Nikui_Fly
Sunrider_Fly

האם זה אפשרי להיראות טוב ולהרגיש טוב ב-9 ימים בלבד?

9 ימים, 5 מוצרים, 1000 קלוריות, 30 דקות אימון גופני ותפיסת חיים חדשה... ועוד איך! ההסברים, הסרט וכל מה שאתם צריכים מחכים לכם בפנים!

צילום: pixabay

Nikui_IN

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם זקוקים לשינוי? שהייתם רוצים לרענן את אורח החיים שלכם? להרגיש טוב יותר? להפחית במשקל? להצר את ההיקפים? אבל לא מצאתם זמן וכוח להשקיע בזה. קשה לכם להתחייב למסגרות. קשה להתפנות להכנת ארוחות. קשה לוותר על מתוקים, ומי בכלל ניחן בסבלנות לחכות – כשרוצים לראות ולהרגיש בתוצאות מהירות?

לחברת פוראוור ליווינג שנוסדה בארה"ב בשנת 1978 ומשווקת את מוצריה במעל ל-160 מדינות ברחבי הגלובוס, כולל ישראל – יש תכנית מקיפה של 9 ימים בלבד, הכוללת שילוב מוצלח של תוספי תזונה וצמחי מרפא, המלצות לבניית תפריט (הכולל 1000 קלוריות ליום לנשים ועד 1200 קלוריות ליום לגברים), רעיונות לארוחות פשוטות ומהירות ממזון עתיר חלבון ומופחת פחמימה ואימון גופני של 30 דקות ביום – כל אלו יסייעו לכם להרגיש קלים יותר ואנרגטיים. יתרון נוסף של התכנית הוא עובדת היותה פשוטה ליישום ובטוחה לביצוע עבור מרבית האנשים.

באמצעות התוכנית תוכלו:

1. לעשות RESTART לגוף.
2. להצר היקפים.
3. לסייע לגוף בסילוק פסולת ורעלים
4. לשפר את פעילות מערכת העיכול ומערכת החיסון.
5. לסגל לעצמכם הרגלי תזונה ואורח חיים חדשים.
6. להראות ולהרגיש נפלא.
7. לשפר את רמות האנרגיה בגוף.
8. לסייע בתהליך ההפחתה במשקל.

אז מה מכילה הערכה?

1. ג'ל אלו-ורה לשתייה – המשקה המוביל לטיהור וניקוי מערכת העיכול. הג'ל שמופק מהחלק הפנימי של העלה מעודד הפרשת מיצי מרה ואת פעילות המעי, מסייע לאיזון הפלורה ובריפוי כיבים במערכת העיכול. מאפשר ספיגת מזון טובה יותר של אבות המזון. בנוסף ידוע ביכולתו לווסת רמות סוכר ושומנים בדם, לטיפול בבעיות הורמונליות (מחזור לא תקין, אמנוריאה, דיסמנוריאה, מנופאוזה) להיטיב עם מראה העור ואף בעל פעילות אנטי ויראלית ואנטי דלקתית. ייאמר בשבחו שמלבד לאיכויות התרפויטיות שלו הוא מהווה מקור מצוין לויטמינים (ויטמין A, ויטמינים מקבוצת – B כולל 12 B, ויטמין ,C ויטמין E וחומצה פולית), מינרלים (סידן, נתרן, אשלגן, ברזל, כרום, מגנזיום, מנגן, נחושת ואבץ) וחומצות אמינו (19 מתוך 20 חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם), סכרידים (סוכרים), פיטוסטרולים (מסייעים לספיגת כולסטרול מהמזון), אנזימים ועוד.

2. פוראור פייבר – ע"פ המלצות משרד הבריאות, כל אדם צריך לצרוך סיבים תזונתיים בכמות של 21 גרם (לנשים) ו-300 גרם (לגברים). התערובת הייחודית של פוראור פייבר, כוללת סיבים תזונתיים שניתן לערבב אותם עם האוכל, עם משקה וכו'. כל מנה מספקת כמות של 5 גרם סיבים מסיסים במים, המעניקים תחושת שובע לאורך זמן, מסייעים לפעילות מעיים תקינה, לאיזון רמות סוכר ושומנים בדם ועוד. בזמן השימוש במוצר חובה  לשתות ליטר וחצי מים ביום.

3. פוראור גרסיניה פלוס – שילוב ייחודי של 3 מרכיבים המסייע להפחתה במשקל. המרכיב העיקרי בפורמולה הוא גרסיניה קמבוג'יה – פרי טרופי שמוצאו מאסיה והוא מזכיר במראהו  דלעת קטנה. קליפת הפרי מכילה חומר טבעי ופעיל בשם חומצה הידרוקציטרית hydroxycitric acid, המכונה גם בשם HCA. החומר דומה מאד לחומצת ההדרים, המצויה בתפוזים ובמינים אחרים של פרי הדר.

כבר משנות ה-60 ידוע הפרי כמי שמסייע בשריפת שומנים, שיפור חילוף החומרים ותחושת שובע. בתהליך חילוף חומרים נורמלי לאחר ארוחה רגילה, פחמימות שאינן מנוצלות ליצירת אנרגיה או מאוחסנות כגליקוגן, הופכות בכבד לשומן. פעולת הHCA  מפסיקה את פעולת האנזים  CITRATE LYASE שאחראי בגוף על ייצור פחמימות ושומן. כתוצאה מכך, הגוף ישרוף את מלאי השומנים הקיים. התוצאה: ירידה במשקל.

יתרון נוסף של ה – HCA הוא הפחתת תחושת הרעב. ככל הנראה משום השפעתו על הנוירוטרנסמיטור סרוטונין והשפעתו על רפלקס השובע. לאחר שמספיק גליקוגן נוצר ואוחסן בכבד, נשלח מסר למוח, המודיע שהגוף קיבל כמות מספקת של מזון. פעולה זו נקראת רפלקס שובע, והיא מדכאת את התיאבון, ומקטינה את התשוקה למזון נוסף ובמיוחד לפחמימות וסוכרים.

מרכיב חשוב נוסף הוא כרום פיקולינאט. גוף האדם מכיל כמויות מעטות בלבד של מינרל הכרום, שזמין בצורות שונות, כולל כרום פיקולינאט. מינרל זה, מסייע לאינסולין לשלוח גלוקוז לתאי הגוף, לצורך הפקת אנרגיה. וכן לעיכול שומן ופחמימות. בנוסף, עשוי להפחית רמות גבוהות של כולסטרול ולסייע בשמירה על בריאות הלב. שלוש כמוסות של "פוראור גרסיניה פלוס", מספקות 300 מק"ג כרום, וכך מפצות את הגוף על החסרים שנוצרו.

400שני הרכיבים האחרונים הם Medium Chain ( MCT) Triglycerides ושמן חריע, המכונים "שומנים בריאים" או "שמנים חסרי שומן". הללו מסייעים בהגנה על הלב, שמירה על גמישות כלי הדם ובריאות הלב ואף ממריצים את קצב חילוף החומרים. הגוף ממיר שמנים אלה לאנרגיה זמינה. גורמים לתחושת חיוניות.

4. בי פולן (אבקת הפרחים הנאספת ע"י הדבורים) מוגשת במתכונת של טבליות לספיגה אופטימלית – היא מהווה מקור לויטמינים (C,B,A,D,E,K) ומינרלים (סידן וזרחן), חומצות אמינו כולל 88 חומצות האמינו שהגוף אינו מסוגל לייצר מסייעת בחילוף החומרים, מקנה אנרגיה וכוח ואף מסייעת בחיזוק פעילות מערכת החיסון.

5. פוראור לייט אולטרא – אבקה על בסיס חלבונים הכנת שייק בטעמי וניל או שוקולד.  כל מנה מספקת 244 גרם חלבון. אבקת החלבון חיונית לבנייה או תיקון רקמת שריר. מחקרים מראים כי חלבון חיוני לירידה מוצלחת במשקל. כיוון שעיכול חלבונים דורש מהגוף יותר אנרגיה (קלוריות) בהשוואה לעיכול פחמימות או שומנים ומזרז את חילוף החומרים. בנוסף, במידה ונפחית צריכת קלוריות מבלי לכלול בתפריט כמות מספקת של חלבון, הדבר עשוי לגרום לאובדן מסת שריר על חשבון שומן. זאת ועוד, צריכה של חלבון מסייעת לשמירה על רמות סוכר יציבות בדם לאורך זמן.
שתי מנות יומיות של פוראור לייט אולטרא עם חלב או תחליף חלב מספקות את הכמות היומית המומלצת של ויטמינים ומינרלים לפי ה-RDA.

למותר לציין כי המוצרים אינם מכילים גלוטן. והם בעלי הכשר.

חשוב להדגיש כי במהלך ימי התוכנית, מומלץ וחשוב לתרגל אימון בעצימות בינונית במשך כ-30 דקות. או שני אימונים בני 15 דקות כל אחד, כדי להכניס את הגוף למצב של שריפת שומן.

רוצים לדבר על הכתבה? היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו