפקידים של נתרן :

נמצא בכל מקום בגוף, חוצה את מעטפת התא על מנת לשמור על איזון של נוזלים, חלבונים ועוד.

גורמי מחסור וסימפטומים של נתרן :

נדיר מחסור שלהם בבריאות תקינה. אובדן שלהם יתכן במצבי איבוד נוזלים קיצוני, כגון שלשול.
נזקים מעודף של נתרן :

צריכת יתר עלולה לגרום לבעיות כגון יתר לחץ דם.

מנה יומית מומלצת (RDA) של נתרן :

במבוגרים: 1.5 גרם ליממה

* אין במידע המובא לעיל משום המלצה לשימוש, והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ פרטני עם איש מקצוע מוסמך מהתחום.
 

 

השאירו תגובה: